דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התפתחות על פחדים - קוד הקיום דרך השפע עבורך 

מאת    [ 25/04/2010 ]

מילים במאמר: 1490   [ נצפה 1840 פעמים ]

קוד הקיום מוסר: התפתחות = רצון אמתי להשתחרר מכבלי השקר להם אספנו הוכחות כל חיינו, שאין לנו את היכולת לממש את הרצון שלנו לחיות מתוך חופש אמתי, ללא הגדרות שנתנו לנו, ללא שיפוטיות ובקורת עצמית, ספקנות, הפחד שיידחו, שיבקרו וישפטו, ללא הפחד שיעלבו וייפגעו מאתנו כשאנחנו מביעים רצון כזה או אחר, דעה כזאת או אחרת.
אספנו הוכחות שאין לנו את היכולת לממש את הרצון החופשי בכל רגע ורגע מפני שפחדנו, כל כך פחדנו להיתפס אגואיסטים, מתנשאים, לא אכפתיים ועוד, כשבמציאות כדי לממש רצון חופשי אנו מתמרדים, צועקים את הבקשה שלנו ואז אנו הכי פוגעים ולא מתחשבים.
התוצאה: להביא את הרצון החופשי שלנו מתוך כעס על האחר כאילו הוא אשם שאנו עוצרים את עצמנו מלהיות אותנטיים עם הבקשות האמתיות שלנו, רק בגלל שאנו פוחדים שהוא יעזוב אותנו או לא ייענה לבקשתנו וכך אנו מופיעים לא אמתיים, מניפולטיביים, מפוחדים, מתוכננים ואז הבקשה שלנו שקרית הגורמת לאחר להרגיש מרומה, נבגד, נעלב, דחוי ועוד.
אנו חיים ביחסים ואומרים שאנו אוהבים ויש לנו הרבה אהבה לאחר, ויחד עם זה מתקיים פחד עמוק, כמו ענן שמרחף מעל, הפחד שהאחר לא יקבל אותנו, יידחה אותנו, ייעלב מאתנו ועוד ואז עולה השאלה הגדולה, מי אחראי לכך שהרצון שקיים באהבה לא ממומש ובמקום זה מתקיים פחד, שקר ואי ישירות.
הבקשה של האדם ליחסי גומלין בעולם של פחדים היא שהאחר יעזור לו להתגבר על השקר בו הוא כבול ולא חופשי.
ההרגשה שיש מולי אדם שאוהב אותי, מקבל אותי, טוען שאכפת לו ממני, עם הרגשה כזאת אנו נכנסים לחיים משותפים הבחירה נעשתה מתוך רצון חופשי ולא מתוך אונס, רק שאח"כ החיים עם האדם נראים ככלא וכאונס, נמצאים בתוך מערבולת רגשית כשהאהבה ברקע ובמציאות מתקיים כאוס של חוסר אמונה, פחד מדחייה ביקורת ועוד.
קוד הקיום מוסר: כשהאדם יגיע מגובש רגשית שהוא אוהב באמת את האחר ושהאחר לטובתו, אם יאמין לגמרי שבחר לחיות עם האחר מתוך רצון חופשי, יבדוק ויאסוף לזה הוכחות, תהיה לו את היכולת לגייס את האחר לטובת פירוק השקר שהוא מספר לעצמו שיש משהוא שעוצר אותו למימוש חוץ מהפחדים שלו מעצמו.

במערכת יחסים שמבוססת על חוסר אותנטיות האדם יבדוק ויבחן את האדם איתו הוא נכנס ליחסים כדי להיות משוכנע שאפשר לסמוך על האחר, להאמין בו וכל זה מפני שבמהלך השנים האדם לא הכיר בעצמו, חי מתוך פחד מדחייה, ביקורת ועוד ולכן הראשון ששיקר לעצמו ולא עמד במילה שלו זה האדם עצמו ולא אף אחד.

קוד הקיום מוסר: אם האדם חושד באחר איתו נכנס ליחסים, בוחן ובודק אותו, אז מה זה אומר על הבחירה שלו את האחר? מה זה הופך את האדם להיות שיש לו חבר, בן זוג, מכר, בת זוג כזה, שאי אפשר לסמוך ולהאמין בו, שצריך לבחון ולבדוק אותו כל פעם מחדש.
מתוך זה הפחד של האדם לחקור בצורה אותנטית את הפחדים שלו מול האחר. האדם מביא תלונה על האחר שהוא לא קשוב, לא מבין לא מתחשב ועוד ובעצם הבקשה של האדם היא מעצמו להיות קשוב לחוסר היכולות שלו, לפחדים שלו, להבין אותם להתחשב בהם ולדבר עליהם בצורה אותנטית עם האחר ולהזמין את האחר לומר כל מה שהוא חושב על הפחדים הללו, להקשיב מה הוא אומר, לא לפרש שהוא "יורד", יודע יותר טוב, ועוד.
לראות את האחר ואת רצונו שהוא לטובתנו וכל מה שהוא אומר, מגיע מתוך האהבה שלו, לקחת את מה שהוא אומר ולהבין שכל מה שהוא אומר הוא לא כתגובה למה שהאדם סיפר על עצמו, אלא, תגובה לפחדים שהאחר פגש בעצמו ומניח אותם מול האדם.
קוד הקיום מוסר: רצון האדם להתפתח על פחדים כדי לממש את הרצון החופשי, יגיע על חשבון האחר שאותו ייקח כפלטפורמה = כאילו בגלל האחר הפחדים מתקיימים, למרות שיש לאדם היסטוריה פחדים מהם לא מצליחים להיפטר.
כדי שזה לא יגיע על חשבון האחר האדם צריך להבין שהאחר לא אשם בפחדים שלו, מאי מימוש רצון חופשי, ההיפך הוא הנכון, האחר מייצג מצע טוב ואוהב כדי לחקור עם האדם את הפחדים, הרצונות, ההיפגעות, ההיעלבות, הפחד מדחייה, רק מה שחשוב שלפני כל שיחה יבדוק האדם ברגש, מדוע הוא עם האדם הזה? למה בחר אותו, האם האדם כאן מתוך רצון חופשי או פחד? האם האחר אונס אותו להיות שם? האדם יראה שבכל רגע נתון הוא יכול לבחור ללכת כפי שהאחר יכול לבחור ללכת, במציאות אף אחד לא תופס אף אחד, אלא אם הוא נקשר בשלשלאות ברזל.
קוד הקיום מוסר: האדם יראה את האבסורד ביחסים להם הוא קורא יחסי אהבה, בהם האדם הוא לא מי ומה שהוא, מפני שהוא פוחד מדחייה, מה שהופך אותו למותנה, חלש, תלותי והנורא מכל שקרן בתוך יחסים שבהם מצהיר שהוא אוהבים.
האדם ייראה את האבסורד שהוא ביחסים שבהם הרצון הוא לממש תשוקה ושמחה עם האחר אותו בחר להיות ובמקום זה הוא נלחם על היודע, המחליט, חזק ועוד שגורם לו הפוך מיחסים שמבוססים על תשוקה ושמחה לחיים שמבוססים על מלחמה והפסדים.
הרצון הבלתי נשלט של האדם להוכיח עצמו כצודק ויודע ושלא ישימו עליו סימן שאלה הוא רצון הרסני, הוא תאווה ליחסי כוח שבהם הוא יותר טוב מהאחר.
הרצון הבלתי נשלט הזה הוא הרסני מפני שהאדם לא מוכן לשים סימני שאלה על עצמו ואם הוא לא שם סימני שאלה, אזי האדם יישאר במובן מאליו עם חיים שבהם הוא יודע וצודק אבל לא מממש חופש ורצון חופשי לחיות מתוך שמחה ותשוקה, הרצון הבלתי נשלט הזה לצאת צודק , חזק ויודע משאיר את האדם ביחסים ריקים מתוכן ומתוך כך האדם יכול לטעון שהוא ביחסים אבל זה שקר גדול מפני שהאדם ביחסים אבל לבד, בלי היכולת לשתף מתוך זה שהוא לא סומכים, לא מאמינים ועוד.
קוד הקיום מוסר: אם קראת את המאמר הזה והסכמת לו אזי זה אומר שאתה חי בשקר ומפחד פחד תהומי לחיות את האמת שלך ומתוך זה אתה גורר את הקרובים שלך לחיי שקר מפני שאין סיכוי שתתן לאחר את החופש להיות מי ומה שהוא, אם אתם לא נותן זאת לעצמך.
זה אומר שמהיום בכל מקום שאתה טוען שלא מקשיבים, מבינים אותך, אתה נעלב, נפגעים ועוד בעצם אתה הגעת לכל האינטראקציות הללו מתוך פחד לחשוף לגמרי את האמת שלך, לא היית ברור, לא הבנת את עצמך, סיננת דברים שרצית לומר, בחרת, תכננת מה לומר כדי אולי לא לצאת חלש, טועה ועוד כל מיני שטויות שממשיכים "לתקוע" אותך באי מימוש הרצונות החופשיים שלך.
אתה לא הולך לחקירה אמתית מול האחר = לא חוקר באמת את עצמך = לא אוהב את עצמך = לא מעריך ובוטח בעצמך שתעמוד מול כל ביקורת ותדע לקחת אותה ולראות האם יש משהוא במה שנאמר ואולי קיבלת כאן מתנה אמתית להתגבר על עוד פחד של עצמך מלממש רצון חופשי.
קוד הקיום מוסר: אם יראה האדם שבחר להכיר בלא מובן של עצמו = לפרוץ את המובן מאליו שהוא הפחד ולהתגבר עליו יוביל את האדם ללא מובן מאליו של עצמו = עוד יכולת נפרצה, עוד חוזק ועוצמה שתוביל לתשוקה ושמחה לחיות ולממש את עצמו מתוך רצון חופשי.
כל פחד, כל עיכוב שהאדם יוריד יעזור לו לחשוף את האני הגבוה שלו שהוא הכול יכול, הוא עצמאי, חופשי, אוהב, שמח, נינוח, שקט, שלוו ועוד.
חד משמעי, אף אחד לא אשם של האדם, אין לאדם את הרשות להשתמש באחר כסוגר עליו ולהאשים אותו.
האדם לא יתפתח על חשבון האחר אלא, יאהב אותו, יאפשר לו, יאמר כן לכל מה שהאחר מבקש, יסגוד לו וישרת אותו, מפני שהאחר היחיד שבאמת רואה את האדם, למענו, לטובתו והפחד שקיים שהוא יעזוב, ינטוש, יעליב, יפגע ועוד הוא הפחד הראשוני אותו האדם צריך לפרוץ, לשבת עם האחר בשיחה ולספר לו על הפחדים, להסביר שזה לא הגיוני שכך האדם מרגיש וחי מול האחר, זה לא בסדר, אלו לא חיים, זה כלא.
האדם יזמין חקירה אמתית וכל אמרה של האחר תתקבל באהבה והאדם יידע שעכשיו האחר מתגייס בשבילו, כי האדם בחר לשתף מתוך מקום שהאחר מקור לצמיחה והתפתחות ויודע שהוא יכול להתמודד מול מקור נקי ואוהב.
נקי ואוהב= רואה אותי ומוכן במציאות לעשות הכול למעני.

קוד הקיום מוסר: מה פוגש בי מה שהשני אומר? למה אכפת לי שהוא מפרש, מסלף את מה שאני אומר?
אם חשוב שאני אהיה מובן - אז למי אני רוצה להיות מובן? למה אני רוצה להיות מובן?
אם אני רוצה להיות מובן = יש משהוא שאני מנסה לראות בעצמי ואני לא מובן לעצמי..
פשוט לראות את הבקשה: כשיש לאדם טענה שהוא לא מובן= לא מקשיבים לו= לא רואים אותו= בקשה להכרה מהאחר= האדם לא מכיר בעצמו= מגיע חושש ופוחד מביקורת או תלונה= עצור ומתוכנן = לא אותנטי= האדם לא מדבר ישיר ופשוט= האדם ינסה שוב ושוב שהאחר יבין אותו ויישמע אותו = תסכול ועוד תסכול וכשזה לא קורה חוסר רצון לשתף וחוסר אמונה שהיחסים יכולים לעבוד= לא לראות את האהבה שבגללה האדם בחר להיות עם האחר= רצון ללכת מהיחסים.
קוד הקיום מוסר: להיות מובן= לראות את האהבה בכל רגע מחדש = חיבוק, נשיקה, מחמאות, קודם כל לחיות את התשוקה והשמחה, לראות את הטירוף באהבה הזאת = לראות את האופציה שיש מולי אדם אוהב שרוצה לחיות מתוך שמחה כמוני, להביא הומור וצחוק למפגש, להיות קליל וזורם, להיות בעל יכולת לוותר למחול = לא ממש חשוב אם הובנתי או לא, לא חשוב אם אני מבין או לא = יש לי זכות שיש לי בן או בת זוג, חבר, מכר שאוהב ורואה אותי באמת =לחיות את התשוקה, אין כמעט רצון שמישהו יבין משהוא, הכול טוב מרגע שבחרתי באדם הזה להיות איתו בהווה, אחרת אני שם חסר ותוויות ומשם מתלונן ולא רואה את היש, ולראות את היש זאת מימוש הבחירה באפשרות לחיות מתוך תשוקה לחיים ומשם תבוא שמחה, כי האדם מולי מעורר בי את הרצון להתפתח לאושר שהוא פגישה עם הרוח הגבוהה שלי.
פלטיאל אריה

אנו מדריכי קוד הקיום, כאן כדי להדריך וללוות לדרך הקלה ביותר להשיג את המטרות ולממש את האינטרס האישי והצרכים שלך בכל תחומי החיים. אנחנו כאן בכדי לעשות זאת בשמחה, תשוקה וסיפוק. תהליך ההתפתחות על-פי קוד הקיום מתחיל בהתעוררות ובגילוי התכונות האמיתיות והעוצמות הטבועות בך מיום לידתך, גילוי מחודש של אותה תשוקת חיים שבזכותה הכול אפשרי,תהליך התעוררות זה מאפשר לך לבנות מחדש את אבני היסוד הפיזיות, הרגשיות והרוחניות של הנפש החופשית, אבני יסוד אלו הן האהבה העצמית המשחררת את האדם מהתלות שהתפתחה בו כלפי הסובב אותו, הוא אינו זקוק יותר לריצוי על-מנת להרגיש שייך. בעזרת תרגול מעשי בחיי היום יום, האדם לומד להכיל את הרוח האין סופית שבה הכול אפשרי בתוך העולם הפיזי היום יומי. הנפש מתחילה לפעול מתוך נאמנות לחוקי החיים שלה, ומוציאה עצמה לפועל בדרך מקורית ומתחדשת? זאת היא דרך השפע האין סופית המאפשרת לאדם לחיות ולממש את כל מאווייו באופן מוחלט. זאת צורת החיים  הנעלה ביותר אותה האדם יודע מלכתחילה ולה הוא מייחל.  http://www.paltiel.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב