דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בחוץ לארץ- מידע שימושי למתחילים 

מאת    [ 25/04/2010 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 2916 פעמים ]

מתכננים את הטיול המושלם? כדאי שתשקלו השכרת רכב בחו"ל, כי הטיול המושלם אינו מתחיל ונגמר בעיר אחת, אלא חוצה ערים ואפילו מדינות. בין אם תכננתם טיול באירופה או בהודו, אם אתם רוצים להיות באמת עצמאיים ולהספיק כמה שיותר, ארבע גלגלים זה מה שאתם צריכים.

עצמאות על גלגלים: לחרוש ערים בקצב שלך

דברים רבים קמים ונופלים על תכנון נכון. ומה יכול להיות יותר מתסכל מאשר לנסות להתאים בין שעת הנחיתה בשדה תעופה בארץ זרה, לבין לוח הרכבות או האוטובוסים אשר יוביל אתכם לעיר יעדכם?

בגלל תכנון לקוי או עיכוב בהמראה שלא קרה באשמתכם, אתם עלולים למצוא את עצמכם לנים בשדה התעופה. בעזרת תכנון ראוי ורכב המחכה לכם בשדה התעופה, תוכלו לחסוך מעצמכם את עוגמת הנפש ופשוט לטייל בראש שקט.

השכרת רכב בחו"ל: עדיף להזמין מהארץ

טיילים מנוסים יודעים שאת ההשכרה עדיף לבצע עוד בארץ. מרבית החברות הגדולות והאמינות עובדות עם סוכנים בארץ. השכרת רכב בחו"ל היא משימה מסובכת בפני עצמה: צריך ללמוד את הכבישים, להצטייד במפות וגם לקרוא שילוט בשפה זרה. לפחות ההשכרה עצמה יכולה להיות פשוטה ובעברית, אם תבצעו אותה עוד כשאתם בישראל.

דברים שאסור לפספס לפני שחותמים

לפני שחתמתם על חוזה השכרת רכב וקבלתו, ישנם כמה דברים שאתם חייבים לבדוק. דבר ראשון: סולר או בנזין? זה נשמע אולי מפתיע, אבל מדינות מסוימות עובדות רק עם אחד מסוגי הדלקים הללו ולכם חשוב מאוד לדעת באיזה מהם משתמש הרכב המיועד.

מעבר לזה, בדקו היטב את שעת ומקום ההחזרה של הרכב השכור. ההוראות הללו לא תמיד ברורות, במיוחד כשמדובר על השכרת רכב בחו"ל והן יכולות להיות ההבדל בין טיול רגוע לבין כזה שיסתיים בעוגמת נפש ובהוצאה כספית לא מתוכננת. בנוסף, ברגע קבלת הרכב מומלץ לסקור אותו היטב מכל הצדדים, כדי שלא תחויבו לשלם על נזק שלא אתם גרמתם.

השכרת רכב בחו"ל: תלוי איפה

חוקי התעבורה משתנים בין מדינה למדינה, מה שיכול להפוך השכרת רכב בחו"ל לעסק לא כל כך פשוט. עם הלכתם על השכרת רכב בגרמניה למשל, כדאי לכם לדעת שתמצאו שם כמה תמרורים אשר אינם מוכרים לכם ועוד כמה חוקי תעבורה שונים מאשר בארץ.

אם החלטתם ללכת על השכרת רכב באנגליה, בוודאי כבר הבנתם שעליכם להתאמן על נהיגה בנתיב השמאלי, דבר לא פשוט בכלל. בכל מקרה שהוא, לפני השכרת רכב מחוץ לישראל, מאוד מומלץ לעשות שיעורי בית ולעמוד על ההבדלים בחוקי הנהיגה.

כמה טיפים לשוכר החכם

בעת השכרת רכב בחו"ל, קחו בחשבון שדברים יכולים להשתבש. לכן, אם אתם מתכננים נסיעות ארוכות, תמיד תתנו עדיפות לנוחות על פני חדשנות או עיצוב. אם אתם מתכננים לחצות גבולות בין מדינות, וודאו שאינכם נדרשים לאישורים מיוחדים. קחו איתכם תמיד את הדרכון ואת רישיון הנהיגה ובגדול- פשוט תגדילו ראש.

לראות כמה שיותר, בזמן שלכם

הכי חשוב לא לשכוח ליהנות. טיול בחו"ל הוא תמיד כיף, כשמדובר בטיול עם רכב הכל מקבל ערך מוסף. תחושת החופש בכבישים בין עירוניים, היכולת לנוע בחופשיות בין ערים וכפרים ולגלות מקומות קטנים ונסתרים- השכרת רכב בחו"ל היא הדרך היחידה להשיג את כל החופש הזה, לטיול המושלם.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב