דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אינדקס עסקים הינו מרכז מידע אשר משמש מגוון רחב של אנשי 

מאת    [ 25/04/2010 ]

מילים במאמר: 2665   [ נצפה 2331 פעמים ]

אינדקס עסקים

אינדקס עסקים הינו מרכז  מידע אשר משמש מגוון רחב של אנשים , ביניהם אינדקס עסקים משמש את בעלי העסקים ובעלי המלאכה כמו גם את צרכני השירות אשר מבצעים חיפוש במסגרת לוח עסקים לצורך מציאה של מוצר, שירות או לצורך השלמת פעילות עסקית אחרת. אינדקס עסקים זוהי למעשה זירה עסקית אשר מרכזת אסופה של אנשים ובעלי מקצוע מאותו התחום ,ובכך למעשה מקלה הן על צרכני השירות הפוטנציאליים וכך גם על העוסקים עצמם לצורך השלמת שיתופי פעולה , הקמת יוזמויות ושותפויות , איסוף מידע וכיוצא בזה.

אינדקס עסקים הוא מושג אשר התחיל לתפוס תאוצה דווקא בזכות רשת האינטרנט אשר מייצרת פלטפורמה נוחה למדיי לצורך פעילות זו ומהווה מרכז מידע אשר מאפשר עבור העוסקים לקבל חשיפה איכותית, בעוד שצרכני השירות נהנים מריכוז של כמות גדולה של נותני שירות מתחומים שונים, תחת אותה קורת גג.

אינדקס עסקים באינטרנט

אינדקס עסקים באינטרנט נושא עימו יתרונות רבים על פני החלופות השונות שניתן למצוא עבור אינדקס עסקים בעולם החיצוני. אינדקס עסקים הוא מעין דפי זהב, כאשר האופן בו בנוי אינדקס עסקים אינטרנטי לא רק שמקל על השימוש של הגולש במערכת, החיפוש והמציאה אחר השירות או המוצר אותו אתם מחפשים, אם כי מדובר על מערכת דינאמית אשר מתעדכנת באופן שותף ומחולקת בצורה עניינית ונוחה למשתמש, כך שלמעשה כל האינפורמציה לה הגולש זקוק פרוסה לפניו על עמוד האינטרנט וכל שעליו לעשות הוא להושיט את העכבר ולהגיע למקום המיוחל לו.

אינדקס עסקים בנוי בצורה ידידותית למשתמש , כאשר ניתן למצוא אסופה רחבה ביותר של קטגוריות שונות המרכזות תחומים רבים ביניהם קטגוריות כמו פנאי, צריכה, אינטרנט, בעלי מצוע, עורכי דין, רואי חשבון, נותני שירות ועוד. תחת כל קטגוריה ניתן למצוא במסגרת אינדקס עסקים ניתן למצוא תתי קטגוריות אשר שייכות לקטגרויה הראשית, לדוגמא אם אתם מסתכלים על קטגוריה של עורכי דין, וודאי שתחתה תוכלו למצוא תתי קטגוריות כמו עורך דין בנושאי משפחה, עורך דין בנושא תעבורה, מסחרי, פלילי וכן הלאה. לחיצה על כל תת קטגוריה תפתח בפניכם רשימה של נותני שירות בתחום הספציפי אותו בחרתם, וכך, מאותה הרשימה תוכלו למצוא את נותן השירות לו אתם זקוקים.

במרבית המקרים של אינדקס עסקים, תקבלו רשימה מפורטת של תת הקטגוריות יחד עם הסבר ופרטי התקשרות עם נותן השירות או המפרסם, כאשר השימוש של אינדקס עסקים הוא בדרך כלל בחינם, וללא כל עלות.

מהו אינדקס עסקים  וכיצד הוא יוכל לסייע ?

אינדקס עסקים הינו כלי אשר מסייע להתנהלות יעילה ברחבי רשת האינטרנט בכך שהוא מגיש על עמוד אינטרנטי אחד קישורים למגוון של אתרים ומידע רלוונטי במגוון רחב של תחומים, כך שלמעשה, אינדקס עסקים הופך את כל המידע הדרוש לגולש לנגיש ביותר.

השימוש של אינדקס עסקים כל כך נח משום שהוא בנוי ממשק משתמש מאוד פשוט, כאשר במרבית המקרים מדובר על ממשק אשר מורכב מתבניות טקסט אשר מחולקות על פי קטגוריות. לדוגמא: אינדקס עסקים יכול להיות מורכב מקטגוריות כמו בעלי מקצוע, מסעדות, נופש, דפוס, אירועים ובידור, רכב ותחבורה ועוד. בכל תבנית טקסט של אינדקס עסקים ניתן יהיה למצוא תתי קטגוריות, כך למשל בקטגורייה של מסעדות ניתן יהיה למצוא תתי קטגוריות המחלקות את סוגי המסעדות על פי אוכל ביתי, אוכל אסייתי, מסעדות גורמה וכן הלאה. לחיצה על כל תת קטגוריה בתיבת הטקסט הקטגוריאלית של אינדקס עסקים תאפשר לכם לקבל רשימה של כל המסעדות שנכנסות לאותה הקטגוריה.

התרומה של אינדקס עסקים לגולש באה לידי ביטוי בפריסת המידע הנוחה כל כך שהיא מאפשרת של כל הקטגוריות הרלוונטיות, כאשר גולשים רבים אף הופכים אינקדס עסקים לעמוד הבית שלהם בדפדפן, כך שבכל פעם שהם נכנסים לאינטרנט מופיעה בפניהם רשימה של

 

אינדקס אתרים יוכל לעזור לכם להתנהל בצורה יעילה ושוטפת יותר ברחבי מרחב הסייבר, כך שכל המידע והאתרים השימושיים שלכם יהיו נגישים וזמינים לכם בהישג יד, ואתם למעשה תוכלו להגיע לכל אתר מבלי לבצע חיפוש ואפילו מבלי צורך להזין את כתובת אתר האינטרנט על מנת להגיע לאתר היעד. אינדקס אתרים יקצר את זמן השימוש שלכם ברשת ויהפוך את תהליך איסוף המידע ולפרקטי הרבה יותר כך שתוכלו לחסוך זמן, טרחה ולהתנהל בצורה יעילה ביותר.

כאשר מדברים על אינדקס אתרים מדברים למעשה על פורטל אינטרנט עשיר אשר מורכב מאוסף של קישורים לכל מני אתרים, בכך למעשה אינדקס אתרים מרכז קישורים עבור מגוון רחב מאוד של אתרים שימושיים ומספק מעין ספר טלפונים שימושי במיוחד, כזה שיקל על הגולש באופן משמעותי.

אינדקס אתרים ייעודי

בעוד שבמרבית המקרים, אינדקס אתרים הוא פורטל אשר מרכז קישורים לאתרים שונים מכל מני סוגים, הרי שניתן למצוא גם אינדקס אתרים ייעודי אשר מרכז אתרים של נותני שירות מכל מני תחומים. אינדקס אתרים ייעודי משמש בעיקר נותני שירות שאין באפשרותם לפרסם את השירותים שלהם או לשווק אותם בדרכי פרסום שונים, כך באמצעות אינדקס אתרים נותני השירות הללו יכולים ליצור לעצמם אפיק שיווקי אשר יאפשר ללקוחות הפוטנציאליים וללקוחות הקיימים שלהם ליצור עימם קשר ולהיעזר בשירות אותו בעלי המקצוע מציעים.

ניקח לדוגמא נותני שירות מתחום המשפטים וראיית החשבון. שני מקצועות חופשיים אלה מצויים תחת התניות חמורות אשר אינן מאפשרות לבעלי מקצוע מהתחום, כלומר רואי חשבון ועורכי דין, לבצע פרסום המוני של השירות אותו הם מעניקים, מתוקף חוקי האתיקה אשר מנחים את עבודתם. במקרה שכזה, בעלי המקצוע עלולים למצוא עצמם בבעיה, משום שאין להם למעשה אפשרות לפרסם את עצמם, ובכך העבודה וההכנסה שלהם נפגעת. מה עושים? במקרה כזה נכנס לתמונה אינדקס אתרים. אינדקס אתרים אינו נחשב בגדר צינור פרסום או שיווק, יחד עם זאת, אינדקס אתרים יכול לעזור לבעלי מקצוע אלה לקבל חשיפה ובכך להגדיל את הסיכוי ליצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים.

אינדקס אתרים משמש לא רק את בעלי המקצוע, אם כי גם את הלקוחות אשר מזדקקים לשירות לעיתים ואין להם דרך למצוא את נותן השירות משום שאין לו פרסום בשום מקום. במקרה כזה יוכל הלקוח הפוטנציאלי למצוא רשימה של נותני שירות להם הוא זקוק, רואי חשבון או עורכי דין, וליצור עימם קשר על מנת שיספקו לו את העבודה לה הוא זקוק.

כמובן שמלבד עורכי דין ורואי חשבון ישנם עוד בעלי מקצוע רבים וכך גם נותני שירות רבים אשר נעזרים בתרומתו של אינדקס אתרים על מנת לפרסם את השירותים שלהם, ובכך למעשה להרחיב את הפעילות שלהם, את רשימת הלקוחות ואת מחזור ההכנסות.

אינדקס עסקים

נוכחות במסגרת אינדקס עסקים נושאת עימה יתרונות שונים עבור בעלי העסק אשר מעוניינים לפרסם את עצמם שם. השימוש של אינדקס עסקים הוא כמעט תמיד ללא עלות, כאשר במידה והרישום כרוך בתשלום מסויים, הרי שכמעט תמיד, עלות רישום של אינדקס עסקים תהיה נמוכה למדי.

כך, בעל עסק יכול למעשה להשיג פרסום איכותי ויעיל בעלויות נמוכות עד כמעט אפסיות, ולהשיג תוצאות איכותיות לרבות לידים אשר יתורגמו ללקוחות בעתיד.

אינדקס עסקים למעשה מהווה כלי יעיל ביותר, על כן, השימוש בו הוא בהחלט כדאי ומשתלם.

כדאיות השימוש של אינדקס עסקים

·       קבלת פרסום במינימום עלות- אחת הדרכים של כל עסק לשרוד ולהתפתח היא להשקיע בפרסום על מנת לקבל חשיפה, להגיע אל קהל היעד הרלוונטי ולעודד ביצוע הרכישה. פרסום מאפשר לעסק לא רק לשרוד אלה להתפתח ולצמוח, להרחיב את רשימת הלקוחות ובסופו של דבר את תזרים המזומנים והרווח של החברה. ידוע שעלויות פרסום יכולות להגיע לסכומים די נכבדים, וכל בעל עסק אשר מנסה לייעל תהליכים תמיד יחפש צינורות זולים יותר לקבלת מקסימום של תמורה עבור פעילויות פרסום ושיווק. נוכחות במסגרת אינדקס עסקים מהווה צינור שיווקי יעיל בעלות מזערית, כאשר איכות הפרסום היא גבוהה משום שמדובר על נוכחות במקום בו יש קהל יעל רלוונטי.

·       הרחבת חשיפה באמצעים אלטרנטיביים- אינדקס עסקים מאפשר קבלת במה לצורך נוכחות ופרסום, כאשר מעבר לשירות הישיר אותו מספק אינדקס עסקים, הרי שהוא מהווה גם פלטפורמה מצויינת לצורך קבלת חשיפה באמצעים נוספים, וזאת משום שבעזקת אינדקס עסקים ניתן לייצר שיתפי פעולה אשר יניבו חשיפה של קהל רחב יותר עבור העסק

·       קידום האתר באמצעות אינדקס עסקים- אינדקס עסקים מהווה מיקור חוץ מצויין אשר מסייע גם בתהליך קידום האתרים, ובכך למעשה משפר את סיכויי בעל העסק להרחיב את החשיפה שלו עוד יותר.

איך להשתמש נכון באינדקס עסקים ?

אם כן, ניתן לראות שהשימוש אשר נעשה באמצעות אינדקס עסקים בהחלט מסייע לאתר ולבעל העסק, כאשר עבור בעל העסק, כדאי לו  בהחלט להופיע בכמה שיותר אתרי אינדקס עסקים, בכך למעשה ניתן יהיה לצבור יותר חשיפה וכמו כן להעמיק את האחיזה של האתר ברחבי האינטרנט.

אחד מהפרמטרים החשובים ביותר לצורכי קידום אתרים, על מנת שמנועי החיפוש יתעדפו אתר כזה או אחר, הוא על בסיס נוכחות ורלוונטיות. אינדקס עסקים הינו בהחלט אתר רלוונטי, שהנוכחות שלו בהחלט מסייעת לגוגל לזהות אותו כאתר איכותי ולקדם אותו בעמוד תוצאות החיפוש.

 

 

אינדקס עסקים

אינדקס עסקים כשמו כן הוא - ריכוז מספר גדול של עסקים תוך ציון תחום העסק ופרטי יצירת הקשר עמם.

אם בעבר כששמעו את המושג אינדקס עסקים קישרו אותו  ל- "דפי זהב" הרי שהיום נותן האינטרנט נפח תוכן גדול ללא הנפח הפיזי ועם יתרון ברור של דפדוף וחיפוש קלים ומהירים ולכן נהפך פורמט האינטרנט לפופולרי יותר.  כך פונים עסקים רבים לפתרון של אינדקס עסקים אחד ויותר המפוזרים ברשת ומוסיפים את עצמם אל רשימת העסקים המתפרסמת בו.

למה בעצם קיים אינדקס עסקים?

כעסק , מטרה חשובה על מנת להמשיך ולהתפתח היא חשיפת העסק לכמה שיותר אנשים. דרכי הפרסום הן רבות ומגוונות אך לא נגישות לכולם. פורמט הטלוויזיה , למשל, נחשק ככל שלא יהיה, נחשב יקר מאוד ועסקים מעטים יכולים להרשות לעצמם פירסום בו. פורמט העיתונות הוא זול יותר אך החשיפה אליו מוגבלת. באינטרנט יש גם יתרון של חשיפה לכלל קהלי האוכלוסייה וגם יתרון כלכלי בולט. אינדקס עסקים הוא פתרון מושלם לבעל עסק המחפש פרסום זול יחסית או אף בחינם וחשיפה רחבה וממוקדת לקהלי היעד שכן הללו מוצאים את העסק על פי מילות חיפוש המתקשרות אליו.

על אינדקס עסקים ופרסום בו

אינדקס עסקים ,כמו כל אתר פרסומי אחר, הוא קל לתפעול ,וכאמור, לעתים בחינם, תלוי באיזה אינדקס עסקים מדובר. כל שעל המפרסם לעשות הוא לבחור אינדקס עסקים וללחוץ בו על הקישור לבעלי עסקים. כשהקישור נפתח מופיעים שדות שעל כל בעל העסק למלא. משיושלם הטופס, הכולל פרטים אישיים, שעות פתיחה של העסק, פירוט של מה הוא מציע, כתובתו ושאר פרטים רלוונטים יפרסם אותו אינדקס עסקים את העסק כחלק מרשימת העסקים שהוא מציע תוך מיקומו בקטגורייה הרלוונטית.

שירותים נוספים המציע אינדקס עסקים

אינדקס עסקים, בנוסף לחשיפה שהוא נותן לעסק, מציע לעיתים שירותים מקוונים נוספים. שירות נפוץ שמוצע על ידו הוא בניית ושדרוג אתרי אינטרנט לעסקים שאין להם אתר או שיש להם אתר ישן אותו הם מעוניינים למנף. השירות הנ"ל הוא אופציונלי וניתן על ידי חברה חיצונית שעובדת במקביל אליו. השירות  כולל עיצוב ובנייה של האתר תוך מתן כמה אפשרויות בחירה- בין אם מדובר על חנות מקוונת,  אתר פורום, אתר קטלוג מוצרים ועוד.

פרסום בחינם-אלייה וקוץ בה

למרות שיש אתרים המאפשרים  פרסום בחינם דווקא האופצייה הדורשת תשלום היא המשתלמת יותר לעסק מבחינה פרסומית. זאת בגלל שכל אינדקס עסקים המציע פרסום בחינם כולל מספר גדול של עסקים וכשמנועי החיפוש ברשת נתקלים באתר עמוס מדי הם מסמנים אותו כבעייתי ומורידים את דרג האיכות שלו בפני הגולשים המשתמשים באותו המנוע, מה שעלול להזיק לעסק. כך שאף על פי שהאלטרנטיבה היא פרסום בתשלום יש לקחת בחשבון שהמטרה הפרסומית מושגת יותר ביעילות בדרך זו,מה גם שמחירי הפרסום באינטרנט הם בכל זאת זולים בהרבה משל פורמט תקשורתי מקביל.

 

 

אינדקס עסקים

אינדקס עסקים  הינו מרחב אינטרנטי אשר מאפשר קבלה של ריכוז גבוה של בתי עסק מתחומים שונים, כאשר אינדקס עסקים מאפשר פרסום של בית העסק לרבות פרסום של פרטים רלוונטיים לצורך יצירת קשר וקבלת המוצר או השירות של בית העסק בצורה מאוד נוחה.

אינדקס עסקים משרת מטרה חשוב ביותר, הלו היא הענקת מרחב פרסום עבור העסק, לשם קבלת חשיפה והגעה אל קהל יעד נרחב, שכן, כידוע, על מנת להמשיך לצמוח ולהגיע להצלחה, כל עסק חייב להשקיע בפרסום שירותיו ולהגע לתודעה הציבורית.

למרות שישנן אפשרויות רבות נוספות אשר מאפשרות לקבל פרסום, הרי שמדובר באלטרנטיבות יקרות יותר וסבוכות הרבה יותר, בעוד שבצינור שיווקי, אינדקס עסקים מאפשר קבלת מרחב פרסומים בעלות נמוכה ביותר, לעיתים אף בחינם, כמו כן, אינדקס עסקים מאפשר חשיפה לקהל יעד נרחב ביותר, וזאת משום שאתרי אינדקס עסקים, הינם אתרים בעלי גולשים יוניקים רבים, אשר פוקדים את האתר באופן שוטף, לעיתים אף על בסיס יומי.

אינדקס עסקים הינו חלופה יעילה ונוחה לדפי הזהב הישנים אותם כולם מכירים, כאשר אינדקס עסקים עושה את העבודה בצורה טובה הרבה יותר.

אינדקס עסקים- כמה זה עולה

במרבית המקרים, פרסום במסגרת אינדקס עסקים הינו כרוך בתשלום נמוך למדיי, אותו, סביר שיגבו מכם על בסיס חודשי, כאשר מדובר על תשלום סימלי אשר וודאי שלא יעלה על כמה עשרות שקלים בחודש, לכל היותר. במקרים רבים, ניתן למצוא אף אתרי אינדקס עסקים, אשר יאפשרו פרסום בחינם, מה שאומר שאת השירות תוכלו לקבל ללא כל עלות.

אינדקס עסקים מאפשר למעשה לבעל העסק לקבל חשיפה בפריסה רחבה, בעלות מינימאלית.

שימוש של אינדקס עסקים

השימוש והתפעול של אינדקס עסקים הוא קל פשוט ונוח הן למפרסם והן לגולש אשר מחפש אינפורמציה אודות בעלי העסקים השונים באינדקס.

בעל עסק אשר ירצה לפרסם מודעה במסגרת אינדקס עסקים יצטרך למלא טופס אינטרנטי אשר כולל פרטים על העסק, השירות או המוצר אותו העסק מספק, פרטי קשר וסביר להניח שניתן יהיה למלא גם מלל חופשי בטופס.

לעיתים, אינדקס עסקים יאפשר גם לצרף קישור לאתר של בעל העסק, כאשר הזדמנות זו תאפשר לבעל העסק לבצע תוכנית שותפים עם אינדקס עסקים וליהנות מהתמורות אשר כרוכות בכך.

הגולש, מצידו, נהנה מריכוז של בעלי עסקים שונים, מתחומים שונים, באתר אחד, כך שתהליך החיפוש שלו מתרכז אל עמוד אינטרנטי אחד המעביר לו את כל המידע הדרוש בצורה נוחה ופשוטה ביותר.

 

 

 

 

גוד רייטינג- עושים את הפרסום בשבילך-  לוח מודעות,  פרסום חינם,   איפה אתה- אינדקס עסקים  פרסום חינם    http://www.aaaa.co.il       http://www.where-r-u.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב