דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בתי דפוס הם מפעלי ייצור חיוניים ביותר 

מאת    [ 25/04/2010 ]

מילים במאמר: 1639   [ נצפה 3444 פעמים ]

בתי דפוס ארבעה מאמרים

בתי דפוס הם מפעלי ייצור חיוניים ביותר , כאשר בעזרת הטכנולוגיה אשר קיימת בימינו , בתי דפוס הולכים ומשתכללים משנה לשנה , טיב איכות העבודה אותה הם מספקים הולכת ומשתפרת, והחשיבות של העבודה אותה הם מייצרים גבוהה לעין שיעור במגוון רחב מאוד של אספקטים שונים.

בתי דפוס נעזרים היום במכונות ייצור משוכללות ביותר, טכנולוגיות עיצוב ברמה הכי גבוהה אשר קיימת, ומגיעים לרמות של דיוק, עם מינימום של סטיית צבע, כך שגם הפקה של אלפי ועשרות אלפי העתקים יוצאת ברמה הגבוהה ביותר, מה שאומר שטיב העבודה, האיכות ורמת הדיוק של תוצרי דפוס של בתי דפוס יוצאת ברמה מקסימאלית.

בתי דפוס משמשים אותנו בתחומים רבים , כאשר בין התחומים השונים בהם בתי דפוס משמשים אותנו ישנו התחום השיווקי אשר מעל לכל ספק נשען באופן מהותי על פעילותם של בתי דפוס . בתי דפוס מהווים את אחד ממקורות הייצור האסטרטגיים של תחום השיווק וזאת משום שפעילויות שיווקיות מתבססות בעיקרן על דברי דפוס , כך למשל פעילות BTL , הלו היא פעילות שיווקית מתחת לקו , בתרגום חופשי , היא לא אחרת מפעילות שיווקית אשר נשענת על דברי דפוס, אשר מופקים במסגרת פעילות של בתי דפוס .

מעבר לתחום השיווקי אשר נשען על פעילות של בתי דפוס , גם העולם העסקי נשען רבות על פעילות של בתי דפוס , כאשר העולם העסקי נעזר בפעילות של בתי דפוס הן לצורך פעילויות פנים ארגוניות שונות, כך למשל הפקה של דברי דפוס לעובדי הארגון. ארגונים רבים נעזרים בפעילות של בתי דפוס לצורך הפקה של מגוון רחב מאוד של מוצרים, כך למשל, ארגונים רבים נעזרים בפעילות של בתי דפוס לצורך הפקה של יומנים , מחברות כתיבה לעובדים , הפקה של לוחות שונה וכן הלאה. כמו כן, בתי דפוס משמשים את עולם העסקים גם לצורך פעילות חוץ ארגונית , כך לדוגמא בכנסים אותם מפיקים לצורכי פעילויות שונות. לא אחת אנו עדים לקיומם של כנסים שונים, כאשר כנסים הם אחד הגורמים הבולטים ביותר בהם ניתן לראות פעילות ענפה של הפקות דפוס אשר נעשות על ידי בתי דפוס.

בכנסים עסקיים, ובכנסים באופן כללי מחלקים פליירים לאורחים אשר מגיעים אל הכנס , מעמידים רול- אפים שיווקיים אשר מציגים סיכום של הכנס ומבליטים את הנקודות הבולטות שנידונות בו, מחלקים פרוספקטים עם תקצירים וסיכומים אשר רלוונטיים לכנסים וכן הלאה. כל המוצרים האלה מופקים על ידי בתי דפוס ולהם יש חשיבות מאוד גבוהה.

 

בתי דפוס מאמר שני

בפניכם עומדת הפקה של חתונה - הפקה של בר מצווה - אתם מארגנים יום הולדת עם רשימה ארוכה של מוזמנים - אין ספק שאחד הדברים החשובים ביותר לצורך כך אלה הן הזמנות לאירוע , ובדיוק לשם כך ישנם בתי דפוס אשר יוכלו לבצע עבורכם את ההפקה של ההזמנות לאירוע תוך זמן קצר, בעלויות נמוכות ובעיצובים מרהיבים. אין ספק שכל אירוע נשנען על הזמנות לאירוע, שכן זהו הדבר הראשון אליו נחשפים האורחים, ואלה מהוות השקפה רצינית ביותר על איך האירוע יראה, לכן, במקרה זה בתי דפוס מהווים פרמטר חשוב ביותר, אשר ישליך באופן משמעותי על אופי האירוע שלכם.

בתי דפוס כיום מספקים שירות נרחב הרבה יותר מבעבר , כך שתהליך הפקת הזמנות לאירוע הופך להיות הרבה יותר רציני, איכותי ויצירתי. הערך המוסף אותו מעניקים בתי דפוס הוא שכיום במסגרת שירותיהם של בתי דפוס תוכלו גם לקבל מגוון של שירותים משלימים מעבר לשירותי דפוס בלבד עבור הפקת הזמנות לאירוע שלכם. בתי דפוס מחזיקים כיום מעצבים וסטודיו גרפי כך שאין צורך להגיע עם סקיצה עיצובית מראש , ובמסגרת שירותיהם של בתי דפוס תוכלו לקבל גם שירותי מעצב אשר יחד איתכם יוכל לבנות סקיצה אשר תעמוד בסטנדרטים שלכם כך שתוכלו לצאת שבעי רצון עם הזמנות שתעמודנה בסטנדרטים של האירוע שלכם.

סקיצה עיצובית אותה יבנה עבורכם מעצב מטעם בתי דפוס תיבנה בהתאם להנחיות והרצונות שלכם יחד עם הניסיון והידע של המעצב על מנת להגיע לתוצאה מושלמת , כך שההזמנה שלכם לחתונה תהיה מקורית, ייחודית ויפה במיוחד, והאורחים עוד ישמרו את ההזמנות זמן רב לאחר שהאירוע יסתיים.

כיום עומדות בפניכם אפשרויות רבות של הפקת הזמנות בעזרת בתי דפוס , כאשר הזמנות יכולות להיות חד או דו צדדיות , בחיתוכים וגימורים שונים , ואף תוכלו להפיק הזמנות על גבי מגנטים , כאשר לפני תחילת העבודה עם בתי דפוס תוכלו לבחור מתוך סך הדוגמאות של בתי דפוס את הדוגמא הרצויה עליכם עבור ההזמנה שלכם.

בתי דפוס ילוו אתכם לכל אורך התהליך, החל מבניית הסקיצה הראשונית ועד להפקתו של המוצר המוגמר, תוך התחייבות למקצועיות ועבודה ברמת האיכות הגבוהה ביותר. בתי דפוס מחויבים לשמור על איכות, מקצועיות ודיוק, כך שכל ההזמנות תצאנה על הצד הטוב ביותר.

כמובן שככל שתזמינו כמות גדולה יותר של הזמנות במסגרת שירותי בתי דפוס, כך העלות פר הזמנה תקטן, מה שאומר שאין מה לחשוש מכמות גדולה של הזמנות.

 

בתי דפוס מאמר שלישי

 

בתי דפוס החלו את דרכם בשנת  1440 . כיום נוטים ליחס לגרמני יוהאן גוטנברג את המצאת הדפוס, כאשר בפועל, אין כך הדבר,וזאת משום שהוא כלל שיטות שהיו כבר קיימות בימיו כגון הטבעת חותמות גומי. בתי דפוס בימינו משתמשים בתבנית קבועה לצורך הטבעת צורות ואותיות שונות, אשר מהן ניתן לסדר גיליונות דפוס , לערוך ספרים, מודעות, פרסומים, ואף להדפיס על גבי בדי טקסטיל.

ניתן לאמר כי בתי דפוס הנם שכלול טכנולוגי או במילים אחרות התקדמות אבולוציונית של הכתב, מה שהאדם הקדמון ניסה לחקוק בסלע ובאבן, דברים אשר התגלו לפני כ-5000 שנה.  המקובלים הראשונים , אשר החלו להשתמש בכתב, ביניהם אברהם אבינו , החל לכתוב בעזרת עופרת את חכמת הקבלה והזוהר.  יותר מאוחר בימי הביניים כאשר מלאכים רבים השתמשו בנוצה וטבלו אותה בדיו בכדי לכתוב מכתבים אשר נחתמו ונסגרו באמצעות חותמות גומי.  מכתבים אלו אשר שימשו את המלאכים לנהל תקשורת בין המלכויות השונות באירופה.  לימים בתי דפוס שונים השתמשו בתבניות קבועות בכדי לשמר את סגנונות הכתב הללו שאופייניות למאות הקודמות.

בתי דפוס הנם עסק יקר למדי לתיחזוק , שימוש במכונות יקרות ערך וכן שידרוג מפעם לפעם של המיכשור בהתאם לטכנולוגיה המתקדמת בשוק. מעבר לכך, כל החומרים הנוספים כגון דיו, נייר, סרגלים, וכו', מצרכים אשר הנם חלק בלתי נפרד בכדי לתפעל בתי דפוס בימינו.

כמו כן, צוות העובדים של בתי דפוס חייבים להיות בעלי רקע וידע בעולם המיחשוב בכלל ובתחום העיצוב הגרפי בפרט. עובדים רבים עוברים הכשרה מקצועית לפני העסקתם בבתי דפוס שונים וכן גם לעיתים לוקחים אותם לעבודה על פרוייקטים מסויימים.

העבודה הרבה אשר בתי דפוס מייצרים לרבות העתקה של חומר כתוב או של תמונות באמצעות טכניקות שונות, עבודה שמצריכה ידע רב בתוכנות גרפיות שונות. בתי דפוס רבים משתמשים במכונות וטכנולוגיות מתקדמת אשר מתחדשת מידי תקופה בהתאם לחידושים בשוק וקשה לעמוד במהירות חידושן. על כן לעובדים בפסי יצור בתי דפוס יש צורך לרכוש ידע רב ולהתעדכן בכל הקשור למכונות ייצור ולטכנולוגיות חדשות בכדי לעמוד בסטאנדרטים של בתי דפוס בארץ ובעולם כולו בכדי לשמר את רמת הגימור של הדפוס הטובה ביותר.

בתי דפוס בארץ נחשבים מבין בתי הדפוס הטובים בעולם, אם זה באיכות העבודה ברמת הגימור, בהיצע סגנונות הדפוס הרב שנמצא בארכיונים בארץ, בכמות הייצור, ואף בטכנולוגיה המתוחכמת והידע הרב אשר מצריכות שעות עבודה מרובות, דיוק ואיכות.  רמת עבודתם של בתי דפוס בארץ אינה נופלת מזו של בתי דפוס במדינות מתקדמות אחרות כגון: ארה"ב , סין, או כמו בשאר מדינות באירופה.

סביר להניח שמחירי השוק בארץ הנם סבירים פחות או יותר ביחס למחירים במדינות שנמנו מעלה, אולם במדינות כגון במזרח הרחוק מוצעים המחירים הזולים ביותר.

 

 

בתי דפוס - מאמר רביעי

 

בתי דפוס הנם אבן יסוד בתקשורת השיווקית  בת ימינו. למרות שכיום ישנה פעילות רבה בתקשורת דרך האינטרנט לרבות מכתבים דרך אימיילים , פרסום , תוכן שיווקי ועוד עדיין לא נמצא תחליף לצורך שמספקים בתי דפוס.  בתי דפוס מהווים חלק אינטגרלי ממערך הפרסום והשיווק כמעט בכל תחום בחיינו ולהם השפעה ניכרת על המוח האנושי בכלל ועל הצרכן הפרטי בפרט.

בעצם כל מה שאינו מופק דרך האינטרנט ואינו נשלח בקובץ וורד , החל מעיתונות כתובה , מגזינים, פליירים, שילוט , מותגים כרטיסי ביקור ועוד ,  נשען על מפעלי הייצור של בתי דפוס.  כל מדינה מאורגנת , כל חברה ציבורית או ממשלתית  ובעצם כל ארגון וחברה, המקיימים כנסים לעובדי החברה צריכים להשתמש בשירותיהם של בתי דפוס. לדוגמא כל מערכת בחירות לפריימריס דורשת הפקת פליירים, שילוט וכד' באמצעות בתי דפוס.

קיים צורך אדיר בהפקת חומר פרסומי באמצעות  בתי דפוס וצורך זה רק הולך וגובר. בתי דפוס הנם אבן הבוחן של כל מדינה מתוקנת. כמפעלים לפסי ייצור המוניים, לדוגמא ניתן לייצר כמות הדפסים אדירה על חולצות או כובעים למשחקי ההוקי האולימפיים.  כל מה שניתן להדפיס על נייר, בד פלסטיק ועוד מופק דרך פסי הייצור של בתי דפוס.

בתי דפוס גם מספקים צורך לחברות ענק שמספקות מצרכי אוכל כגון, שטראוס, תנובה, אוסם. בתי דפוס מייצרים הדפסים המוניים על סל מוצרי צריכה בסופרים השונים למשל הדפסים על עטיפות לשלגונים, הדפסים על קרטוני הנייר של מוצרים וכו'.  חברות כמו איקאה זקוקות לשירותי בתי דפוס בכדי להדפיס עיצובים גרפיים על המוצרים השונים אם זה הדפס על גבי ריהוט עץ, כלי מטבח, טקסטיל ועוד. 

אמנם בתי דפוס משתייכים לאסכולה הישנה שהחלה עוד מהמאה ה- 14 אך אין להחשיב בתי דפוס כתוספת למערך השיווקי של האינטרנט והטלויזיה. בתי דפוס עומדים בזכות עצמם יש להם ערך וייחוד משלהם , הכוח המניע בתי דפוס מתבסס על חוקיות שונה לגמרי.  האנושות עדיין שומרת לעצמה קיום בתי דפוס על אף שזהו מוסד ישן. בתי דפוס הנם מוסד שהשתרש עוד מימי הביניים כאשר שליחי המלך קיבלו על עצמם להעביר מכתבים בין המלכויות השונות באירופה , מכתבים אשר נחתמו בהטבעת חותמות. חותמות אלו הפכו לתבניות יצוקות אשר השתכללו לתבניות דפוס והתפתחו לגליונות הדפוס ולאחר מכן למכבש הדפוס עד שקמו בתי דפוס ברחבי העולם כולו. 

כיום  בתי דפוס ברחבי העולם מכילים ארכיונים אדירים ומגוונים לסגנונות עיצוב , צורות, צבעים אותיות ,ציורים להדפסים שונים , כמות  בלתי מוגבלת של חומרים לפרסום ושיווק חוץ אינטרנטיות. מגוון הצבעים אשר בתי דפוס נותנים כמקור יצור הנו חיוני אף הוא , לא ניתן להשוות צבעים שמשתמשים בשלטי חוצות לצבעים שרואים על גבי מסך המחשב או הטלויזיה. המדיה המופקת באמצעות בתי דפוס דומה יותר לאומנות דוממת אשר ניתן להביט בה ללא ניע ולהנות מצבעיה ועיצובה. בעוד הפרסומים באינטרנט או בטלויזיה הנם קול-נע שמדבר וזז ואינו נותן רגע להביט באומנות שמאחרי העיצוב.

 

 

גוד רייטינג- עושים את הפרסום בשבילך-  לוח מודעות,  פרסום חינם,   איפה אתה- אינדקס עסקים  פרסום חינם    http://www.aaaa.co.il       http://www.where-r-u.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב