דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אקווריום 

מאת    [ 24/04/2010 ]

מילים במאמר: 298   [ נצפה 2319 פעמים ]

תחביב גידול דגי נוי הוא מהתחביבים העתיקים בעולם. הוא מושך לקרבו מיליוני אנשים ברחבי העולם. יש הטוענים שזהו התחביב הנפוץ בעולם.

הטכנולוגיה העכשווית לוקחת את התחביב הזה צעד אחד קדימה ומותחת את גבולותיו. אם עד לפני 20 שנים  הסתפקו אנשים בצנצנת עם מספר דגי זהב, הרי שהיום המצב שונה לחלוטין. ניתן כבר להבחין ברבבות אקווריומים בנפחים גדולים (500 ליטר פלוס)  אשר קיימים בארץ. גם תכולתו של אקווריום השתנתה בעשורים האחרונים, הרי שהיום מדובר על אקווריומי צמחיה עשירים בטכנולוגיות על מנת להגיע לדיוק ויציבות כמעט כמו בטבע.

ישנם אקווריומים מסוגים שונים. חלקם מורכבים יותר והאחרים פחות. מה יותר יפה? זה כבר תלוי בעייני המתבונן. בין הסוגים הנפוצים, ניתן להבחין ב: אקווריום צמחיה,  אקווריום מים מלוחים, ואקווריום ציקלידים.

כמובן שלא נסקור במאמר זה את כל סוגי האקווריומים, אך כן ניתן דגש על אקווריום צמחיה: דעתי האישית היא שזהו האקווריום היפה ביותר כיום. אקווריום צמחיה מטופח הוא פיסת טבע של ממש. ומה יותר יפה מלהביא את הטבע הביתה?

גם בנושא מגוון דגי נוי אותם ניתן לבחור לאקווריום ישנה מהפכה אמיתית. ישנם אלפי סוגי דגים שונים ומגוונים אשר תוכלו לגדל אותם באקוווריום הפרטי שלכם. את הרשימה פותחים דגי נוי משריצים, אותם בוודאי שאתם מכירים: סייפנים, גופים וכיוצא בזה. אך, הרשימה נסגרת בסוגים מיוחדים של דגי נוי מיוחדים כדוגמאת דגי דיסקוס. דיסקוס הוא דג מיוחד המעניק גוון מיוחד לכל אקווריום אליו הוא יצטרף!

כעת, כאשר אתם מבינים שעולם ה-אקווריום הוא עולם מרתק בפני עצמו, תוכלו להגשים לעצמכם אחד. כל אחד עם חוש טכני מינימלי יכול לבנות אקווריום נאה. אך מומלץ להתייעץ עימנו טרם הבניה על מנת לחסוך לכם טעויות נפוצות המתרחשות בתהליך בניית אקווריום. בכל אופן שהוא, מומלץ לקרוא את המאמר שבאתרינו בנושא בניית אקווריום.

בהצלחה!

 

חוות "דיסקוס הגליל" ממוקמת בקיבוץ שדה-נחמיה בגליל העליון. בחווה מגוון דגי נוי, אקווריום וציוד נלווה ממיטב היצרנים. בתחום הקמת בריכות נוי וגידול צמחי מים- מגוון רחב של מיני צמחים הכוללים יעוץ. החווה פתוחה במשך כל שעות היום בתאום מראש.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב