דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קונסולת Wii 

מאת    [ 22/04/2010 ]

מילים במאמר: 519   [ נצפה 4832 פעמים ]

קונסולת Wii

 

קונסולת Wii היא קונסולת המשחקים המתקדמת של חברת נינטנדו הנמצאת בשוק קונסולות המשחקים החל משנת 2006 להנאתם של מיליוני גיימרים בישראל וברחבי העולם.

 

לא קשה להבחין בשחקני Wii, וגם אם זו הפעם הראשונה בה נוכחתם לדעת שקיימת קונסולה שכזו בוודאי חזיתם לא אחת באותם אנשים מוזרים שמכים באמצעות חפץ מאורך בתנועות אגרוף הזויות, או מתמסרים עם עצמם במעין מחבט טניס דמיוני. אז זהו, שהם אינם לוקים בנפשם, הם פשוט מכורים! מכורים לקונסולת המשחקים -Wii.

הייחודיות שב-Wii טמונה בעיקר בשלט הWiiMote הייחודי שלה, המאפשר לגיימרים באמצעות חיישני מרחב ותנועה משוכללים לשחק במשחקי תלת מימד המותאמים לקונסולה כאילו היו בחלל הדמיוני בו מתרחשת עלילת המשחק. ה-WiiMote הינו שלט מאורך המצויד כאמור בחיישנים ייחודיים המתקשרים עם הקונסולה עצמה באמצעות תקשורת אינפרא אדום, ובכך הוא משמש גם כשלט כפתורים רגיל (המחליף את השלט המסורתי אשר היה מחובר בעבר באמצעות חוט) וגם כמצביע אופטי.

 

 

ה- WiiMote משמש את הגיימרים בכל פעם בשימוש אחר, פעם אחת יהיה כמחבט טניס בו הולמים בחוזקה אל מול השחק המצויר המתחרה בכם מן העבר השני של הרשת, פעם אחרת יהיה חרב דמיונית בעזרתה נאבקים באויבים נפשעים, מפלצות אימתניות וכוחות האופל ופעם כאקדח או כוונת צלפים ייחודית המאפשר לגיימר לצלוף באויבים המקיפים אותו בחלל המשחק התלת מימדי.

 

ייחודיות נוספת ב- WiiMote הוא הרמקול המובנה המצוי בתוך השלט ואופציית הרטט הייעודית המובנית בו. הסאונד שנשמע גם מתוך השלט עצמו והרטט שחווה המשחק במשחק תוך כדי המשחק מכניסים את הגיימר לתוך האווירה הווירטואלית ועושים את החוויה של המשחק למעין חוויה כלל חושית מרשימה.

 

אין ספק שבאמצעות הטכנולוגיה המתקדמת הזאת, יכול המשחק ב- Wii להרגיש חלק בלתי נפרד מהעולם הווירטואלי ולעשות צעד משמעותי נוסף בטשטוש שבין המציאות  (העולם האמיתי) והדמיון (העולם הווירטואלי).

 

רכיב נוסף בקונסולה הייחודית של נינטנדו הוא שלט ה- Nunchuck. השלט המתחבר לשלט ה- WiiMote המרכזי משמש במגוון משחקים של אגרוף ולחימה כמעין נונצ'קו (כלי לחימה יפני הכולל שני מקלות או יותר המחוברים ביניהם בחוט או שרשרת). לשלט ה- Nunchuk יכולת לאמוד את מיקומו בחלל בעזרת חיישני תנועה, אך הוא חסר שידור אופטי משל עצמו (ולכן מתחבר לשלט המרכזי). באמצעות שלט זה ניתן להיאבק במשחקי האגרוף והקרבות וחווית הקרב הופכת להיות מגוונת הרבה יותר עבור השחקנים. הקונסולה עצמה מגיע עם שלט- Nunchuck יחיד, אך ניתן לרכוש שלטים נוספים עבור משחקי זוגות וכד'.

 

משחקי ה- Wii רבים ומגוונים וכוללים סדרת משחקי Wii Sport הכוללים מגוון ענפי ספורט בהם ניתן להתחרות באמצעות ה- Wii והם המדגימים בצורה הטובה ביותר את יכולותיו האינטראקטיביות של השלט הייחודי וביניהם: טניס, גולף, אגרוף וכד'.

 

החסרונות המרכזיים של הקונסולה היא היותה ייעודית למשחקי נינטנדו ואינה בעלת פונקציות נוספות כמו קריאת CD ו- DVD ובכך אינה יכולה להיות מעין קונסולה המשלבת אופציות מדיה שונות היכולות להחליף גם את מכשיר ה-DVD הביתי- כפי שעושות מתחרותיה. הפיצוי לחוסר בפלטפורמות המדיה הללו הוא בהחלט המחיר שהוא בין הזולים ביותר מכל קונסולות המשחקים המצויות כיום בשוק.

 

 

דביר בן-הרוש ---> גיימר מושבע




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב