דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אירועים חוגגים במקום מהסרטים 

מאת    [ 21/04/2010 ]

מילים במאמר: 557   [ נצפה 2738 פעמים ]

מקום מהסרטים הינו הפאב מסעדה כשר במרכז תל אביב, המשלב מבחר מנות השף ובר משקאות מגוון. המקום מאובזר במיטב הטכנולוגיה: מערכת מולטימדיה מטורפת ותאורה מהמתקדמות והמשוכללות בעולם עם מסכי ענק, מלצרים מזמרים, קריוקי (10,000 שירים לבחירה בעברית, אנגלית וצרפתית) + מנחה, עמדת DJ , הופעות, שמונה מצלמות שמשדרות LIVE, כולל מצלמת 360 מעלות, חיבור אינטרנט אלחוטי, כבלים, רחבת ריקודים וחניה צמודה לאורחי המקום.
המסעדה ממוקמת קרוב לים בכניסה לנווה צדק תל אביב.

קובי אברהמיאן – בעלים ומנהל סיפר לנו על המקום:

"מקום מהסרטים" הוא מקום הבילוי הכשר היחידי המשלב קריוקי, מלצרים מזמרים, DJ ורחבת ריקודים. האווירה ב"מקום מהסרטים" מאוד נעימה, בשל גובה התקרה (7 מטרים) אשר מעניקה מרחב, בנוסף לעיצוב האדריכלי המשלב ציורי פורטרט של שחקנים מהוליווד, תאורה ממוחשבת, מקרני ענק המשדרים כל הזמן, מערכת מוסיקה surround ומרפסת רחבה המקבילה למקום אשר מאוד נעים לשבת בה. לאחר שתסיימו לאכול, צוות המלצרים המזמרים יעשה לכם שמח, וירקיד אתכם יחד עם התקליטן, כשבין לבין תוכלו לשיר שירים בקריוקי בשפה הצרפתית, אנגלית ועברית. 

התפריט הוא בינלאומי, בשרי ופרווה וכולל בשרים, עוף, דגים, נשנושים, קינוחים וכל סוגי האלכוהול. מנות האוכל והשתייה גדולות ונדיבות ומבחר סוגי מנות האוכל לבחירה גדול, כך שכל לקוח יוכל למצוא בו מנה שהוא אוהב לאכול. למסעדה יש משגיח צמוד ותעודת כשרות של הרבנות תל אביב, לבשרים של הסטייקים וההמבורגר יש כשרות גלאט של בית יוסף, והירק הוא של גוש קטיף. עבור המקפידים אנו מציעים בנוסף פילה דג אמנון, קרפצ'ו סלמון, סלט טונה, ירקות מוקפצים, ספגטי ועוד.
התפריטים מוצעים גם בצרפתית ובאנגלית, יש בר משקאות עשיר, אזור עישון ו-5 חניונים צמודים, כדי שיהיה נוח להגיע. המסעדה ידידותית לילדים ויש בה גישה לנכים.


למה כדאי לנו לחגוג אירוע דווקא ב"מקום מהסרטים"?

"מקום מהסרטים" הוא המקום הכשר היחידי לאירועים המשלב קריוקי, מלצרים מזמרים, DJ ורחבת ריקודים. המקום מפואר, עם מסכי ענק, תאורה, אינטרנט, כבלים, ציורים מיוחדים, תקרה בגובה 7 מטרים ועוד.
בקיום אירוע במקום מהסרטים - כל ההפקה על חשבוננו: המלצרים המזמרים, הקריוקי+מנחה, ה-DJ, התאורה, המקרנים, המערכת מולטימדיה והמערכת סראונד – הכל עלינו!
בנוסף, בכל חגיגה שלכם, תקבלו מאיתנו שמפניה, עוגה וזיקוקים על חשבון הבית. ניתן להקרין קליפים או מצגות על מקרני הענק, ולהקדיש מספר שירים בליווי מצלמה ותאורה על חוגג האירוע.


ספר לנו על אירוע בלתי נשכח שהתקיים ב"מקום מהסרטים":

הזמרת שרית חדד חגגה את מסיבת דיסק שלה אצלנו. למקום הגיעו עיתונאים וצלמים, וההמולה הייתה רבה. במהלך האירוע העניק קובי אברהמיאן, מבעלי "מקום מהסרטים", הפתעה לשרית חדד : ציור דיוקן שלה אשר צויר על ידי הצייר זאב. המתנה הייתה עטופה בסרט ורוד, אשר אותו גזרה הזמרת בהתרגשות רבה. מיד לאחר מכן נתלה הציור על הקיר לצד דיוקנם של מפורסמים רבים.
ב"מקום מהסרטים" התקיימו אירועים בלתי נשכחים נוספים כמו אירוע לכבוד נשיא המדינה שמעון פרס. במקום צולמו גם תוכניות טלוויזיה רבות ועוד.


אילו טיפים חשובים אתה יכול להציע למי שמתכנן אירוע?

לא בכל יום חוגגים אירוע. כשאתם הולכים לערוך אירוע אל תתפשרו. יכול מאוד להיות שתוספת של עשרה או עשרים שקלים לאדם, זה מה שיהפוך את האירוע שלכם מסתם אירוע לאירוע מוצלח. בדקו את רמת האוכל, רמת השירות, רמת הניקיון, את האנרגיות והאווירה שהמקום מעניק, את גובה התקרה והאטרקציות אשר המקום מציע.
"מקום מהסרטים" הכשר נותן לכם הרבה יותר בהרבה פחות כסף, כך למשל: מחיר לתקליטן והגברה שווה 5000 ש"ח, וזהו אחד מהדברים הרבים שתקבלו ללא תשלום בקיום אירוע אצלנו.

 

מחפשים מסעדות כשרות לאירועים? רוצים לחגוג אירוע במקום מהסרטים? מלאו פרטים כבר עכשיו וקבלו הצעת מחיר

 

שף תאכל - אתר האירועים שמתאים לך.
מחפשים מקומות לאירועים? שף תאכל הוא אתר הישראלי היחיד המרכז מסעדות לאירוח אירועים מכל הסוגים.
בקש/י הצעת מחיר לאירוע ללא התחייבות וללא תשלום נוסף




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב