דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יצירת תכנים שיווקיים לאתר שלך 

מאת    [ 21/04/2010 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 1978 פעמים ]

התשובה לשאלה באם האתר שלך ימצה את הפוטנציאל העסקי הטמון בו קשורה ביכולת של אתר האינטרנט שלך להניע גולשים לפעולה. וכדי שפוטנציאל זה יתגשם ויתרגם עצמו לכסף, יש צורך להקדיש עבודה עבור כתיבת תוכן שיווקי ושרותי קופירייטינג. באמצעות כתיבת תוכן שיווקי ושרותי קופירייטינג אפשר בקלות להפוך מבקרים ארעיים ללקוחות רוכשים ולא פחות חשוב מכך ללקוחות נאמנים החוזרים לאתר עוד ועוד, בכדי לרכוש את מוצרים או שירותים שלך. יכולת זו היא כבר סרט אחר למרבית קופירייטרים.

עולם האינטרנט הוא חדש. האנשים שעוסקים בעולם זה הם על פי רוב מתכנתים מקצועיים או מעצבי אתרים מוצלחים. לאנשי אינטרנט אלו אין את הדרוש לצורך כתיבת תוכן שיווקי שיניע לפעולה. ולכן, אם אתם רוצים להתחיל ולעשות כסף באינטרנט יש צורך לפנות למשווקים המתמחים במתן שירותי כתיבת תוכן שיווקי ושרותי קופירייטינג. כאשר מדובר באתר אינטרנט בעל יכולות עסקיות, חשוב להבין כי כל דף ודף בתוך אתר האינטרנט יכול לשרת את המטרה שלך – למכור ! וכי כל דף אינטרנט יכול לגרום תגובה מצד הגולשים. המטרה היא להפיק מכל דף אינטרנט נתון את התגובה הרצויה לך, בעל אתר האינטרנט.

רק דרך כתיבת תוכן שיווקי ושרותי תוכל להפיק את המרב. באמצעות כתיבת תוכן שיווקי תוכל לקבוע מה יעבור במוחו של הלקוח, באיזה צורה יתרשם מן הלויאלייות שלך ומן הידע המוצג. באמצעות ושרותי קופירייטינג אפשר להזיז את הגולש לפעולות שהתכוונו בין אם זה לעבור לדף הבא ובין אם למלא טופס רכישה של מוצר.

כדאי להבין, כי כתיבת שרותי קופירייטינג עבור האינטרנט שונים משירותים אלו עבור מדיות הפרסום הרגילה. נכון, אנחנו מייצרים תכנים לאתר האינטרנט שלנו בכדי שיניע את המבקרים לפעולה, אבל, יש לזכור כי יש להתאים את תוכן האתר גם למנועי החיפוש. התוכן הוא אחד האלמנטים העיקריים שסורקים מנועי החיפוש והוא זה שיקבע במידה רבה את הדירוג של דף האינטרנט ביחס לדפי אינטרנט דומים, מתחרים בתחום. לכן כתיבת תוכן שיווקי ושרותי קופירייטינג עבור האינטרנט, מציבים מטרה כפולה ומסובכת עליהם להיות אטרקטיביים הן עבור הגולשים ברשת והן עבור מנועי החיפוש.

היכולת שלך להרשים הן את הגולש והן את מנועי החיפוש היא מהירה ביותר ומדובר בהזדמנות קצרה ביותר. ממחקרים שנעשו לאחרונה גולשים ברשת מחליטים תוך שניות באם להישאר בדף אינטרנט נתון או לעבור לאתר השני, שניות אלו הן חשובות ביותר במיוחד ולעוצמת השכנוע הטקסטואלית – נודעת חשיבות רבה. אם אתר האינטרנט שלך לא יכיל בתוכו את המילים הנכונות לא תוכל לממש את היכולת העסקית הטמונה בו.

כתיבת תוכן שיווקי ישפרו את המסרים השיווקיים שלך. באמצעות חיזוק המסרים שלך תוכל ליהנות ממספר רב של קליינטים חדשים, לייצר אמינות, ביטחון ולויאליות. תוכל לשכנע בקלות יתר לקוחות אפשריים לרכוש אצלך ולהניע לכדי פעולה.

 

לפרטים נוספים בנושא זה ועוד בקרו באתרנו  :

מפתח לרשת | הקמת אתרי אינטרנט , עיצוב אתרי אינטרנט , בניית אתרי תדמית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב