דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דגשים לבחירת שירותי חברת הובלות מנוף 

מאת    [ 21/04/2010 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 2419 פעמים ]

עבודה עם מנופים לרוב תוחמת בחובה סיכונים רבים. יש לקחת זאת בחשבון, כאשר אתם בחורים לעשות צעד ולעבור דירה. אם פניתם לחברת הובלות מנוף עליכם לבדוק שהיא עומדת בכל התקנים המתבקשים. בבלוג זה נדון בצעדים נכונים לבחירת חברת שירותי הובלה ומינוף.

דבר ראשון יש לעשות סקר שוק, אם פניתם לאינטרנט אל תעצרו בחיפוש פשוט. בדקו בפורומים בהם אנשים מחליפים רעיונות ומסרים לגבי התחום אותו אתם מחפשים במקרה הזה - שירותי הובלות מנוף. דבר שני נסו לקבל המלצות מאנשים שאתם מכירים כגון חברים או משפחה. המלצות אישיות תמיד עוזרות וממקדות אותנו יותר. לאחר שבחרתם בחברת ההובלות. בידקו האם בידם את כל האישורים. כאשר אתם מבצעים הזמנה כזאת או אחרת, אל תתביישו לבקש אישורים שמחייבים כל חברה שעובדת עם מנופים. בדקו שהרישיון של חברה זו תקף לשנה הנוכחית. ללא רישיון תקף גם אם בחברה יטענו שיש להם ביטוח אם חלילה יקרה משהו והציוד שלכם יפגם. זכרו כי הביטוח לא חל על חברה שלא מחזיקה כחוק בכל האישורים הנדרשים.

רבים מהאנשים מעדיפים ללכת למשרדי החברה ולבחון בעיניהם את הציוד, המנופים והמכולות. בפגישה תוכלו להיווכח בטיבם של האנשים והמקצועיות שלהם. עברו עם המנהל או הנציג שאיתו אתם סוגרים את העיסקה. בדקו את המשאיות ואת המנופים. אתם לא צריכים להיות מומחים גדולים להבין שהציוד אינו תקין. אם יש לכם ספקות בקשו לראות את המנופים בפעולה. כל חברת שירותי הובלה שמכבדת את עצמה תציג בפניכם טופס התחייבות וביטוח עבור הציוד המשונע. אם החברה אינה לוקחת אחריות על הציוד שלכם, אל תחתמו. תתעקשו על חוזה שבו החברה ערבה לציוד שלכם.

לבסוף בדקו היטב את כל הסעיפים בחוזה. חברות הובלות רבות מנסות להכניס לחוזה כל מיני תיקונים קטנים שגורמים להם לחסוך בכסף כגון שיתוף פעולה עם חברה אחרת לדוגמא חברות איחסון או חברות הובלה אחרות. שימו לב שהחוזה צריך להיות ערוך בינכם ובין החברה. אם החברה טוענת כי בעת ההעברה בשלב מסוים היא אינה ערבה לציוד אלא החברה שאיתה היא משתפת פעולה, שוב אל תחתמו. אתם לא רוצים להתחיל להתרוצץ ולחפש את האחראים לציוד שלכם בטח לא אם אתם עוברים דירה ויש לכם הרבה מאוד סידורים על הראש. בדקו שיש בעל בית אחד שיודע תמיד מה קורה איתכם ואחראי על הציוד שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב