דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להתחיל עם בחורה - חשיבות המגע באינטראקציה בין אישית 

מאת    [ 21/04/2010 ]

מילים במאמר: 633   [ נצפה 4608 פעמים ]

הרבה פעמים גברים שואלים אותי איך להתחיל עם בחורה. אומנם יש המון שיטות וטכניקות איך להתחיל עם בחורה, אבל אחד הדברים הכי חשובים כשאתה חושב איך להתחיל עם בחורה הוא המגע. מגע ישדר הרבה יותר לעומת כל מה שתתרגם למילים, מפני ש"מעשים מדברים בקול רם יותר מאשר מילים". מגע טוב ואפקטיבי, כאשר הוא נעשה בצורה הנכונה, משדר מסר חזק לסביבה: אני אדם כיפי וקליל ואת מוזמנת להיות כמוני ביחד איתי. נשים פשוט אוהבות להרגיש כך.
כשאתה נוגע בנשים, אתה מתייחס אליהן בתור חבר אינטימי ולא בתור מישהו זר. כשאתה מתייחס אליהן כמו אל חבר, הן מתייחסות אליך בחזרה באותה הצורה.

הפרדוקס הוא שכדי לקבל תגובה רצויה מנשים (וזה גם תקף לגבי כל דבר אחר בחיים שלך), אתה צריך לייצר את התגובה הזאת בתוכך.
כלומר, אם אתה רוצה מישהי עם אופי קליל, כיפי, וחברותי, אתה צריך לאמץ גישה כזאת מלכתחילה. אחת הדרכים החזקות ביותר לעורר תגובה כזאת היא לעורר אותה באמצעות מגע.

ממש לא מזמן, כשהייתי במועדון עם חבר טוב שלי, הוא שאל אותי את השאלה הבאה: "איך אתה גורם לבחורה לחייך ולצחוק מיד כשאתה מתחיל איתה?" מיד עלה לי רעיון למשחק נחמד שהמחיש לו בצורה טובה מאד את התשובה לשאלה שלו. אמרתי לו שיגש לבחורה, יתפוס לה את היד וימשיך ללכת איתה, בלי לומר לה אף מילה. אתה יכול להבין לבד כמה דחיות הוא קיבל.

לאחר מכן, אמרתי לו שיעשה את אותו הדבר, רק עם חיוך קליל ושיבוא אליה בדילוגים כמו נסיכה שמקפצת עם חיות ביער בסרטים מצויירים לילדים. כבר בפעם הראשונה הוא שם לב להבדל. הבחורה לא דחתה אותו, למעשה, היא זרמה עם הקטע, צחקה כמעט עד דמעות והמשיכה לדלג איתו עד הבר. כשהם הגיעו לבר, הוא פשוט חייך והם התחילו לדבר. מה יכול להיות יותר פשוט מזה?!

בני אדם תמיד מתקשרים, גם כשהם כלל לא מדברים!

אם אתה לא עושה שימוש במגע, אתה משדר לבחורה מסר שאתה לא מרגיש איתה מספיק בנוח כדי לגעת בה. זה יהווה סימן לכך שאתה לא רגיל להיות בסביבת נשים (באופן לא מודע זה מעיד על כך שאתה לא מושך, כי אחרת היית רגיל לגעת בנשים). אתה לא תוכל לצפות ממישהי לקפוץ איתך למיטה אם היא מרגישה לא בנוח עם המגע שלך.

כשגבר נוגע בבחורה הוא משדר לה שהוא לא מפחד ממנה. הוא מראה שהוא יודע איך לגעת באישה. אם הוא עושה את זה טוב, הוא ייצור מתח מיני, וכל בחורה רוצה וצריכה להרגיש את התחושה החזקה הזו של מתח מיני.

תדמיין את התסריט הבא: אתה יוצא לפאב לפגוש את החברה שלך. עכשיו, תאר לעצמך שבצד השני של הפאב יושבת מישהי אחרת שמסתכלת עליך. היא מתבוננת בך, היא שמה לב איך אתה מרגיש בנוח עם החברה שלך.

היא רואה איך אתה נוגע בה באופן טבעי ובקלות, איך אתה מרגיש בנוח עם עצמך. היא רואה שאתה מרגיש בנוח לגעת בחברה שלך כי ברור שאתם ביחד, ברור שהיא רגילה למגע שלך, ברור לחלוטין שקיימתם יחסי מין בעבר - אין שום הססנות מצד הגבר במקרה כזה. אין שום תחושה של ספק, או חוסר וודאות.

הסוד הוא פשוט: תתנהג ככה עם כל בחורה. כתוצאה, כל אישה תרגיש איתך בנוח אחרי כמה דקות קצרות של שיחה.

עכשיו דמיין את אותו תסריט כשאתה יושב בפאב עם החברה שלך ובאותו זמן מישהי מתבוננת בך מהצד השני של הפאב. אלא שהפעם אתה לא נוגע בחברה שלך, אלא אתה רק יושב איתה, שותה את המשקה שלך ומנהל שיחה שמבחוץ נראית כמו דיון אינטלקטואלי מעמיק ומקיף. זה פשוט נראה אחרת לגמרי.

בנוסף, כשאנשים רואים אותך נוגע באחרים, אז הם יורידו את ההתנגדויות שלהם ויהיו מוכנים לקבל ממך מגע. הם כבר קולטים שאתה בן אדם שנוגע באחרים באופן טבעי, ולכן הם לא ייחסו לזה הרבה משמעות כשאתה תיגע בהם.

אתה מעורר תגובה רבת-עוצמה כשאתה משתמש במגע כאמצעי תקשורת עם אנשים אחרים ואם אתה שואל את עצמך איך להתחיל עם בחורה, אז חשוב גם שתדע איך לגעת נכון.

סטס סגין מלמד גברים את אומנות הפיתוי. במסגרת לימודי אומנות הפיתוי הוא מסביר לגברים את סודות הפיתוי סודות כמו איך להתחיל עם בחורה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב