דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת סגנון שמלת כלה נכון - חלק א' 

מאת    [ 20/04/2010 ]

מילים במאמר: 573   [ נצפה 2024 פעמים ]

מבוא

הסגנון של השמלה שלך הוא הגורם החשוב ביותר ביצירת המראה הכללי שלך ביום החתונה שלך. שמלות כלה או שמלות ערב יכולות לנוע ממראה מלוטש ופשוט למפואר ומורכב, בהתאם לטעם האישי שלך או ההצהרה שאת רוצה לעשות ביום הגדול שלך. הצללית של השמלה שלך זאת התמונה הראשונה שהחתן שלך יראה, כאשר את תתחילי ללכת בכניסה לחופה, ואת תרצי לוודא כי הרושם הראשוני שלך יהיה בלתי נשכח. זכרי כי השמלה שלך אינה מיוחדת רק לך, אלא גם משהו מיוחד עבור החתן שלך, ואת תרצי להראות במיטבך עבור שניכם.

מאמר זה מתמקד בחמשת הסגנונות הבסיסיים של שמלות: קו-A / נסיכה, אימפריה, בת ים, שמלת קצפת ושמלת עמוד. המטרה של  תיאור הצלליות שלהן היא לספק לך את המידע הדרוש שאת צריכה בשביל למצוא את השמלה המתאימה ביותר עבורך. על ידי כניסה לאתר עם רעיון ברור של מה שאת רוצה, את תחסכי לעצמך הרבה כאב ראש. עם זאת, אין כלל זהב בעיצוב של שמלות, ואת חייבת את זה לעצמך ולבעלך לעתיד, להיות הרפתקנית כאשר מדובר בבחירת שמלות

סגנון שמלה: קו-A / נסיכה

סגנון של השמלה מזכיר צורה שמותאמת סביב המותניים ואז זורמת אל הקרקע, מזכיר את קווי המתאר של האות A, העיצוב זורם יפה מן החזה עד השוליים בקו רצוף. בשל סגנונה הקלאסי והפשוט, סגנון שמלה זה מתאים לכל אירוע, החל בהתכנסות שקטה בחצר האחורית שלך ועד לחתונה מסורתית.

אפשרויות: סגנון זה הוא בעל צורה תכליתית שכן הוא יכול להכיל הרבה אלמנטים מבניים שונים, לרבות, קו אופקי נראה, בכדי לעזור להדגיש את קו המותניים שלך או מחוך וחצאית נפרדת בעלי בדים שונים. המראה של סגנון זה תלוי גם באורך, אשר יכול לנוע מעל הברך בשביל כלה מודרנית יותר או לכדי שמלה באורך מלא עם שובל ארוך לכלות מסורתיות יותר.

חתך הנסיכה הוא וריאציה דרמטית יותר של סגנון קו-A. סגנון זה מדגיש את הקווים נקיים של קו-A, תוך ניצול קוים אנכיים מהקו צוואר ועד השוליים. סגנון נסיכה מספק קוים מאורכים היוצרים אפקט של הרזיה שכן, העין מתמקדת בקווים הארוכים והחלקים האלה.

סגנון קו-A יכול לתמוך בבחירת סוגי בדים שונים, בהתאם למראה הרצוי. אם את מעוניינת במראה פשוט, אז בדים שמרחפים בחופשיות כמו שיפון הם האפשרות הטובה ביותר, משום שהם מאפשרים לשמלה לרחף באופן טבעי וליצור צללית נשית רכה. אם את מעוניינת במבנה המדגיש את ההמשכיות של קו-A אז תרצי מרקם כבד יותר כי הוא יכול לשמור על הצורה, כגון משי או סאטן. את אותו אפקט ניתן להשיג באמצעות שימוש בבד אורגנזה או בדים תומכים אחרים, אשר בעזרתם ניתן ליצור שכבות לחצאית.

את יכולה גם להשפיע על המראה של סגנון קו-A בהתאם לקישוטים הנוספים שתבחרי. הוספת תחרה או קישוט חרוזים יכולים לגרום לשמלה להראות יותר טקסית, כאשר נגיעה של צבע המסופקים על ידי סרט או קשת יכולים להראות הצהרה אופנתית.

דברים לשקול: סגנון קו-A מחמיא לכמעט כל סוגי הגזרות. הקווים הארוכים של השמלה בחתך נסיכה יכולים ליצור אשליה של גובה על הגוף קצר יותר, כמו גם לרזות דמות מעוגלת. החצאית המלאה של קו-A יכולה גם להסתיר פלג גוף תחתון גדול יותר או ליצור אשליה של קימורים על גזרה צרה. מכיוון שסגנון שמלה זה כל כך רב גוני, שינויים פשוטים בקו הצוואר, קו המותניים או בד יכולים להדגיש את התכונות הטובות ביותר שלך ולהסתיר את האלה שאת לא כל כך אוהבת.

כותב מאמר זה הינו המנכ"ל של מיי דרסס - יבוא שמלות כלה וערב בעיצוב אישי 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב