דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עורכי דין - קידום אתרים ומיתוג אתר עורכי דין 

מאת    [ 19/04/2010 ]

מילים במאמר: 478   [ נצפה 2410 פעמים ]

עריכת דין - לא מעט יוקרה נקשרת לתחום עיסוק, ויחד עם זאת נראה כי  כל אדם שלישי עוסק בתחום זה. העובדה שקיימת תחרות עצומה בכל מה שקשור לעולם המשפט ניכרת היטב גם ברשת האינטרנט, וההוכחה לכך נפח החיפוש לביטוי "משרד עורכי דין" הוא 960,000 תוצאות בגוגל. משרד עורכי דין אשר אשר ירצה להופיע בדף הראשון במנועי החיפוש  יגלה שזו משימה לא פשוטה לאור העובדה שאתרים רבים עוסקים בעריכת דין . אז מה ניתן לעשות בנידון   אותו משרד עורכי דין הרוצה לקדם את אתרו במנועי החיפוש, ולבדל את עצמו מהמתחרים שלו?

קידום עורכי דין במנוע החיפוש גוגל

יכול להיות נהדר שבעת חיפוש הביטוי "עורכי דין" בגוגל יעלה אתר המשרד שלכם.  אז זה לא בהכרח כל כך, זאת מכמה סיבות: כבר נאמר כי הביטוי  "עורכי דין" הוא נפוץ ותחרותי מאוד. כמו במציאות כך גם במנועי החיפוש גוגל, המילה "עורכי דין" וכמה מנגזרותיה הסמנטיות -  היא מהמילים היותר תחרותיות במנועי החיפוש.  מיקום גבוה  במילה הזו עבודה קשה של קידום אתרים  הדורשת לא מעט זמן ומשאבים רבים. בהנחה  שאתם משרד עורכי דין לדיני  נזיקין, שהצליח עם השקעה באמצעות קידום אתרים אינטנסיבי להגיע  אל העשירייה הראשונה של תוצאות החיפוש בביטוי עורכי דין. הייתם מצפים להמון גולשים באתר ובקשה לקבל את שירותכם כעורכי דין. דבר זה לא יקרה לא בהכרח, כיוון שהגולשים מעוניינים בקבלת שירותים משפטיים שמשרדכם לאו דווקא מספק, כנושאים אלה לדוגמא: פלילי, דיני  מיסים, נדל"ן ועוד. הגולשים מבחינתם יכנסו לאתר ויגלו לאכזבתם שמה שהם מחפשים במשרד עורכי הדין שלכם לא בנמצא. במקרה זה כדאי למשרד העוסק בדיני נזיקין לקדם ביטויים ספציפיים בתחום כגון: נזיקין, דיני נזיקין, ועורך בדין נזיקין וכדומה. ביטויים אלו ימשכו לאתר פחות גולשים, כמובן, אבל הסיכוי גדול יותר שגולשים ירצו לקבל את שירותכם המקצועיים בתחום. 

למי בכל זאת כדאי לקדם את הביטוי "עורכי דין"? למשרד עורכי דין  גדול עתיר תקציבים שמספק מגוון שירותים בתחום עריכת דין ויכול להרשות לעצמו להשקיע תקציב גדול בחברה המבצעת קידום אתרים שתבצע זאת בשבילו.

 מיתוג משרדי עורכי דין
נצא מנקודת הנחה שבצעתם קידום אתרים למשרדכם בהצלחה. נשאלת השאלה איזה רושם אתם רוצים להותיר על הגולשים באתר ואיזה מסר אתם רוצים להעביר. השאיפה שלכם כאתר עורכי דין היא לבדל את עצמכם מהמתחרים. מעטים הם  עורכי הדין ברשת שהפנימו את אלמנט הבידול.  רוב האתרים של משרדי עורכי דין  דיי דומים אחד לשני. אותם אלמנטים חוזרים  של מאזניים, פטישי צדק ומאמרים מייגעים ומעייפים בשפה משפטית לא ברורה ומסורבלת פלאים. נכון  שלמקצוע עריכת דין יש סטנדרטים מסוימים.  עיצוב גראפי פרוע מדי ועברית של שפת רחוב עלולים להרתיע את הגולש הממוצע, אבל כן ניתן להכניס  טקסטים ידידותיים  גם לאזרח הפשוט ולא רק למתמצאים בתחום עריכת הדין. העיצובים יכולים להיות שונים ומרעננים.
אז אם אתם עורכי דין, צאו מעט מהקופסא, ותנסו לאמץ את המלצותיי. השונות שלכם עשוייה להחקק בזכרון הגולשים, וזה מה שיעשה את כל ההבדל ביניכם בבין אחרים.

אמיר כהן קידום אתרים חברת אי.קיי דיזיין www.ekdesign.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב