דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיפור יכולות הניהול 

מאת    [ 19/04/2010 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 3260 פעמים ]

 קורס ניהול לפיתוח יכולות ניהול הוא כלי יעיל וחיוני  עבור מנהלים בכירים הרוצים להוביל את חברתם לקראת האתגרים  המחכים לה בעתיד.

קורס לניהול - מיצוי הפוטנציאל האנושי בניהול
קורס לניהול מיועד עבור מנהלים שעברו הכשרה ניהולית ובנוסף  רוצים לשפר את יכולות הניהול שלהם. מנהלים נושאים באחריות על כל המתחולל בארגון.  הצלחת החברה או העסק והנעת העובדים לעבודה טובה ויעילה הם תוצאה של ניהול  אופטימאלי ומיומנויות ניהול מולדות  או נרכשות. קורס לניהול מטפח את יכולות הניהול של מנהלים ונותן להם כלים חדשים לשיפור הביצועים וטכניקות ניהול חדשות. חברה השואפת  להתפתח ולהוביל בעולם העסקים, בעיקר בעיתות  של משבר כלכלי, המציאות מחייבת אותה  לדאוג להכשרת מנהליה לצורך התמודדות  עם אתגרי ניהול, על מנת שיוכלו למצות את המיטב בעבודת הניהול שלהם ולהוביל את החברה קדימה.

פיתוח יכולות הניהול באמצעות קורס לניהול
קורס לניהול מכשיר מנהלים ומקנה להם כלים מעשיים  בעבודה. בתקופות של משבר כלכלי והאטה במשק, הרבה מהצלחתה של חברה או תאגיד תלוי ביכולות זה שעומד בראשה - המנהל.  על כן מנהלים המבינים את חשיבות תפקידם בהובלת חברתם  ישאפו  להעמיק את מיומנויות הניהול שלהם. קורסים למנהלים מסייעים למנהל לפתח  את יכולות הניהול  שלו בתחומי הניהול הכלכלי והנעת עובדים, השגת מטרות והטמעת תוכנית הניהול ועוד. מנהלים, מנהלי מחלקות ואגפים ובעלי חברות נדרשים להסתגל לשינויים בתחום העסקים, לשפר את הנעת העובדים ולשפר את  יכולתם  בהנהגה והשפעה על עובדי החברה ועליהם להכיר כלי ניהול נוספים וחדשים.

קורסים להכשרת מנהלים
קורסים המכשירים מנהלים לעבודה וניהול בעולם העסקי בימינו עוסקים במספר רב של  כלי ניהול אשר יימצאו יעילים על ידי מנהלים רבים ומובילי חברות. בקורס נלמדים, בין היתר,  ניהול  זמן, יצירת חזון ארגוני והטמעתו בארגון, עקרונות המנהיגות הפעילה, פיתוח מיומנויות ניהול, והטמעת שיטות ניהול,  ניהול ממוקד ואפקטיבי. בנוסף,  נלמדים כלים לשיפור אפקט הניהול הכלכלי, ניהול בעת משבר והובלה של תהליכי צמיחה, ניהול במצב של קונפליקטים, הנעה של המשאב האנושי עד לאופטימיזציה, חשיבה יצירתית והעצמת  אישית של מיומנויות ניהול. קורס לניהול למנהלים הרוצים להוביל בארגונם תהליכים של צמיחה ושינוי, ופיתוח עסקי לחברות ועסקים הרוצים להתרחב. קורס לניהול מקנה ליווי, אימון והדרכה למנהלים המבקשים להשתפר ולהצטיין, וגם קורסים למנהלים מתחום המכירות והשיווק. קורס לניהול מספק כלים לבניית אסטרטגיה למנהלים השואפים  ליזום ולהוביל הצלחה עסקית.

מבחר קורסים למנהלים במי"ל - המרכז הישראלי לניהול

המי"ל  עוסק בשיפור מתמיד של איכות הניהול בישראל תוך חיזוק הקשר עם גופים מקצועיים ומתקדמים בזירה המקומית והבינלאומית, ע"י קורסים, סדנאות וכנסים. המי"ל מעמיד את הכלים היישומים, החדשניים ביותר לרשות המנהלים בחברות ובארגונים בזירה העסקית ובמגזר הציבורי בישראל, בקורסים והסדנאות השונים. כלים אלו, נבנים תוך הקפדה על פיתוח מתמיד של מערכי הכשרה ניהולית במגוון תחומי העיסוק של המנהל הישראלי בארץ ובסביבה העסקית הגלובאלית.

אמיר כהן קידום אתרים חברת אי.קיי דיזיין www.ekdesign.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב