דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פתרונות ליסינג 

מאת    [ 15/04/2010 ]

מילים במאמר: 479   [ נצפה 3372 פעמים ]

מעטים יודעים שליסינג הוא מושג שלא מתייחס רק לחכירת כלי רכב אלא השכרה של ציוד באופן כללי. הפעם נתייחס רק לליסינג עבור מכוניות, שוק שתפס נפח עצום בתחום בשנים האחרונות.

סוגי ליסינג למכוניות

ככל שאנחנו מתקדמים, כך מספר שיטות הליסינג שמוצעות לנו רק עולה יותר ויותר ומה שפעם היה רלוונטי רק לחברות גדולות, הופך נגיש לכולנו. אלו השיטות הקיימות היום:

•    ליסינג מימוני
•    ליסינג תפעולי
•    ליסינג פרטי
•    ליסינג יד שנייה

נתחיל עם ליסינג מימוני- ההשכרה הבסיסית ביותר

חברות ליסינג המציעות לך ליסינג מימוני, מעניקות לך בעצם הלוואה לקניית הרכב. המכונית נמצאת אצלך, את כל ענייני הביטוח, המוסכים, התיקונים והאחזקה אתה עושה, אבל המכונית נותרת בבעלות חברת הליסינג.

הליסינג, באופן כללי, הוא הסכם ל-36 עד 60 חודשים. במקרה של ליסינג מימוני, בתום תקופת ההלוואה הרכב הופך להיות בבעלותו של הלווה, תמורת תוספת מחיר של אחוז אחד בערך משווי המכונית.

ליסינג תפעולי הוא בעצם סוג של שדרוג

רוצים ליסינג, אבל בתנאים טובים יותר מאלו שמציע ליסינג מימוני? לכו על ליסינג תפעולי. הליסינג התפעולי מציע לכם לקבל הלוואה עבור קניית מכונית, אך במקרה הזה הטיפולים, האחזקה, הביטוחים וכל השאר הם באחריות חברת הליסינג.

ליסינג תפעולי מעט יקר יותר בראייה חודשית, יחסית לאחיו המימוני, אך ברור מדוע: כשכל השירותים נעשים באחריות החברה, המחיר חייב לעלות מעט, לא? אגב, בתום תקופת ההלוואה תוכלו להשיב את הרכב לחברה ולקבל אחד אחר. אם ממש התאהבתם במכונית, תוכלו לקנות אותה מהחברה בתום ההלוואה.

ובמה שונה הליסינג הפרטי משיטות ליסינג אחרות?

ליסינג פרטי שונה מחבריו בעיקר בצורת התשלום. ראשית, זהו ליסינג שמיועד ללקוחות פרטיים ולא לחברות, לכן ההתייחסות אליו שונה במהותה. אדם המזמין ליסינג פרטי, משלם סכום מסוים מראש ואת יתר הסכום משלם מידי חודש, בכל פעם קצת.

בליסינג פרטי, ככל שהסכום הראשוני יהיה גדול יותר, כך התשלומים החודשיים יהיו קטנים יותר. הגמישות הזו מתאימה במיוחד לאדם פרטי, מאחר והוא יכול להתמודד עם תשלום הרכב בצורה הנוחה לו ביותר. עם סיום ההלוואה, למזמין הליסינג יש שתי אפשרויות, כמו בהזמנת ליסינג תפעולי: לרכוש את הרכב או להזמין עסקה חדשה.

אפשר להזמין ליסינג גם לכלי רכב מיד שנייה

לא תמיד חייבים לקבל מכונית חדשה כשמחפשים ליסינג. כיום חברות הליסינג מציעות גם הלוואות לכלי רכב מיד שנייה, כאלו שכבר שימשו אדם אחר. הליסינג הזה מאופיין בהלוואה קצרת מועד ובמחיר זול יחסית, בשל העובדה שלא מדובר כאן ברכב חדש.

בליסינג מיד שנייה כדאי להשתמש כאשר אתם זקוקים למכונית במצב טוב לזמן לא ארוך ובמחיר שלא יגרום לכם לפשיטת רגל. זו עסקה מומלצת בעיקר לחברות ופחות לאנשים פרטיים, שבדרך כלל מחפשים מכוניות לטווח ארוך יחסית.

חישוב עלות ליסינג

לרבים מאיתנו חשוב מאוד להבין בכמה כרוכה כל העסקה והאם היא משתלמת. לדוגמא, עובד בחרה גדולה רוצה לדעת האם כדאי לו להיענות להצעה או להחזיק ברכב בעצמו. כדי לדעת בוודאות מה עדיף לכם, מומלץ להשתמש במחשבון ליסינג, שקיים באתרי אינטרנט רבים ויכול לחשב עבורכם במהירות עלות אל מול תועלת.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב