בין אם אתה משווק מתחיל או מנוסה, אתה מן הסתם יודע שכמו בכל התחלה, הדרך להצלחה בתוכניות שותפים,רצופה בניסוי וטעייה ולמידת לקחים. בבואנו להיות אפיליאטורים מוצלחים, עלינו לזכור שיש כמה מכשולים בדרך, מהם עלינו להיזהר. מהן הטעויות הנפוצות שאפיליאטורים עושים?
זגזוג בין נישות
הרשת עמוסה באפשרויות מחקר ובדיקה חינם של פוטנציאל הנישה. בין אם מדובר בכלי בדיקת מילות מפתח פופולאריות, או טרנדים בAMAZON. אל תתפתה לעבודת מחקר מקיפה שתסיט אותך מן העיקר. כל מי שהתנסה בשיווק תוכניות שותפים, מצא את עצמו קרוב לוודאי, חוקר טרנדים ונישות עד השעות הקטנות של הלילה. בניסיון להגיע למנוחה ולנחלה של הנישה הרווחית. זו טעות. היה ממוקד ועבוד בנישה שלך לאורך זמן. אל תתייאש. את המחקרים השאר לנקודה ולזמן שתרצה להחליף נישה או לחקור אותה, אבל השאר ממוקד בנישה שלך ותן לה צ'אנס.
עקביות
היה עקבי בדיבור לקהל שלך. אל תבחר פעם טון כזה ופעם אחר בקשר שאתה יוצר עם הגולש- בין אם במסרים הכתובים, בעיצוב ובנראות של האתר שלך. גם אם הקהל שלך מצומצם זה לא המקום לחולל עליו ניסויים. את הניסויים השאר למאחורי הקלעים. דבר בשפה עקבית ואחידה בכתבות בעיצובים בפניה ובסוג השיווק.
קידומים נואשים, הנעות אגרסיביות לפעולה, בידים מוטרפים
היה סבלני. אם תאבד את הסבלנות אתה עלול ליפול לכמה מכשולים:
קידום נואש לאתר שלך ברמת החלפת קישורים הדדית: יש קטגורים וסנגורים לשיטה אבל בגדול מומחים גדולים ממני אומרים שגוגל לא אוהב החלפה ישירה של קישורים ועדיף צד שלישי. אל תעשה קיצורי דרך וחפש שותף שלישי להחלפת קישורים.
אל תיפול למכשלה של הנעות לפעולה אגרסיביות מדי. זה תמיד יוציא אותך לא אמין.השתמש ב תוכן שיווקי
אמין נגיש ואינפורמטיבי ככל שניתן.
אל תתאבד על בידים גבוהים מדי בקמפיין ppc כדי להיות ראשון כאן ועכשיו בנישה שלך. לא רק שזה לא יקרה כל כך מהר, אתה עלול לשרוף את כל תקציב הקמפיין שלך לפני שהתחלת להניע תוצאות. היה סבלני.
בסופו של דבר סבלנות והתמדה הן מילות המפתח שאתה צריך. כך תמנע מטעויות שנובעות מכל ניסיון לקצר תהליכים. בהצלחה!
NeTalk תוכניות שותפים תוכניות שותפים, שיתופי פעולה ותוכן שיווקי ברשת.
טיפים מדריכים ואינדקס תוכניות שותפים מומלצות
טיפים מדריכים ואינדקס תוכניות שותפים מומלצות