דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיתוג - שפה ודמיון 

מאת    [ 13/04/2010 ]

מילים במאמר: 527   [ נצפה 2337 פעמים ]

עולם המיתוג והפרסום עמוס לעייפה בדימויים וסמסמאות החוזרות על עצמן באופנים שונים ומגוונים. הפרסום והמיתוג וכמובן מיתוג מחדש, במקורו, אמור לברוא שפה חדשה המבוססת על דימויים הקשורים לקהל היעד.

החדרת הדימויים והשפה עוזרים ליצור בידול של המוצר אל מול מוצרים אחרים. מוצר אשר הצליח להשתרש בשפה, יהיה מאוד מאוד קשה להזיזו ממקומו. מוצרים רבים בישראל הצליחו להשתחל את מחזור השפה כמו במבה, שוקולד פרה ומטרנה. אין פלא כי מוצרים אלה מצליחים להחזיק שנים רבות.

דמיון מודרך – כלי שיווקי

דמיון מודרך היא טכניקה הידועה בהקשרים הטיפוליים שלה. ככל שעובר הזמן, עוד ועוד אנשים מבינים את כוחה של הטכניקה ביצירת מרחב דימויים חדש המחזק את החיוב בחיים ומשפר יכולות קוגנטיביות.

בהקשר של מיתוג, ישנה הקבלה ברורה בין תהליכי מיתוג לתהליך הקורה בעת דמיון מודרך. נסביר: בעת תרגול דמיון מודרך, האדם נכנס למצב של בין עירות לשינה. במצב זה, המוח הופך להיות ספוגי ומסוגל לקבל דימויים חדשים. דימויים אלה מוטבעים במוח ומשנים את דרך ההסתכלות שלנו לגבי החיים.

בהקשר של מיתוג, אנשי הפרסום חייבים לחשוב "מחוץ לקופסא" ולייצר דימויים חדשים אשר יניעו א קהל היעד לפעולה ממשית, במקרה זה, רכישת המוצר. לכן, סדנא או קורס דמיון מודרך בהחלט יכולה לשפר את יכולות המצאת הדימויים ואת היכולות היצירתיות של אנשי הפרסום.

NLP – חשיבות התקשורת

פנייה למכנה משותף רחב ככל האפשר, הוא תנאי הכרחי להצלחת כל קמפיין מיתוג, לכל מוצר. שיטת NLP מאפשרת את מציאת המכנה המשותף הזה באמצעות טכניקה ותרגילים הנלמדים במהלך קורס. בצורה זו, יכול איש הפרסום לכוון את תהליכי השפה של הקמפיין, כך שיפנה לקהל היעד הרצוי, והרחב ביותר.

חשיבות השפה היא בלתי נדלית. דיבור בשפה שכולם מבינים תמיד גורמת לרגש של שייכות וביתיות לצאת ולהתבטא. אנשי הפרסום אשר מנסים ליצור שפה נתקלים במחסום אי ההבנה. NLP מנטרל את המחסום הבעייתי הזה ומשתמש בשפה ככוח מניע להבנה אולטימטיבית, מה שכמובן עוזר בתהליכי מיתוג ושיווק.

קורס דמיון מודרך או קורס NLP ניתן לעשות במכללות המורשות. ניתן לעשות גם קורסים משולבים א קורסים יעודיים לתחום העסקים. אין ספק כי קורס כזה נותק לממתג, למפרסם ולמשווק כלים חשובים בעבודתו. סדנאות מרוכזות של כמה אנשים גם אפשרויות, כמו גם ימי השלמה. צרו את היתרון הדרשו להצלחה והשתמשו בכלי הדמיון והשפה בצורה יעילה ויצירתית.


GreenWeb כותבים על NLP, דמיון מודרך ועל קורס NLP . GreenWebכותבים על עוד מגוון נושאים.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב