דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לרהט את המשרד הביתי 

מאת    [ 12/04/2010 ]

מילים במאמר: 504   [ נצפה 2568 פעמים ]



המשרד הביתי לא צריך להיות שונה ממשרד במקום עבודה סטנדרטי. ריהוט משרדי כמו כסא מנהלים, שולחן מתאים וזהו. אפשר להוסיף כמה דברים עיצוביים כדי להנעים את השהייה במשרד ואפשר לצאת לדרך. אבל זהו עדיין משרד ביתי. חשוב לדעת כמה דברים חשובים שתקפים לגביו.

מי צריך ריהוט משרדי בבית?

מי שעובד ממנו. כיום כמות העבודות שניתן לעשות מהבית, בזכות האינטרנט, רק הולכת וגדלה. רבים האנשים שאפילו מצליחים להגיע למשרה מלאה מהבית. זה אולי נשמע כמו חלום, אבל יש רבים שהפכו זאת למציאות ולכן הם זקוקים לאותם תנאים כמו במשרד רגיל: כסא מנהלים, שולחנות מנהלים, הכל כדי לעבוד בנוחות ובאווירת עבודה.

כי זו בעצם הבעיה העיקרית: כשעובדים מהבית קל להיגרר לבטלה ולא לעשות כלום. לכן כדאי להפוך לפחות חדר אחד לחדר עבודה, כזה שבו לא יהיו הסחות דעת רבות וניתן להתרכז במשימה. אחד הדברים שיעזרו להשיג את זה הוא ריהוט משרדי. הרהיטים הנכונים יעזרו רבות גם ליצירת האווירה המתאימה וגם לנוחות, החשובה לא פחות.

איך משיגים נוחות מקסימלית בעזרת ריהוט משרדי?

בואו נחשוב על הדברים שאתם צריכים במשרד הביתי ולאחר מכן נעבור לעיצוב: נתחיל עם כסאות מנהלים- אולי הפריט החשוב ביותר במשרד. כסא מנהלים נוח נותן עבודה נוחה, כסא עץ סתמי יהפוך אותה לסיוט. בחרו בהקפדה כסא שיש בו את כל הפרטים החשובים: יציבות הגב, ההקפדה על מבנה אורטופדי ורכות מתאימה.

מה שחשוב לא פחות הם שולחנות מנהלים. ריהוט משרדי ללא שולחן מתאים לא שווה כלום. ראשית, הקפידו על שולחן שיתאים לכסא שקניתם, שלא יהיה נמוך או גבוה מידי וכן, גם שיתאים מבחינת המראה. השתדלו לא לקנות שולחן גדול מידי בו יהיה מרחב לא מנוצל, גם כדי לחסוך במקום וגם כדי למנוע מאוכל להגיע לשם. יש מקום לארוחה ויש מקום לעבודה. אל תערבו ביניהם.

עיצוב ריהוט משרדי במשרד הביתי

להבדיל ממשרד רגיל, לעיצוב המשרד הביתי יש תפקיד חשוב עוד יותר. הרי משרד במקום העבודה מקבל את המעמד שלו מבלי להתאמץ. בעבודה כולם באים לעבוד וזה ברור. אבל כשמדובר על משרד ביתי, חייבת להיות הפרדה של ממש, כזו שתגרום לאדם שנכנס אליו להרגיש בשינוי האווירה.

חשוב קודם כל להבין מה ייעודו של המשרד

חישבו איזו סוג עבודה אתם מייעדים למשרד. האם מדובר בעבודה שמצריכה רק חיבור לאינטרנט ומחשב, או שפקס ומדפסת הם פריטי חובה בפני עצמם? האם אתם מזמינים לקוחות אליכם למשרד הביתי או שאתם מעדיפים לעבוד מול אנשים מרחוק, בעזרת טלפון ומייל? כל אלו ישפיעו רבות על ריהוט משרדי שתכניסו למשרד, מיקומו וגודלו.

ונעבור לענייני העיצוב

החלטתם? יפה. בואו נתחיל לסדר אותו. דבר ראשון, חישבו איזה חדר בבית עדיף שישמש לתפקיד הזה. כדי שהוא יהיה מבודד יחסית, בחלק הפחות גלוי של הדירה. כך שעות העבודה שלכם לא יהיו מלוות ברעשים מיותרים וברכבת של אנשים יוצאים וחוזרים.

התאימו את הכל לפי מיקום שקעי החשמל והטלפון. זה דבר קטן אבל חשוב מאוד שרבים שוכחים לקחת אותו בחשבון. השתדלו לנצל את המרחב כמה שיותר, השתמשו בפתרונות אחסון כמו מדפים ומגירות ואל תשכחו יחד עם ריהוט משרדי להוסיף כמה דברים יפים כמו תמונות של המשפחה. כדי שיהיה לכם נחמד.

למידע נוסף על עיצוב משרדים הכנסו כעת

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב