דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רשת אתרים 

מאת    [ 12/04/2010 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 2396 פעמים ]

בניית אתרים באינטרנט הפכה לאחד התחומים הנפוצים ביותר ועל ידי כך גם לאחד התחומים התחרותיים ביותר. על כל מילת מפתח מתחרים עשרות ואף מאוד בעלי אתרים שונים שרוצים למשוך את הגולשים דווקא לאתר שלהם. ככל שגברה התחרות, גדלה גם האסרטיביות של מקדמי אתרים שהחלו להקים רשת אתרים המורכבת מעשרות מיני אתרים שייעודם לתמוך באתר הראשי. זה החל בקידום אתרים בחו"ל, שם על כל מילה ישנה תחרות גבוהה מאוד.

באמצעות בניית מיני אתרים בתתי נושאים הקשורים לאתר - ניתן לחזק את האתר הראשי ולתת לו תמיכה ענפה של קישורים איכותיים. כך למשל באתרים העוסקים בתחום הפקות אירועים למשל, ייבנו מיני אתרים בנושאי נישה כדוגמת: קייטרינג לאירועים, הפעלות לאירועים וכן הלאה... כל אחד מהאתרים ייתן מידע נקודתי על הנושא לשמו הוא הוקם. לאחר שאותו מיני אתר יתחזק, יקבל תנועת גולשים ויהיה מוכר על ידי מנועי החיפוש - יופנו ממנו קישורים יוצאים לאתר הראשי ויחזקו אותו באותו תחום.

רשת אתרים בחו"ל לעומת רשת אתרים בארץ
בעוד בחו"ל התחום נפוץ מאוד ואף קריטי לקידום , בארץ התחום עדיין לא שכיח. בחו"ל יש קושי רב לקדם אתרים באמצעות קישורים חיצוניים. מנועי החיפוש מתייחסים באופן שונה לקישורים שמגיעים מאתרים שלא קשורים בתחומם לאתר. עם זאת, אתרים הקשורים לאתר ומספקים אליו קישור - הרי שלקישור זה ערך גבוה יותר כיוון שהוא קשור בקונטקסט לנושא האתר. זו הסיבה שהקמת רשת אתרים בחו"ל רלוונטית וחשובה מאוד. כך ניתן ליצור תשתית קידום ענפה לכל אתר. בארץ לעומת זאת, ישנה פחות חשיבות ודגש על המקורות מהם מגיעים הקישורים.

מבחינת מנועי החיפוש כל קישור הוא הצבעת אמון גם אם הוא מגיע מאתר של ניקוי שטיחים לאתר של אילוף כלבים למשל. לכן בארץ, בניית רשת אתרים נעשית באמצעות בנייה מסיבית של מיני אתרים שמפנים קישורים לאתרים גדולים וחזקים יותר. לכל אחד מהאתרים הקטנים יש מודל כלכלי בפני עצמו - כשהוא מייצר הכנסות צדדיות ממודעות פרסום שממוקמות בו.

איך מקימים רשת אתרים?
קודם כל צריך להחליט מהו האתר הראשי ולהשקיע בו את מירב העבודה. לאחר מכן יש לבנות מספר תתי אתרים שייבנו בהתאם לנושאי קטגוריות האתר הראשי. לכל קטגוריה ראשית ייבנה מיני אתר. הדגש יהיה בעיקר על התוכן באתר ופחות על העיצוב שלו. מיני אתרים יכולים להיות גם בלוגים אישיים, דפי נחיתה ואתרים עם מספר עמודים מצומצם. עם זאת, רצוי לתחזק את האתרים התומכים ברשת - ככל שאתרים אלו יקבלו יותר קרדיט ממנועי החיפוש - כך האתר הראשי שלכם יקודם יותר.

גיא לביא, מתכנת עם ניסיון של 12 שנים בתחום האינטרנט, הבעלים של Guru4rent - בית תוכנה בעל ניסיון רב באפיון ופיתוח מערכות אינטרנטיות מורכבות. מתמחה בעיקר בפיתוח אתרים יעודים, בניית אתרים בהתאמה אישית, קהילות WEB 2.0, פורטלים ועיצוב ממשקי GUI.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב