דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקמת עסק שלב אחרי שלב 

מאת    [ 12/04/2010 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 3536 פעמים ]

החלטתם להפסיק לעבוד כשכירים, לקחת את גורלכם בידיכם ולפתוח עסק חדש? זוהי החלטה שמצריכה אומץ רב וסביר שהתלבטתם רבות עד שקיבלתם אותה. אם זאת הפעם הראשונה שאתם מקימים עסק, חשוב לגשת לתהליך בצורה נכונה ומסודרת, ולצורך כך לפניכם כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם בדרך להקמת עסק עצמאי משלכם

1. הכינו תוכנית עסקית - השלב הראשון של כל עסק הוא הכנת תוכנית עסקית. התוכנית העסקית צריכה לפרט את הבסיס להקמת העסק, תחומי הפעילות שלו, השירותים והמוצרים שהוא מוכר, סכום ההשקעה הנדרש ואפיקי המימון האפשריים על מנת להשיג אותו, מהו צפי המכירות, מהי שיטת התמחור ומהי תחזית ההכנסות, מה יהיו הוצאותיו של העסק, האם יעסיק עובדים או קבלני משנה. נכון, אלו פרטים רבים, אולם יציאה אל עבר עסק חדש מבלי להבהיר את כל הפרטים הללו בצורה מובנית וכתובה ומבלי לקחת טווחי ביטחון בנוגע למכירות של העסק עלולות להשאיר אותנו במהירות עם עסק שבבעלותו סחורה שלא נמכרת, ללא הכנסות אך עם הרבה הוצאות ומכאן קרובה הדרך לנפילה. רק תוכנית עסקית טובה יכולה להראות לנו בברור את המוקשים שאנו צפויים להיתקל בהם, עוד בתחילת הדרך ולתת להם מענה. היעזרות באנשי מקצוע המנוסים בכתיבת תוכניות עסקיות יכולה רק לעזור.

2. החליטו על צורת ההתאגדות של העסק - האם אתם פותחים עוסק מורשה, עוסק זעיר, שותפות או חברה בע"מ? לצורת ההתאגדות חשיבות רבה והיא עשויה להשפיע מהותית על הסכום שתוכלו להעביר לידיכם מתוך ההכנסות של העסק.

3. בחרו רו"ח ועו"ד - רו"ח הכרחי לכל סוג של עסק. נכון, עוסק מורשה לא חייב בו ויכול גם לדאוג לכל נושאי הכספים בעצמו אך סביר שפתחתם עסק בשביל לעשות את מה שאתם טובים בו ולא בשביל להקדיש זמן רב לניהול חשבונות. העלות החודשית של רו"ח לעסק קטן אינה גבוהה והסכום שהוא יחסוך לכם תחזיר אותה במהרה.

4. הקימו אתר אינטרנט - האינטרנט הוא כיום אחד מאפיקי השיווק הטובים והזולים ביותר וכל עסק חדש חייב לתת על כך את הדעת. הקמת אתר אינטרנט היא כבר אינה רשות - היא חובה לכל עסק שרוצה שימצאו אותו.

5. רכשו תוכנת הנהלת חשבונות - כיום תוכלו, במחיר של 10 פנקסי חשבוניות, לרכוש רישיון לתוכנת הנהלת חשבונות שתשרת אתכם שנים רבות. ההוצאה על חשבוניות וקבלות מודפסות אינה תמיד הכרחית ותוכנות ניהול עסק מאפשרות לכם שליטה טובה יותר על הפעילות החשבונאית בעסק החדש שלכם.

גוד רייטינג- עושים את הפרסום בשבילך-  לוח מודעות,  פרסום חינם,   איפה אתה- אינדקס עסקים  פרסום חינם    http://www.aaaa.co.il       http://www.where-r-u.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב