דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לדעת באיזה עסק לבחור כדי להרוויח כסף מהבית? 

מאת    [ 12/04/2010 ]

מילים במאמר: 599   [ נצפה 2835 פעמים ]

 

מזל טוב! החלטתם שאתם רוצים להקים עסק ולהרוויח כסף מהבית.

זה מצויין, כי אתם בהחלט בכיוון הנכון לעצמאות כלכלית. השאלה שאתם בוודאי שואלים את עצמכם עכשיו היא "איך לדעת שאני בוחר בעסק הנכון?". בוודאי יש לכם כיוון כלשהו לגבי היכולות שלכם ואיך אתם רוצים להמיר אותם לכסף. מכיוון שאפשר להרוויח כסף מהבית בכל מיני צורות, השאלה היא – מה הכי מתאים לכם?

הפרמטרים שקבעו עבורי את סדרי העדיפויות בבחירת העסק הביתי הנכון היו:

1. כמה כסף צריך להשקיע

2. כמה זמן צריך להשקיע

3. גמישות שעות העבודה

4. תוך כמה זמן העסק הופך להיות רווחי

5. מה רמת המינוף

6. לאיזו הכנסה אפשר להגיע

 במאמר זה אעסוק ב-3 מהם בהרחבה, ובמאמרים אחרים אעסוק בשאר.

 

כמה ומתי?

בואו נהיה פרקטיים. יש לכם תקציב מוגבל וזמן עוד יותר מוגבל. אתם רוצים להשיג תוצאות, להרוויח מספיק כסף מהבית ולפרוש מהעבודה מחוץ לבית כמה שיותר מהר. מצד שני, אסור שזה יפגע בצרכים הבסיסיים של המשפחה. לכן השאלות "כמה כסף", "כמה זמן" ו"מתי העסק הופך לרווחי" הן החשובות ביותר לבעלי משפחה.

אני אספר לכם עכשיו משהו בנאלי, אבל נכון. לא משנה באיזה עסק תבחרו, תמיד תצטרכו להשקיע זמן וכסף. יש עסקים שדורשים יותר השקעה כספית, ויש שדורשים פחות. יש הדורשים יותר השקעת זמן, ויש הדורשים פחות.

כמה זמן צריך להשקיע?

נניח שאתם משקיעים כיום 11 שעות ביום על עבודה מחוץ לבית (כולל נסיעות ופקקים בדרך). נניח גם, שאתם ישנים בערך 6 שעות בלילה. זה משאיר לכם 7 שעות לעשות כל דבר אחר (זמן איכות עם בני הזוג, עם הילדים, עם עצמכם, סידורים, מחשב, טלוויזיה ועוד). אבל אם אתם רוצים להרוויח כסף מהבית, אתם צריכים להחליט כמה מתוך 7 השעות האלה אתם מקדישים לעסק החדש שלכם. חלק מהזמן הזה יוקדש ללימוד וחלק לעבודה ממש. אגב, אם אתם רציניים, לעולם לא תפסיקו ללמוד, לכן זה תמיד יתפוס חלק מהזמן שלכם.

כאמור, לכל סוג של עסק ביתי יש את כמות השקעת הזמן הנדרשת שלו, לכן רק כשהחלטתם כמה זמן אתם מוכנים להשקיע, תוכלו לבחור את העסק המתאים לכם.

 כמה כסף צריך להשקיע?

גם השקעת הכסף תלויה בכם. אם אתם רוצים להרוויח כסף מהבית ברצינות, בכל עסק רציני חייבת להיות השקעת כסף ראשונית בלימוד ורכישת כלי העבודה שלכם. בהמשך יש גם איזו שהיא השקעה חודשית שכוללת גם את המשך הלימוד וגם תחזוקה שוטפת של העסק. ככה זה בכל עסק וככה זה גם בבית. ככל שתשקיעו יותר כסף, תתקדמו יותר. אין שום פתרון קסם לעקוף את זה. להפך! אם מישהו מציע לכם משהו שנראה כמו פתרון קסם לצורך להשקיע זמן וכסף, או להרוויח כסף בקלות, תבדקו את ההצעה הזו היטב כדי לדעת מה מסתתר מאחוריה.

לכל סוג של עסק ביתי יש את כמות השקעת הכסף שלו, לכן רק כשהחלטתם כמה כסך אתם מוענים להשקיע, תוכלו לבחור את העסק המתאים לכם.

 מתי העסק הופך לרווחי?

למה אני קורא "רווחיות"? אני מגדיר רווחיות כמצב שבו אתם מקבלים חזרה את ההשקעה הכספית הראשונית ומכניסים יותר מההוצאות השוטפות של העסק. לכל עסק יש את גרף הרווחיות שלו, לכן אחרי שהחלטתם כמה זמן וכמה כסף אתם משקיעים, תוכלו גם לדעת, בהתאם לתנאים העסקיים של העסק שלכם, מתי תהיו רווחיים.

 לסיכום

אל תשכחו שאתם הבוסים של עצמכם, ורק אתם יכולים להחליט כמה זמן וכמה כסף אתם יכולים ורוצים להשקיע כדי להרוויח כסף מהבית. כדי לקבל מידע מפורט יותר על כל אחד מהפרמטרים הנ"ל ועל שאר הנוספים, אני מזמין אתכם להוריד בחינם את הספר שלי "איך באמת להרוויח כסף מהבית - 6 דרכים אמיתיות להכנסה נוספת באינטרנט". בספר תוכלו למצוא את מיטב האפשרויות הקיימות כיום להרוויח כסף מהבית, והשוואה ביניהם לפי הפרמטרים שהצגתי כאן.

 

 


גולן בורשטיין מוצא דרכים, המתאימות במיוחד להורים, לעבוד מהבית. עוסק במגוון דרכים לשיווק באינטרנט. מדריך הורים באהבה, סבלנות והבנת הצרכים המיוחדים שלהם. כנסו לדף הזה, וקבלו בחינם את הדו"ח המיוחד שלי "איך באמת להרוויח כסף מהבית - 6 דרכים אמיתיות להכנסה נוספת באינטרנט"





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב