דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עוגת חתונה 

מאת    [ 12/04/2010 ]

מילים במאמר: 503   [ נצפה 3164 פעמים ]

עוגת חתונה מושקעת יכולה לתת את המגע הסופי לאירוע חתונה מושלם, להשאיר טעם של עוד לאורחים ולהיראות נהדר באלבום התמונות. החתונה, אחד מהשיאים בחייהם של שני בני הזוג, הייתה מאז ומתמיד חגיגה של צבעים, ריחות, קולות וטעמים ומאורע חגיגי במיוחד שכל הפרטים שבו מתמזגים לכלל שלמות חד פעמית. לצד השמלה, ההזמנות, האולם, פס הקול עם השירים המיוחדים שעיצבו את דרכם המשותפת של החתן והכלה לעתיד, וכל יתר הפרטים החשובים, עוגת חתונה משלבת את היופי האסתטי, המתיקות שצפונה בקשר הייחודי ויכולה לשאת אמירה אישית. מי שנכח אי פעם בחתונה שהייתה בה עוגה יודע במה מדובר – מבחוץ: פריט מרהיב ביופיו, בעדינותו ובשלמותו ומבפנים: ממתק אנין ומשובח. רגע לפני שאתם מתחילים להזיל ריר, קחו כמה המלצות, טיפים וכללים חשובים לבחירת עוגת חתונה .

עוגת חתונה במראה רומנטי
כמו בכל בחירה המשלבת צורות, צבעים וטקסטורות, חשוב להקפיד על התאמה בין העוגה לבין יתר מרכיבי החתונה. אם האולם לבן ברובו, ומקושט אלמנטים רומנטיים עדינים, ניתן לעצב עוגת חתונה שתשקף או אף תעתיק אלמנטים בעיצוב האולם, או כאלה שקיימים בשמלת הכלה – דוגמאות פרחים, עמודים מיוחדים ועוד. עוגת חתונה יכולה לעמוד גם בפני עצמה ולא להתכתב עם יתר הפריטים בחתונה, אך רצוי מאוד שתהיה תואמת את המראה הכללי. לרוב דבר זה יקרה באופן טבעי, כיוון שכלה רומנטית, למשל, תעדיף מראה נקי ושמלה עדינה, ותבחר בהתאם גם עוגה במראה דומה. כדי לא לקחת סיכונים, מומלץ מאוד לבחור עוגת חתונה רק אחרי שהוחלט על אולם ושמלה. באותה המידה, ניתן להתייחס לעוגה כחלק הפחות שמרני בחתונה, ולתת באמצעותה ביטוי לדמיון ולקשר בין בני הזוג.

אפשרויות בעיצוב עוגת חתונה
עיצוב עוגת חתונה פתוח להרבה מאוד אפשרויות. עוגה יכולה להיות חד קומתית, או בעלת שתיים, שלוש ואפילו ארבע קומות. יש לא מעט עוגות חתונה שלהן שש ואף שבע קומות – מדובר במלאכת מחשבת של ממש. העוגה יכולה להיות עגולה או בעלת צורה זוויתית, ולשאול מוטיבים שמזוהים עם חתונה - הצבע הלבן, קישוטים עדינים וורדים סגולים וורודים – כמקובל בחתונות האמריקאיות. עוגת חתונה יכולה להיות פתוחה לפרשנויות אישיות בנוגע לחתונה, למעמד ולקשר הזוגי – ניתן לעצב עוגות מוטרפות יותר, להתפרע בצבעים, לנסח אמירה אישית בכיתוב, בציור, בפיסול מבצק סוכר ובעזרת חומרים נוספים, כולם אכילים. עוגת חתונה אמורה להשתלב באירוע בטוב טעם ולהוות קישוט אכיל, מרשים ואלגנטי ולכן חשובה מאוד הקפדה על הפרטים הקטנים. ניתן להיעזר בקונדיטורים מנוסים שהתמחו במיומנויות הייחודיות להכנת עוגות ראווה אכילות.

עוגת חתונה מותאמת אישית
עוגת חתונה היא עוד אפשרות, משתלמת וטרנדית למדי, לגימור מושלם של חתונה מיוחדת ויפהפייה. עיצוב של עוגה מותאמת אישית הוא מלאכה לא פשוטה, שדורשת מצד הקונדיטור יכולות בינאישיות טובות והקשבה לשאיפות בני הזוג לצד ניסיון רב באפייה ועיצוב בחומרים אכילים, וכמובן חוש אסתטי מפותח. תוכלו לבחור סטודיו לעיצוב עוגות או קונדיטוריה המתמחה בעוגות ראווה, שיספקו לכם עוגת חתונה בעיצוב אישי או מתפריט קיים. בתהליך העבודה על עוגת החתונה תוכלו להיות מעורבים – בבחירת הצבעים, האלמנטים ויתר הפרטים – או לסמוך על הקונדיטורים ולתת להם את החופש האמנותי בעיצוב העוגה, לא לפני שהתרשמתם מתיק העבודות שלהם - עוגות שהוכנו בעבר לחתונות ואירועים אחרים. כדי להבטיח תוצאה טובה מומלץ לבחור סטודיו או קונדיטוריה שמתמחים בהכנת עוגות ראווה ובעבודה המדויקת והיצירתית של עוגת חתונה .

עוגת חתונה @ עוגות חתונה @ עוגות מעוצבות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב