דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סרטי איכות מול הפקות ענק 

מאת    [ 11/04/2010 ]

מילים במאמר: 509   [ נצפה 3924 פעמים ]

הוויכוחים לגבי כוחם כצורת בילוי הולכים ומתגברים, אך מה שבטוח לגבי סרטי קולנוע הוא שבכל הנוגע למשיכה תרבותית, לחדשנות ולגרימת עניין ציבורי, עדיין אין להם מתחרים. ההדים שמעורר כל סרט חדש שיוצא מוכיחים כי עדיין יש לנו עניין בהם. מה סוד קסמם? האם זה הסיפור, דרך הצגת הסיפור או השמות הגדולים שמשחקים בו?

סרטי קולנוע – הסוף מתקרב?

יותר ויותר קולות מספידים את קיומם של בתי הקולנוע. עוד ועוד בתי קולנוע נסגרים, אנשים מעדיפים לראות סרטים בבית, ומי בכלל חושב על מנוי לקולנוע? אך בו בזמן קמים מרכזי קולנוע עצומים עם עשרות אולמות הקרנה, תורים משתרכים בדרך לקופות וכלי התקשורת מדווחים על שוברי קופות בכל העולם. אז מה באמת קורה בעולם הקולנוע?

הקרב על קוני הכרטיסים

הדבר הברור הוא שמתחולל כאן קרב. קרב על קוני הכרטיסים. על להוציא את הצופים מהנוחות של הבית ומערכת הקולנוע הביתית ולהביא אותם אל האולמות, לראות סרטי קולנוע במקום אליו הם נועדו. בקרב הזה יש המון אסטרטגיות ודרכי התמודדות, אך מה שבטוח הוא שהמרוויחים הגדולים מהקרב הם דווקא אנחנו.

סרטי קולנוע איכותיים

אחת האסטרטגיות לזכייה בליבם של קוני הכרטיסים היא דרך מאוד פשוטה המשרתת את כל הנוגעים בדבר – איכות. רבים היוצרים המאמינים כי מה שיביא את הצופים אל בתי קולנוע ברחבי העולם הוא סיפור מעניין, העשוי מתוך מחשבה יצירתית, מעשה אמנות בכל שלבי עשיית הסרט – מכתיבת התסריט, דרך הצילום והתלבושות ועד לפסקול ולעריכה.

סרטי איכות – אפילו סרטים דלי תקציב

פרט נוסף ומעורר הערכה הוא שלאחרונה סרטי קולנוע רבים ואיכותיים, שפשוט רוצים להציג סיפור לעולם, נעשים בהפקות דלות תקציב ובתת-תנאים. המגבלות מביאות ליצירתיות גדולה עוד יותר על מנת להתגבר עליהן והתוצאות מרשימות. אין פלא שלאחרונה כוכבי קולנוע רבים מוכנים להשתתף בהפקות כאלו, שם הם מקבלים סיפוק ויצירה אמיתיים.

הפקות ענק – כי שואו מוכר?

לעומת סרטי האיכות הקטנים והנוגעים ללב, מציעה הוליווד בעיקר הפקות ענק מרשימות עם שמות גדולים המשתתפים בהם והמון אקשן, אפקטים ופיצוצים. סרטים מעין אלו לרוב מציעים ביצועים מרשימים במיוחד בכל מה שעוטף את העלילה ולא דווקא בסיפור עצמו. אלו סרטים מהסוג ש'לא שווה לראות בבית'.

סרטי קולנוע בתלת מימד

דוגמה מובהקת של סרטי קולנוע מהסוג שחייבים בתי קולנוע כדי לראות אותם הם סרטי התלת מימד. סרטים אלו נעשו בטכנולוגיה מדהימה והצפייה בהם באולם קולנוע חשוך עם מסך ענק וסאונד מטורף פשוט מכניסה אתכם לעולם אחר ואתם חווים את הסרט כאילו הייתם חלק ממנו.

בתי קולנוע – חוויה שלא תוכלו לקבל בשום מקום אחר

נסתכן ונצהיר שכולנו אוהבים סרטים. כעת, תעשיית הסרטים צריכה לספק חוויית קולנוע כזאת שנרצה לצאת מהבית בשבילה. מעבר לסרטים עצמם, בתי קולנוע הופכים למכלול חווייתי כזה שהבית שלנו לעולם לא יוכל להשתוות אליו.

ואפילו ניתן לקנות כרטיסי קולנוע באינטרנט

בתי הקולנוע עושים הכל כדי שיהיה לנו כמה שיותר נוח להגיע אליהם ומאפשרים לנו להזמין כרטיסי קולנוע באינטרנט, לוותר על התור ולהגיע היישר לסרט. אם אתם אוהבים סרטי איכות או הפקות ענק, או אפילו גם וגם, רוצו לעשות מנוי לקולנוע (גם את זה אפשר לעשות באינטרנט) ותוכלו לחוות סרטי קולנוע כמו שהם באמת – חוויה גדולה מהחיים.



אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב