דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מנוי לקולנוע 

מאת    [ 11/04/2010 ]

מילים במאמר: 494   [ נצפה 4221 פעמים ]



מנוי לקולנוע זה קצת כמו חתונה

מנוי לקולנוע עלול להתפרש אצל חלקנו כמחויבות גדולה מדי- קצת כמו חתונה. אחרי הכול, איך אני יכול לדעת שאני באמת אשתמש בכולו? זה נכון שאני אוהב לראות סרטים ובדרך כלל גם צופה בהם באותו בית קולנוע הקרוב למקום מגוריי. אבל אם יתחשק לי לגוון? או שכבר לא יתחשק לי לראות סרטים ואני אעדיף לשבת לראות טלוויזיה בביתי החמים והנחמד? כאן תבין עד כמה כדאי לך להחזיק אחד כזה בבית.

מתי מנוי לקולנוע הוא עסקה משתלמת?

מנוי לבית קולנוע כזה או אחר, אכן עשוי להיראות ממבט ראשון כעסקה בעייתית- אנחנו משלמים מראש על סרטים שאפילו עוד לא יצאו לאקרנים. איך נדע אם אנחנו רוצים לראות אותם? כאן צריך לבוא לידי ביטוי ההיגיון הבריא  שלכם. אם אתם לא הולכים אל בתי קולנוע לעתים קרובות, אז כנראה שבאמת לא שווה לכם לרכוש מנוי. אבל אם אתם מוצאים את עצמכם רוכשים שישה כרטיסים ומעלה (שלושה סרטים בזוג) מנוי יהיה שווה בהחלט.

החיסכון הכלכלי ברכישת מנוי לקולנוע

כרטיס ממוצע כיום עולה 37 שקלים לפני הנחות גמלאים, חיילים וכדומה. אם ניקח את רשת בתי הקולנוע לב לדוגמא- נגלה שברכישת מנוי לקולנוע של שישה כרטיסים נחסוך שבעה שקלים לכרטיס. ברכישת מנוי לעשרה כרטיסים- נחסוך עשרה שקלים וחצי לכרטיס וברכישת מנוי לקולנוע של 20 כרטיסים נחסוך כ-13 שקלים ו-75 לכרטיס. מדובר פה בחיסכון כספי משמעותי וזה עוד לפני שדברנו על ההטבות הנלוות למנוי.

אז הנה הן- ההטבות הנלוות

במועדוני חברים מסוימים נותנים מתנות ביום ההולדת כדוגמת כרטיסים להצגות או הנחות למיניהן. הטבות נוספות הניתנות לחברי המועדונים הן פופקורן או שתייה במזנון הקולנוע על פי מספר הנקודות שהם צברו, בהתאם כמובן לכמות הסרטים בה צפו. גם כאן מדובר בחיסכון כלכלי לא מבוטל שתזכו בו, בנוסף לבילוי שאתם נוהגים ליהנות ממנו בכל מקרה.

אם התחרטתי אחרי שכבר רכשתי מנוי לקולנוע?

רוב המקומות יציעו לכם מנוי לקולנוע שיהיה תקף לשנה. כאן אתם ודאי שואלים את עצמכם- ומה אם אני רוצה לטוס לחו"ל באמצע למספר חודשים, או סתם החלטתי בסוף שלא בא לי?  אל חשש, יש לכך פתרון: ראשית, אם תרצו להקפיא את המנוי שלכם מכל סיבה שהיא, תוכלו לעשות זאת, לרוב לפרק זמן של בין חודשיים לחצי שנה. שנית, אם תרצו, תוכלו למכור את המנוי לאדם אחר (תוך עדכון הקולנוע) ולא תפסידו שקל.

הזמנת כרטיסים מראש בלי עמלות

פעמים רבות אנו מגיעים לקולנוע ומחכים בתור כדי שנוכל לרכוש כרטיסי קולנוע לסרט שבחרנו. בעודנו עומדים ומקווים כי עדיין יש כרטיסים לסרט ההוא, אנו תוהים למה לא קנינו כרטיסי קולנוע באינטרנט מראש, בלי לחכות בתור? מיד לאחר מכן אנו נזכרים שזה פשוט בגלל שלא רצינו לשלם את העמלה הנהוגה ברכישת כרטיסי קולנוע באינטרנט. מנוי הוא התשובה המנצחת: אפשר להזמין מקומות מראש בלי לשלם עמלות ובלי לחכות בתור.

אם אתם נמנים על אותם אנשים שהולכים בכל שנה מספר פעמים לקולנוע, מנוי לקולנוע יהווה עבורכם מקור לחיסכון כלכלי משמעותי, כולל הטבות שיעשו את חוויות הצפייה מנה יותר, אם זה פופקורן או החיסכון של ההמתנה בתור. בקיצור-למה אתם מחכים? רוצו לעשות מנוי לקולנוע.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב