דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סקס מיסטי- מלך המטות- מזל טלה 

מאת    [ 11/04/2010 ]

מילים במאמר: 1024   [ נצפה 4555 פעמים ]

מפגש מחודש עם חברה ותיקה, קוראת בקלפים ובעלת האתר: "סקס מיסטי", מיכל ליאור, הולידו סדרת פגישות בהן חקרנו את קלפי החצר מההיבטים המיניים ויצרנו סדרה בת כמה מאמרים ממין אחר. אתם מוזמנים לפגוש כאן את קלפי החצר מההיבט ה"רגיל" שלהם לצד ההיבט המיני שלהם. אם תמיד עניין אתכם איך מתנהג בן או בת מזל מסוים במיטה ולא העזתם לשאול, עכשיו זה הזמן!

מלך המטות בקריאה

אנחנו נפגוש שני סוגים של אנשים, או צורות התנהגות במלך זה. אחד פאסיבי ושני אקטיבי.

כאשר המלך פסיבי הוא אינו רוצה להחליט. כמו כל המלכים הפסיביים, הוא רדום, אפטי וכל צורך או רצון שלו הוא דוחה. עד שהוא לא "יידלק" הוא פשוט לא ירצה לעשות דבר.

כאשר מלך המטות אקטיבי הוא פועל מהאנרגיות של מזל טלה.

כפי שמזל טלה מונע ע"י הצורך להביע את עצמו, כך גם השואל שלנו. השואל שלנו פשוט מרגיש כי הוא חייב להוציא את הפנימיות החוצה. הוא חייב לעשות, להביע את הדעה שלו. יש לו משהו הבוער בו ואם זה לא יקרה מייד, הוא יאבד את הסבלנות שלו.

השואל במקרה זה הוא יזם. הוא זה שמתחיל יש מאין והכל קורה בזכות האנרגיה העצומה שיש לו המופנית לבניה והתחלות חדשות. הוא רואה דברים שאחרים עוד לא רואים ויש לו אינטואיציה מצוינת. כל אלו מכוונים את השואל למקום אחד- ליצור יש מאיין.

כשהשואל שלנו נדלק הוא חייב להגשים את זה בכל מחיר.  מצד שני ייתכן ולאחר שהוא ישיג את מטרתו הוא יאבד עניין ואז נוכל לפגוש את החלק הפסיבי שלו-  חוסר רצון להחליט.

השואל צריך קצת להיזהר מהנטייה שלו להיות אגוצנטרי. פעמים רבות הוא אינו רואה שום דבר חוץ מהמטרה שלו. יש בו המון חוסר שקט, אימפולסיביות, רוצה עכשיו ומיד, לא יכול לדחות סיפוקים. אם הוא יתעלה מעל תכונות אלו הוא יוכל להיות מנהיג כריזמטי שכולם הולכים אחריו.

בת מזל טלה במיטה

בת מזל טלה היא שחקנית מושלמת, דרמטית ונועזת.

היא האישה שתסעיר את רוחך, נפשך וכמובן גופך, היא סקסית בטירוף וכל כולה מיניות מתפרצת. היא מאוהבת באהבה ועד שלא תמצא את אביר חלומותיה היא תפלרטט ותחזר אחרי כל זכר בסביבתה. היא חייבת להיות דומיננטית ויש כאלה שיאשימו אותה בשתלטנות ואפילו באגוצנטריות וגם כמובן בחוסר סבלנות. היא נדיבה ומלאת שמחת חיים ילדותית ומתפרצת ואף פעם לא משעמם איתה. אך לפני שאתה נופל לרגליה היזהר, אל תיתן לרושם של אישה נשית ומופלאה זו לעוור את עינייך, רגליה נטועות באדמה והיא יודעת בדיוק מה היא רוצה ואיך להשיג את מטרותיה.

נשים מסוימות בנות המזל נוטות לשחק את משחק המלכה והעבד, הן אוהבות להיות דומיננטיות ואל תתפלא אם באחד הימים היא תפתיע אותך עם בגדי עור ושוט.

האזור הרגיש אצלה הוא הראש, לטף את שיערה, העבר את האצבעות על פניה ומובטח לך שהיא תהיה שלך.

איך היא מתנהגת במיטה?

לא אכפת לה במיוחד איפה לעשות אהבה, התיאבון המיני שלה חייתי והיא מגיעה לאורגזמה בקלות. אך אחרי זה היא מאבדת עניין ויכולה להפנות לך את גבה. תצפה ממנה שתגנח, תצעק ותשרוט- אין בה עכבות. האישה אוהבת מין ויודעת את המלאכה.

מה התנוחה האהובה עליה?

התנוחה המועדפת עליה היא כמובן התנוחה בה היא יושבת על הגבר ושולטת בקצב.

מה מדליק אותה במיטה?

רק אמור לה איזה גוף יפה יש לה וכמה אתה אוהב לרדת לה וכמובן תרד לה בהתלהבות ואל תישכח ללטף לה כל חלק בגוף. היא אוהבת שמעריצים אותה ואת יופייה. אל תהיה עדין מידי איתה, תראה לה שאתה בשליטה, היא אוהבת גברים אמיתיים.

מה היא מצפה מגבר במיטה?

היא תצפה מגבר שידע איך לענג אותה ואיך לרגש אותה כל פעם מחדש, מכיוון שהיא משתעממת בקלות וסולדת משיגרה, תפתיע אותה, תשתמש כל פעם בצורת גירוי אחרת תשחק איתה משחקי תפקידים רק אל תהיה משעמם וצפוי מראש.

איזה גבר ידליק אותה?

היא תמשך לגבר שבטוח בעצמו ובגבריות שלו ובמיניות שלו. גבר שיענה לאתגר שהיא מעמידה לו ויוכל לנצח אותה, היא תעמיד אותו במבחנים שנועדו להוכיח את הסבלנות שלו כלפיה שוב ושוב ובו בזמן יוכל להכיל את ההתפרצויות שלה.

 

בן מזל טלה במיטה

הגבר בן מזל טלה הוא אנרגטי, דומיננטי, סוחף וכולו נוטף מין, ואי אפשר לעמוד בפניו.

הוא מקסים ומושך ומלא באנרגיה סוחפת, אך גם ילדותי ומרוכז בצרכיו. הדחפים המיניים שלו חזקים מאוד וקשה לו להיות נאמן לאישה אחת.

הוא לא שגרתי במין ואוהב את החריג ואת המשוגע. מין קבוצתי מעורר אותו כי הוא אוהב להציג את רעיונותיו המיניים. קשה לו להיות פסיבי בסקס, הוא תמיד יהיה הכובש והשולט.

איך הוא מתנהג במיטה?

הוא הגבר שיכבוש אותך בסערה, באימפולסיביות ולעיתים גם בחוסר סבלנות. הוא רוצה לכבוש ומהר, אין לו סבלנות למשחקים מקדימים, הוא תוקפני ולעיתים נוטה לסדיזם. יש לו פנטזיות של שליטה ואוי לה לגברת שתגרה אותו ולא תקיים את הבטחתה. כשהוא נכנס למשחק אז כל כולו דוחף קדימה, הוא ינשק אותך בהתלהבות ובתשוקה.

משחקים מקדימים זה לא כוס התה שלו. הוא מעדיף לחדור ולהראות את ביצועיו.

מה מדליק אותו במיטה?

הדבר שהכי מדליק טלה במיטה הוא הכיבוש והחדירה, הוא נהנה ממגעים באזור הפנים והראש והכי חשוב הוא ירצה לשמוע ממך כמה טוב הוא היה.

מה התנוחה האהובה עליו?

שהאישה כורעת על ארבע והוא חודר מאחור- כך הוא מרגיש שהוא בשליטה.

מה הוא מצפה מבת זוגו במיטה?

הוא מצפה שהאישה שלו תהיה מלאת תשוקה כמוהו, שתענה לכל גחמותיו ושתשתף איתו פעולה, אך שלא תהיה פסיבית מידי. הוא ישמח מידי פעם להיות נשלט, לכך הוא זקוק לבת זוג חזקה כמוהו.

איזה בחורה תדליק אותו?

בחורה עצמאית עם דרך חשיבה משלה. מקורית יצירתית ואמביציוזית. שתאתגר אותו.

בחורה אשר מודעת לנשיות ולמיניות שלה.

 

הכותבים:

מנדלבוים שגיא. מטפל בהומיאופתיה קלאסית, מנהל פורום טארוט בוואלה! בעל ניסיון של  16 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ.

את שגיא אתם מוזמנים לפגוש באתר שלו: טארוט חלומות וקצת יותר.

ליאור מיכל. אסטרו-סקסולוגית, מטפלת הוליסטית, ומנחה מסיבת רווקות וערבי נשים.

 

 

 

 

© מנדלבוים שגיא. עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 16 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. על הכותב בהרחבה תוכלו לקרוא באתר הבית: טארוט חלומות וקצת יותר. את שגיא והנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה. וכן בקורסי: טארוט ו- חלומות אותם הוא מלמד. אם ברצונכם להעמיק קצת יותר, ולקבל את קורס המבוא לקלפי טארוט של שגיא (חינם) הרשמו כאן, וישלחו אליכם שנים-עשר שיעורים במייל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב