כתיבה באנגלית
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

כתיבה באנגלית 

מאת    [ 11/04/2010 ]
מילים במאמר: 366   [ נצפה 3483 פעמים ]

 
 

בכפר הגלובלי הקטן שבו אנו חיים, כתיבה באנגלית - הפונה לקהלי יעד שאינם דוברי עברית, היא הכרח.

כתיבה באנגלית שמה דגש על קהלי יעד הדרים בחו"ל ופונה אליהם בסגנון ייחודי ובצורה אפקטיבית. תרגום מעברית לאנגלית אינו מספיק - תוכן שיווקי באנגלית דורש התייחסות מיוחדת המותאמת לקהלי היעד, לסגנון עסקי המתאים להם ולמסרים המדויקים בעבורם.

כתיבה באנגלית - אדפטציה של תוכן שיווקי

כדי שהמוצרים והשירותים שלכם יצליחו לפנות ללקוחות מחוץ לישראל, התוכן השיווקי שברשותכם צריך גם הוא לעבור עיבוד אשר יתאים את השפה, המסרים והסגנון ללקוחות בחו"ל. עולם העסקים באירופה שונה מעולם העסקים האמריקאי, ושניהם שונים בתכלית מעולם העסקים בישראל. אם אתם חברה או ארגון המתחרים בשוק העולמי, עליכם לעמוד בסטנדרטים עסקיים גלובליים, ולדעת לנסח תכנים שיווקיים בהתאם לקהלי המטרה במדינות השונות. מנסיוני במסגרת חברת התוכן ספלאש (המציעה שירותי כתיבת תוכן שיווקי באנגלית) - כותבים באנגלית צריכים לא רק להיות בקיאים באנגלית, ולא לדבר אנגלית "ברמת שפת אם", האנגלית חייבת להיות שפת האם שלהם.

כותבים באנגלית - כותבים אשר לחצו יד בפגישות עסקיות בחו"ל

כותבים באנגלית, ובמיוחד אלו המעניקים לכם שירותי קופירייטינג באנגלית שיווקית, צריכים גם להיות מקצוענים שחיו ופעלו בסביבות העסקיות מחוץ לישראל. כותבים באנגלית שנולדו ועשו עסקים בחו"ל מבינים קודים עסקיים ולשון פנייה עסקית, שמי שנולד וגדל בישראל לעולם לא יבין. כדי לפנות לקהל באירופה או בארה"ב, כדאי לאתר כותב באנגלית ששלח אימיילים עסקיים, יצר פרופילים שיווקיים ואפילו לחץ יד בפגישה עסקית אמריקאית או אירופאית (שסביר שהיתה מעונבת להדהים). כותבים באנגלית יסבירו במה אתם שונים מהמתחרים בעולם קופירייטרים באנגלית יזהו את קהלי המטרה ויאפיינו במדויק את הסגנון המתאים להם. הם ידעו להדגיש את המסרים השיווקיים שלכם בצורה העונה על הצרכים של לקוחות מעבר לים. קופירייטינג באנגלית יצליח להסביר ללקוחות שמעבר לים במה אתם שונים מהמתחרים, ומדוע כדאי להם לבחור דווקא בכם מכל המתחרים שבעולם. כתיבה באנגלית תמשוך גולשים בינלאומיים לאתר שלכם, לשכנע אותם להירשם לניוזלטר שלכם, להתקשר אליכם ולרכוש את השירות והמוצר שלכם. כותבים באנגלית שיווקית, שצברו ניסיון בעולם העסקים בחו"ל, יחזקו את המותג הגלובלי שלכם ויחזקו את הנוכחות השיווקית שלכם באינטרנט. בשורה התחתונה כדי לעשות עסקים בחו"ל, תרגום תוכן שיווקי אינו מספיק.

כתיבה באנגלית תבנה בעבורכם מערך שיווקי, בעבור קהלים הנמצאים מחוץ לישראל, בשפה ובסגנון המותאמים אליהם.

אייל מרקוס, מייסד ומנכ"ל חברת התוכן ספלאש. המציעה תוכן שיווקי לאינטרנט - כתיבת תוכןכתיבה שיווקיתכתיבה באנגלית והפקת סרטוני תדמית. צרו עימנו קשר כעת: href="mailto:%20kesher@splashing.co.ilkesher@splashing.co.il">">kesher@splashing.co.il

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב