דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אודות המותג SWISS EAGLE 

מאת    [ 10/04/2010 ]

מילים במאמר: 629   [ נצפה 2513 פעמים ]

 

כידוע, שוויץ היא מולדת השעונים העולמית. מדינה קטנה זו מיצבה עצמה, כיצרנית השעונים המובילה בעולם. מאחורי תעשיה זו עומדים לאורך יותר ממאה שנה היסודות חשובים והם דיוק ושאיפה למצוינות במטרה ליצור את הכי טוב שאפשר.

אלו בדיוק המטרות, ששם לעצמו המותג SWISS EAGLE כבסיס לקיומו. המותג הוא שם דבר בכל הקשור,לאיכות, דייקנות ויופי. כשהנשר השוויצרי כלוגו מסמל כל זאת. ומה מייחד מותג זה על פני האחרים. השעון מיוצר בשוויץ וכך גם רכיביו. כולם פרי תכנון וביצוע מוקפדים ומקצועיים, כשהמותג נותן ערבות לכל אלה.

הדיוק המכאני של השעונים, הופך כל שעון מאותו בית יוצר- ומותג, לפריט יחודיי, שיוצר בעבודת יד, עבור אותם לקוחות.כל פריט של המותג מחוייב לאותה איכות ויותר מכך, הם גאים לעמוד בכך ובכבוד.

ואם לחזור לשורשים, היו אלה השווצרים שהקימו את טכנולוגיות ייצור השעונים. אחת מהן היתה שיטת הCHRONOS ואחר כך בשיטת הhorology- שעונים שעקבו אחר המסורת העתיקה בשילוב החידושים האחרונים.

המותג SWISS EAGLE היה תמיד סמן של ייצור שעונים מצטיינים, חדשיים וייחודים, אשר משכו את תשומת לב הלקוחות. כשלקוח רוכש מוצר כזה, הוא מקבל ערך אמיתי עבור כספו. מדובר בשעון האידיאלי, שעונה לכל מה שתדרוש משעון, ולפיכך רכישת מוצר של ה- SWISS EAGLE מהווה השקעה טובה.

 

מוצרי המותג נקשרים לפרט לא רחוק בהיסטוריה. אחד הדגמים פותח בהשראת המטוס לוקייד שנקרא ""המפציץ החמקן " F117. ועל שמו נקרא דגם השעון WIND- F117 EAGLE. מדובר כזכור במטוס שאופיין בכך שהוא מסוגל לתקוף מבלי להיות מזוהה על ידי מכ"מ האויב. אותו מטוס עוצב ב- 1970 בחומרים ובטכניקות ייחודיות, שאפשרו לו להגיע לאותה מטרה כשהתוצאה הייתה מטוס A-F .117.מי שזכה להטיס מטוס שכזה, אמר שזהו כלי טייס, שיש בו מקום לאפס תקלות או טעויות ובקיצור מטוס מושלם. ברוח זו בדיוק פותח השעון הנושא את השם WIND-F 117 EAGLE . חודשים של בדיקה, עיצוב ועיבוד החלקים עברו עד שהושג המוצר הסופי, שהוא הכי קרוב למושלם. הושק לצורך כך כרונוגרף עם פונקציות רבות והתוצאה יצרה שעון מותג חדש ונפלא, שיצר ביקוש גבוה, זמין ללקוחות. זהו שעון עם פונקציות רבות שימושיות שמעדכן את הלקוח לאורך כל השנה.

 

השעון הזה מתאים לאנשי מקצועות האוויר, אך גם ללקוחות רבים בשוק החופשי, שרוצים מוצר מותגי שכזה שמיוצר באיכות כה גבוהה. מדובר בכונוגרף המיוחד, ובעיצוב האלגנטי. במוצר עמיד מאוד, מה שעושה אותו לשעון המסוגל להתמודד באתגרים הגבוהים ביותר, שדורשים אנשי שטח, הזקוקים לשירותיו. ועם זאת יש למוצר עיצוב נצחי שהופך אותו למתאים לכל סיטואציה ומצב.

מוצר נוסף מאותו בית יוצר הוא ה NAVIGATOR SWISS EAGLE , שממלא גם פונקציה של ניווט. בעל קו ישר נקי ובעיקר הוא בולט באלגנטיות המאופקת שבו. יש בו ספיר קריסטל שמאפשר לקרוא בן גם מול אור בהיר מאוד, או לחילופין בחשיכה מוחלטת. מורכב מחומרים עמידים ואמינים, שאין כדוגמתם. נענה לכל דרישה, סגנון ודיוק של הלקוח. זמין עם חוגה בצבעים שונים כגון שחור, כחול ולבן.

PILOT SWISS EAGLE זהו דגם נוסף שהוא בעצם מד- טיסה מדוייק ביותר שפותח עבור טייסים. עשוי פלדה יצוקה, ועמיד בהלם וגם במים עד עומק של 100 מטרים. עשוי נירוסטה, ויש בחירה של המחוגים בצבעים שונים. נבנה עבור אנשים, שיודעים להעריך מצויינות עם איכות. השעונים ידועים במנגנון הייחודי שלהם והם אמינים ועמידים כאחת. מדובר במוצר של המותג  עם גימור גבוהה. שישרת את לקוחותיו לאורך שנים רבות.

למותג גם מוצרים נלווים נוספים כגון תיקים, כובעים, וחולצות לגברים, שכולם נושאים את דגל שוויץ עם צירוף לוגו הנשר הלבן- של מותג המוכר. קיימים גם מוצרים לנשים, מעילים, טישרטים ועוד והעיקר, גם שעונים לנשים, שעומדים אף הם באותם מדדי איכות.

באחרונה נפתח ערוץ חדש לרכישת זכיינות למותג SWISS EAGLE, ולמעשה כל איש עסקים שיש לו רצון להיות חלק ממותג זה, יכול לרכוש את הזיכיון לרישוי שלו. חברת המותג מפיצה את מוצריה בעיקר לאירופה, אך בפועל ניתן למצוא את מוצרי המותג כמעט בכל מקום בעולם, בכל מקום בו מעריכם איכות. והעניין פשוט, כל מי שמבין באיכות רוצה להיות חלק מכך.

 

אסתי כותבת מאמרים  ועוסקת  גם בכתיבה יצירתית. בעברה עבדה בעיתונות הכתובה ועסקה גם בכתבות תדמית.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב