דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רישוי למותג KANGOL 

מאת    [ 09/04/2010 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 3755 פעמים ]

מה מקשר בין שנת 38 לשנת  83 - האמת שזה הרבה מאוד מעבר להיפוך המספרים. המשותף לשני התאריכים הללו היא חברת המותג "KANGOL". מותג מוביל בתחום הכובעים והאופנה בכלל שמולדתו הראשונית היא בריטניה.

 די לפרק את אותיות השם , כדי להבין שכבר בראשית עמדה תפיסה איכותית יחודית מאחורי המותג. האות K מסמלת קיצור למשי. האותיות ANG הן קיצור לאנגורה ואותיות OL הן קיצור לצמר. ובכן שלושה מוצרים מובילים , מאחדים מותג זה.

ל"KANGOL" מורשת עשירה, ושפה ייחודית בתחום האופנה המאפיינת את המוצרים שלה. יש בה שילוב בין השפעות תרבותיות ואופנתיות מרובות, שיוצרות יחד חותם ייחודי המהוה מעין שפה המאפיינת את המותג. 

כאמור החברה הוקמה באנגליה ב-1938. כחברה ליצור כובעים, שהיו לה זכיונות על ייצור כובעים לצבא, ואפילו המצביא המהולל מונטגומרי, חבש כובע משלהם. השוק העיקרי בזמנו היה של ייצור כובעי הבארט במלחמת העולם השנייה. כמו כן ייצרו כובעים לעובדים במקצועות שונים לגולפאים וכמובן לצבא.  

בשנות החמישים, הם פרצו לשווקים נוספים כגון כובעי ילדים ואז יצאו עם מוצר חדש שערב את כל המרכיבים הישנים למוצר חדש ואיכותי. בשנות ה-60 כובעי "KANGOL" כיסו את ראשיהם של כל הידוענים, העשירים והמפורסמים. ואפילו החיפושיות הופיעו עם כובע שלהם, על ראשם. אין ספק שאותם סלבריטאים ידעו היטב במה לבחור. כך עברו השנים ובשנות השמונים, תרבות ההיפ-הופ אימצה אותם בחום אל ליבה, וכך דמויות מוכרות כגון סילק ריץ' התהדרו בכובע של "KANGOL".אין ספק בתקופה בין שנות השמונים לשנות התשעים נעשה הקשר בין המותג "KANGOL" לתרבות, המוזיקה והקולנוע לחזק מתמיד. כידוע אפילו ליידי דיי. התהדרה בכובע משלהם.

 גם היום כל הסלבריאטים המובילים בעולם בוחרים במוצרי "KANGOL". בעיקר כל אלה שידועים בטעמם האופנתי המשובח והעדכני. מדונה לדוגמא. תוכלו למצוא עדות לכך גם על שערי הירחונים והשבועונים המובלים בעולם.

 מה שמאפיין את המותג היום הוא ביטוי לריבוי התרבויות והתפיסות בחברה המודרנית. הנחת היסוד של המעצבים, היא שאם תיהיה פתיחות רבה בין תרביות, כפי שנעשה בתחום  האופנה יש סיכוי לתקשורת והבנה עמוקים יותר בעולם.

 מותג ה"KANGOL" עושה מיזוג בין אייקוני תרבות , במיטב העיצוב עם המורשת הבריטית, ארוכת השנים, בשילוב סגנון הרטרו, היפ-הופ ומגמות חדשות, חמות ועדכניות בתחום האופנה.

 ואם מדברים על ימינו הרי הכובע מככב במיטב מקומות החשיפה. כך הופיעו ידוענים עם כובעים של "KANGOL" בתוכנית של ג'יי לנו, וב-2009 חבש אמינם כובע שלהם, כשהופיע  בקליפ הידוע שלו. היום מדובר על מותג מוכר, אהוב ומבוקש, שמוכר איכות. סמל הקנגרו מוכר היום בכל מדינות העולם, כזה המסמל את המותג "KANGOL". המותג הוא כיום עם זיכיונות לרישוי

שנמכרים טוב בכל העולם. ומופץ גם באירופה וארה"ב. קו המוצרים מגוון, וכולל כובעים מסוגים שונים, לילדים מבוגרים וכובעי עבודה. יש גם לתיקים, נעלים, ואופנה המותאמת לכל ימות השנה. בקיצור קיימות בו כל הקטגוריות האפשריות כולל, שעונים,  משקפיים ועוד . בקיצור הכול כולל הכול.

 ומה שעליכם לעשות כדי להיות חלק מההצלחה הזו הוא לפנות לחברה לרישוי מותגים לצורך קבלת  זיכיון למותג, ולאחר מכן כל השאר כבר יהיה היסטוריה, של הצלחה כמובן!!! אל תהססו פנו עוד היום.

אסתי כותבת מאמרים  ועוסקת  גם בכתיבה יצירתית. בעברה עבדה בעיתונות הכתובה ועסקה גם בכתבות תדמית.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב