דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתר דינאמי 

מאת    [ 07/04/2010 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 2624 פעמים ]

בניית אתר סטטי

בגדול, יש שני סוגים של אתרי אינטרנט. הסוג הראשון הוא אתרי תוכן סטטי. אתר סטטי כשמו כן הוא- אתר בעל תוכן קבוע ולא משתנה. המידע והטקסטים באתר נשארים קבועים ומוצגים לכל גולש בדיוק באותו האופן. אפשר לדמות את האתרים הסטטיים לחוברת מידע, שלא מחולקת ללקוחות אלא נמצאת באינטרנט.

בניית אתר שכזה היא פשוטה יחסית ולא מצריכה מתכנתים מומחים. לכן, בניית אתרים כאלה תהיה זולה באופן כללי. חשוב לזכור כי אם ביצענו את בניית האתר דרך חברת בניית אתרים, סביר להניח שכל שינוי שנרצה להכניס באתר יעלה לנו כסף.

בניית אתר דינאמי

אתר דינאמי הוא אתר שאינו מציג תוכן קבוע. התכנים באתר זה נשלפים מתוך קבצי טקסט או מתוך מסד נתונים גדול ומוצגים לגולש על פי הרלוונטיות שלהם. כך נוצר מצב שבו כל גולש רואה את האתר ואת התכנים המוצגים בו בצורה מעט שונה, על פי צורת הגלישה שלו. על האתרים הללו נמנים מנועי החיפוש השונים, אתרי החדשות, הפורומים, ויקיפדיה ועוד.

בניית אתר כזה דורשת עבודת תכנות מקצועית. בניית אתר דינאמי היא דבר מורכב מאוד וחשוב להבין היטב מה עושים, בכדי ליצור אתר זורם וקליל שיספק לגולש את המידע שהוא זקוק לו. כמובן שבנוסף לכך חשוב מאוד גם העיצוב של האתר והבדלתו מאתרים דומים העוסקים באותו תחום.

האם צריך להיות איש מקצוע כדי לבנות אתר אינטרנט?

אם אנחנו רוצים לפתוח אתר סטטי, יש לנו אפשרות לעשות זאת בעצמנו באמצעות מספר אתרי אינטרנט המציעים לנו לבנות אתרים דרכם. יש כאלו שיציעו לכם את הישרות בחינם וכאלו שידרשו מחיר סמלי. השורה התחתונה היא שכיום ניתן כבר לבנות אתר אינטרנט בסיסי לא ידע נרחב בתכנות.

בניית אתר דינאמי היא כבר סיפור אחר לחלוטין. במקרה זה, האדם הפשוט מהרחוב לא יוכל לבצע את העבודה בעצמו ורצוי שישכור את שירותיה של חברת בניית אתרים מקצועית שתעזור לו עם בניית אתר כזה ותפיק יחד איתו את התוצאות המקסימליות עבורו.

אתרים של חברות לבניית אתרים הם האינדיקציה הטובה ביותר

נכון שהעצה לפיה כדאי להיעזר באינטרנט כבר מעט שחוקה, אבל בתחום הזה, אין מה לעשות- זה המקום היחידי כמעט להבין איך הכל עובד ומה כדאי. כמו שתחפשו דייגים טובים בים, כך מומלץ לחפש חברות לבניית אתרים באינטרנט.

תוכלו להיכנס לאתרים של החברות השונות לבניית אתרים ולהבין בדיוק מה הן מציעות. שימו לב שאתר עבור חברה כזו הוא חלון הראווה, לכן ברוב הפעמים הוא יהיה מושקע מאוד. אם מדובר באתר מיושן ומוזנח- כנראה שלחברה הזו אין יותר מידי מה להציע בתחום.

היום פשוט אי אפשר לוותר על בניית אתר לעסק שלך

אם בעבר המקום בו כל בעלי העסקים רצו להיות היה דפי זהב או 144 של בזק, הרי שהיום האינטרנט הוא המקום שמעיד עד כמה העסק שלך מצליח. למעשה, אם אין לך אתר אינטרנט ראוי, אתה נתפס כבעל עסק ללא כסף או בלי חשק להשקיע בלקוחות. מהלך של בניית אתר אינטרנט הוא היום חובה לכל אחד. לא תוותרו על זה.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב