דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק ומיתוג עצמי - זה מתאים לי? 

מאת    [ 07/04/2010 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 1878 פעמים ]

אם אתה חווה חוויה לא נעימה כל פעם שאתה בא לדבר בשבח עצמך, סביר שהינך שייך ל- 90 אחוז ויותר מהאוכלוסייה – ואינך משווק את עצמך בכלל! אולם, כאשר לדבר על עצמך יעשה את ההבדל בין ארוחת בוקר נורמאלית או לא כזאת, דהיינו האפשרות שתהפוך להיות מוכה רעב, אפשר שתתחיל לחשוב ברצינות, איפה והיכן אתה יכול ללמוד כיצד לשווק את עצמך ולמתג את עצמך אחרת.

כיצד תוכל לדבר על עצמך בטבעיות ובנינוחות? האם יש דבר כזה והאם ניתן לנפץ את כל המיתוסים הפנימיים, הפרדיגמות ותבניות החשיבה, שקושרות את שרירי לשונך אל חיכך ומבלבלות את המילים היוצאות מפיך, כל פעם שאתה מגיע לרגע, שאתה צריך להגיד משהו - על עצמך?

האם קיימת דרך שבה תוכל לעשות זאת בלי להישמע יהיר או גאוותן ובלי להפוך להיות אחד מאותם אנשים השנואים עליך, שכאשר הם מדברים לטובת עצמם, הם עושים זאת בדרך שמציקה לאוזניך ומקווצת את בטנך? האם יש דרך לעשות זאת בלי להפוך להיות אחד מ'הם'? לכולנו יוצא להיתקל בדרכנו ב'אחד מהם' – אותם אנשים שנשמעים כמו פרסומות מהלכות על שתיים עם רמקול ביד, המקדמים את עצמם בכל הזדמנות, בלי שביקשו מהם, ללא בושה וללא חשש ביקורת. זה יכול להיות המנהל שלנו, חבר, שכן, מישהו שפגשנו באיזו מסיבה מאיזושהי סיבה, או איזה ילד במגרש המשחקים, אשר זכרו אינו מש מתודעתנו. אלו הם האנשים שתמיד ממפלסים את דרכם כמפלסת שלג בכל דרך אפשרית ולכל מקום שסימנו כמטרה. בעודם דוחפים את עצמם קדימה, הם דואגים להזכיר לכולם, כמה שהם עובדים קשה יותר מכולם, לומדים יותר מכולם, מגיע להם הכי מכולם ובאופן כללי שהערך שלהם לא יסולא מפז. ולבסוף, הם עוקפים אותנו ועוד כמה מאיתנו בעודם מפזרים בקפדנות מספיק מלח על הפצע הפתוח שהשאירו בנו. האם יש דרך לעשות זאת יותר טוב? לדבר על עצמנו, בלי להקצין, לשבח את עצמנו, בלי להישמע גאוותנים מדי, להלל את עצמנו בלי לגרום לאוזני השומעים להיצלות תוך כדי כך? האם יש דרך שתוציא אותנו מהביישנות שרכשנו עם החינוך שקיבלנו, האם ניתן לשנות הרגלי שתיקה להרגלי דיבורי של תפארת עצמית, אבל בדרך שתהיה תואמת את אישיותנו ואת גישתנו הכללית? מי יתרגש מכם אם לא אתם? מי יציג אתכם בצורה שתתאם הכי הרבה לרצונכם, אם לא אתם? האם מישהו אחר יהלל אתכם כמו שאתם יכולים לעשות? ועד מתי תחכו לאותו מישהו שיגאל אתכם מאלמוניותכם? אנשי מקצוע ומנהלים כאשר הם באים לערוך מצגות, או לתת הרצאות מול קבוצת עובדים או מנהלים, גם הם חלשים מאוד במיומנויות הקידום העצמי. אנשים מכל טווח הקשת הניהולית, החל במנהלי זוטרים וכלה במנהלי דרגות הביניים מראשי המחלקות ועד ראשי החברות כולם מתקשים לדבר על עצמם, למרות שהם יודעים היטב להפגין התלהבות רבה כאשר הם מדברים על הארגון שהם עובדים בו, על מוצרים ושירותים שהם מוכרים, על צוותי העבודה שלכם, על תחביביהם, משפחותיהם או על אנשים אחרים. אתה מוכר את עצמך גם כשאינך יודע למכור. אולי כדאי ללמוד כיצד לעשות את זה הכי טוב שאפשר ולאו דווקא כמו ש...'ההם' עושים זאת!?

לחץ כאן - להרשמה לסדנת 'במאות תקשורת' מיכל קלעי היל מנכ'לית 'תשע - במאות תקשורת' לרדת למגרש המשחקים, לעלות על במת החיים! http://www.tesha-bamautikshoret.com/ 072-2357635




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב