דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תכשיטי יהלומים 

מאת    [ 07/04/2010 ]

מילים במאמר: 344   [ נצפה 6763 פעמים ]

היהלומים שוב חוזרים לאופנה, האמת שהם אף פעם לא עזבו אותה, כפי שמרלין מונרו אמרה היהלומים הם חבריה הכי טובים של האישה, הם היו כך בעבר, המצב הוא כך גם היום וכנראה יישאר כך גם בעתיד.

היהלומים נחשבים ליקרים בעיקר בגלל שמדובר בחומר גלם שתמיד נמצא במחסור, וגם בגלל התהליך הארוך והידיים הרבות שהיהלום עובר מהמצב הגולמי שלו ועד שהוא מגיע לחנויות התכשיטים.

מחיר היהלום משתנה בגלל מספר רב של פרמטרים שאנחנו הצרכנים הרגילים איננו מודעים אליהם, אבל אולי כאשר אנחנו מגיעים לקנות תכשיטי יהלומים כדאי שנדע דבר אחד או שניים על איכות תכשיט היהלום שאותו אנחנו רוצים לקנות.

קודם כל, חשוב שתדעו שקשה מאוד לצרכן הרגיל לזהות אם מדובר ביהלום אמיתי או בזיוף, לכן חשוב מאוד לקנות תכשיטי יהלומים בחנות יהלומים אמינה ומקצועית שיש לה שם ללא דופי.

דבר נוסף שחשוב מאוד בתכשיטי יהלומים הוא צבע היהלום, היהלום האיכותי צריך להיות ללא צבע, אמנם יהיה לכם קשה להבחין בהבדלים, אבל לפעמים אפשר לזהות יהלומים פחות איכותיים בגלל שצבעם נוטה לצהבהב, גם הברק של היהלום יכול להעיד על איכותו, ככל שהיהלום צלול ומבריק יותר כך הוא נחשב ליותר איכותי ויקר.

כאשר אנחנו קונים תכשיטי יהלומים אפשר גם לבדוק שאין פגמים על היהלום ולנסות לברר מה היא צורת הליטוש של יהלום, ישנן מספר צורות לליטוש יהלומים ולכל שיטה של ליטוש יש השפעה על מחירו של היהלום.

כדי שתכשיט היהלומים יהיה עשוי כמו שצריך, כדאי להקפיד גם שמלאכת שיבוץ היהלומים תעשה בצורה מקצועית, תוך ליטוש איכותי של האזור שלתוכו היהלום ישובץ, חוסר מקצועיות במלאכת הליטוש יכול גם לגרום לכך שעם הזמן אבן היהלום תיפול ממקומה וגם לדהיית התכשיט כולו ובמיוחד לדהיית האזור שמסביב ליהלום.

אין ספק שקל יותר לזהות יהלום איכותי כאשר מדובר בשיבוצי יהלום גדולים בתוך תכשיטי היהלומים, אבל כשמדובר ביהלומים קטנים כדאי לשים לב לשיבוץ עצמו כדי לראות אם נעשתה כאן מלאכה מוקפדת.

קניית תכשיטי יהלומים נחשבת לא רק לקנייה מפנקת ומיוחדת, אלא גם כהשקעה לטווח הארוך, לכן כדאי לקנות תכשיטי יהלומים אך ורק במקום שאנו בטוחים לגביי אמינותו ואיכותו כדי שתכשיט היהלומים יוכל ללוות לא רק אותנו אלא גם את הדורות הבאים בעקבותינו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב