דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תלונות שווא -ככה תתמודדו 

מאת    [ 07/04/2010 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 3761 פעמים ]

פרובוקציות, הטיית הכף לטובתן, יצר נקמה, רצון לעורר חמלה או סתם שעמום, הן רק חלק מהסיבות שיכולות להוביל אישה להגיש תלונת שווא כנגד בן הזוג בגין עבירה מינית או עבירת אלימות במשפחה .  אין ספק שתלונות שווא נתפסות כאחות החורגת במערכת, הן קנטרניות, גוזלות משאבים והכי גרוע, עלולות להרוס חיי אדם תמים ולפגוע קשות בדימוי של מערכת המשפט כמערכת רודפת צדק ובכל זאת הן קיימות

ראשית חשוב להבין שכל תלונה נבדקת ומטופלת ברצינות על ידי המשטרה והגורמים המעורבים הנוספים, כך שלא משנה אם מודבר בתלונת שווא או לא, אתה כבר מתחיל מנקודה בה נכנסת אל המערכת ועכשיו לך תוכיח שלא דובים ולא יער.

ככה תתמודד עם תלונות שווא
לשדר עסקים כרגיל - לוחמה בתלונות שווא, היא הרבה פעמים לוחמה פסיכולוגית. המתלוננת רוצה לראות אותך מתפתל, נפגע. היא שואבת סיפוק מהנזק שהיא גרמה לך בתלונת שווא, כך שאם תשמור על אופטימיות ותשדר עסקים כרגיל, קיים סיכוי גדול יותר שתצליח להתמודד עם זה. אני ממליצה לתת כמה שפחות ביטוי לתלונת שווא ולהמשיך בשגרה, הכי גרוע זה יעזור לך לעבור את המשבר בשלום ולאכזב את המתלוננת.

להבין את הקונטקסט- אם במשך שנים לא הוגשה נגדך שום תלונה ופתאום, בדיוק בזמן שאתם נמצאים בהליך גירושין מכוער או בדיוק שהחלטת לעזוב אותה, צצה תלונה, זה מעורר שאלה לגבי אמיתות התלונה.כאשר מתכננים אסטרטגיה כיצד להתמודד עם תלונת שווא, חשוב מאוד להציג את הלוגיקה של דברים, כך שתלונה בגין עבירה תראה כסטייה לא הגיונית. ככל שתצליחו לגרום לה להיראות מופרכת יותר, כך תזוכו מהר יותר.

לאמת גרסה מול גרסה - טכניקה אחת להוכחת חפותו של החשוד, היא לאמת את גרסתו עם הגרסה של המתלוננת, על מנת למצוא פרצה, אי הגיון או חוסר התאמה בקו הזמן, כל דבר שיוכיח שמדובר בהמצאה. הרבה פעמים נשים שמתלוננות תלונות שווא, עושות זאת מתוך רגש, ללא תכנון או חשיבה, כך שתשאול מעמיק, על ידי עו"ד מנוסה בחקירת עדים, יכול לגלות את אי הדיוקים להם אתה זקוק על מנת להוכיח את חפותך.

אופי העבירה- כשמדובר על תלונות שווא, יש חשיבות מכרעת איזה סוג עבירה מיוחסת לך וכנגד מי היא בוצעה. יש נשים שלא מתביישות לגרור את הילדים לתוך הקלחת ומאשימות את האב בעבירות אלימות או מין לא בהן אלא בילדים, על מנת לזעזע, להרוס את הקשר עם הילדים ובעיקר לפגוע הכי נמוך. במקרים שכאלה יש לנקוט משני זהירות ולהוכיח, באמצעות אימות גרסאות, הוכחות לאיכות הקשר ובמקרים מסוימים גם תשאול של הילדים.

המידע שלפניכם הינו כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/או חוות דעת משפטית. המחברת אינה נושאת באחריות כלשהי כלפי הקוראים ואלה נדרשים לקבל ייעוץ מקצועי משפטי ו/או אחר לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים

נוגה ויזל עורכת דין פלילי . נייד : 052-3295296 אתר המשרד : http://nogawiesel.com/ רחוב : ברקוביץ 4 קומה 5 תל אביב *********** המידע הכלול בהודעה זו נשלח על ידי עורך דין, ונועד להיות חסוי ולשימושם הבלעדי של הנמענים הנזכרים לעיל. ככל שהנמען הוא לקוח,תשדורת זו עשויה להיות למטרת מתן ייעוץ משפטי ועל כן הנה פרטית. תשדורת זו עשויה אף להכיל את תוצר עבודתו של עורך הדין. אם אינך הנמען אליו כוונה התשדורת, דע כי כל החזקה או הפצה של תשדורת זו אסורות בהחלט. אם קיבלת את התשדורת בשוגג, אנא מחק את כל עותקיה ו/או צרופותיה, השמד כל העתק אחר בכל אמצעי אחסנה או הצגה שיצרת מתשדורת זו או מצרופותיה והודע לשולח מיד. הסתמכות על המידע והעצות הניתנים בו, היא על אחריות המשתמשים בלבד ואין לראות במידע כתחליף לסיוע משפטי מקצועי, אלא כהמלצה בלבד. ***********




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב