אודות המותג NO FEAR
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

אודות המותג NO FEAR 

מאת    [ 05/04/2010 ]
מילים במאמר: 492   [ נצפה 3222 פעמים ]

 
 

המותג NO FEAR נוסד ב- 1989 בקליפורניה , על ידי צמד אחים תאומים בריאן סימו בעיירה קרלסבד'. ותפסה תאוצה במהירות גבוהה. הרעיון העומד בבסיס המותג הוא לתת שירות מכלולי ומקיף לכל העוסקים בספורט.כך נוצר די מהר קשר עם ספורטאים מתחומים שונים. בתחילה התמקדה החברה בייצור ביגוד לתחרויות נהיגה במכוניות. בהמשך התמקדו באופנת גלישת גלים. ותוך שנים חדר המותג לליגות המובילות בעולם כגון ה- NBA, MLB,  NHL.

בשנים האחרונות הפך המותג לנושא הדגל בקרב אופנת בני הנעורים, בגילאים 12-24. נוער שהוא משפיע, שעוסק בספורט ובמוזיקה כחלק משגרת חיים.

ההשקפה העומדת בבסיס המותג, היא כשמו- NO FRAR מי שיש בו את יצר התחרות, ומרגיש שהספורט חשוב לו כמו החיים עצמם.

NO FEAR קיימת בשביל הספורטאים ופועלת בדיוק באותה דרך כמותם, דרך של התלהבות כנה ואמיתית, תוך הצבת רף גבוהה שאליו הם מנסים להגיע בכל פעם בפעילותם והישגיהם. NO FEAR חוברת לספורטאים ולערכיהם, תוך הצבת האידיאלים שלהם במקום הראשון. החברה שמה לה למטרה לעזור לפתח ולקדם, תחומי ספורט שבהם הספורטאי הבודד הוא המתמודד (ולא רק קבוצות). ולהתחבר לרוח האנושית על התחרותיות שבה.

המותג חבר לכמה ענפי ספורט מובילים כגון:- מרוצי ממכוניות . ברמה המקצועית NO FEAR  מגבה למשל את ג'י גיבס מתחרה מטעם טיוטה/ימאהאה. כמו גם מאות רוכבי אופנוענים תחרותיים המגובים אף הם על ידי NO FEAR.

תחום נוסף בו תומך המותג בהתלהבות הוא למשל המתמודד, אוריה פבר, אלוף העולם במשקל נוצה. שיש לו כשרון עצום בתחום אומנויות הלחימה ועוסק גם בספורט כ- EXTREME CAGEFIGHTHING.

בתחום הגלישה, המותג הוא גורם מוביל בענף והם נותני החסות באירוע ה- NSSA החשוב בתחום הגלישה לחובבים.גם בתחום המוזיקה מעורב המותג בצורה חזקה וזאת על ידי שיתוף פעולה עם הלהקה המובילה בתחום הבלוז NATION/LIVE במטרה לאפשר נגישות של חובבי המוזיקה הזו ואוהבי המותג גם יחד. כך תמכה חברת NO FEAR בסיור השנתי שלהם. הם גם תומכים בלהקות נוספות כגון KILLWITCH ENJAGE .

בנוסף מפיצה חברת NO FEAR גם משקה אנרגיה על שמה. מדובר במותג חזק במיוחד בתחום זה. משקה האנרגיה שלהם יצא לשוק ב-2004 והוא מהבולטים והזמינים בענף ועל המדף. המותג מגובה כיום על ידי תעשיות ענק כגון פפסי.והוא  בעל שלושה טעמים- טבעי, עם סוכר, והדרים. זה האחרון רווי בויטמינים.

יש מאבק חזק בשוק משקאות האנרגיה והמותג של NO FEAR מוביל בתחום.

באשר לחנויות, וכאן מדובר על ארה"ב בלבד.הרי שלחברה יש למעלה מ- 50 חנויות קמעוניות ביבשת בלבד. וזה כמובן לא כולל את כל יתר החנויות משחוץ לארה"ב. מותג חזק מאוד בשוק הקמעונאי עם ריבוי חנויות בקליפורניה, אריזונה, נאבדה, פלורידה והוואי.

מאז 1990 NO FEAR הוא מותג המאושר לרישוי מותגים ומהווה מותג מבוקש עם תחומי פעילות כלכליים נרחבים.הוא כולל היום מכלול מוצרים שיוצרים סגנון חיים אלטרנטיבי, המבוסס על ספורט וכל הקשור בו וכן ביגוד ומוצרים לשעות הפנאי.

למותג כאמור מכלול קטגוריות רחב ומנצח של מוצרים בתחום ספורט ופנאי לילדים, נערים ונערות ובוגרים. הנעלה, כובעים, תיקים, משקפיים, מדבקות, ציוד ייעודי לגלישה ולתחומי ספורט נוספים  וכמובן משקה האנרגיה המפורסם, שכבר דובר בו.

הצלחת המותג כבר שברה שיאים. מדובר מותג חזק ומוביל בכל העולם עם ביקושים גדולים.

 

אסתי כותבת מאמרים  ועוסקת  גם בכתיבה יצירתית. בעברה עבדה בעיתונות הכתובה ועסקה גם בכתבות תדמית.  

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב