דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אודות המותג pipline 

מאת    [ 05/04/2010 ]

מילים במאמר: 473   [ נצפה 1809 פעמים ]

כל מי שהיה אי פעם בדרום קליפורניה, לא יכול להתעלם מהאווירה המיוחדת המאפיינת את המקום, את תחושת השחרור, החירות, הים הגלים וכמובן תרבות הגלישה.כשמנסים לחשוב על כך הכול מתערבב בתודעה לתחושה של גל גדול צבעוני ומשוחרר. זה פחות או יותר מה שמאפיין את אופנת גלישת הגלים ושעות הפנאי,( הקרויה היום גם קזואל) אופנת המותג pipline .

מסתבר שתחילת המותג ב-1979, כשהוקם לענות לדרישות של כל הציבור הגדול הזה שעוסק בתחום הגלישה ולמי שאוהב את האופנה ואביזרים הנלווים לכך. המותג ניסה בתחילה לחדור לשוק אופנת הגולשים בקליפורניה, אך מהר מאוד פרץ לכל ארצות הברית, ואיך אומרים משם הכול כבר שייך להיסטוריה. היום מדובר מותג גדול, חזק המוכר היטב בכל שווקי העולם.

הרבה מרוח המותג מצוייה בלוגו שלו, שהושקעו בו משך השנים הרבה מחשבה ויצירתיות. די להתבונן בו כדי לראות תנועה, גלים ושחרור. אנשים עשו את כל שבאפשרותם להעביר באמצעות הלוגו, אנרגיות ופעילות שישקפו היטב את מוצרי המותג. וכך תוך זמן קצר יחסית הפך המותג למאושר למסלול של זכיינות, כדי שניתן יהיה להפיץ ולרשום אותו בצורה חוקית כמעט בכל מקום בעולם. 

פייפלין מסתבר היא לא רק מקום (בקליפורניה) היא גל. גל שמוביל את אופנת הגלישה העולמית, ששואבת השראתה מהוואי מחופי הגלישה המפורסמים שלה. ומי שקצת מכיר את הנושא יודע שלמשל בפברואר הגלים מגיעים שם לממדים עצומים ממש. כך גם ציוד הגלישה שפותח על ידי המותג, שאמור לענות על צורכי הגולשים בצורה המירבית ובכול עונות השנה.

מותג האופנה של pipline מצרף את אופנת הנערים לגברים ואת אופנת הנערות לנשים וביחד קו זה משאיר חותם משמעותי על עולם האופנה.בכדי לעמוד בסטנדרטים התובעניים של הלוגו, המותג עושה את כל המאמצים האפשריים מבחינתו ליצור מוצרים שיעמדו בדרישות הגבוהות ביותר. לתפוס את המהירות,הכוח והרוח שחוברים יחד בפעילות הגלישה.

המותג מכיל כאמור את ציוד הגלישה ואת כל האופנה הנלווית . החברה עומדת בדרישות אלו כבר למעלה מ- 25 שנה.אגב, מסתבר שהלוגו עבר כמה שינויים משך השנים ועיקר הרעיון שלו הוא בתנועה וב"שבירה" שמאלה.הלוגו המקורי פעל עד שנות ה- 90 . אחריו היה אחד אחר. ובאחרונה יש עיצוב נוסף שנפוץ בארה"ב.

 מוצרי המותג מופצים בארה"ב, קנדה, מקסיקו, מדינות מרכז אמריקה ודרום אמריקה. ותחת ההפצה העולמית יש סניפים גם באוסטרליה, אסיה, אירופה, במזרח התיכון ובאפריקה.

ומה שמייחד כל כך את אופנת pipline, זו אופנה איכותית, צעירה וצבעונית. הם שואבים את השראתם משנות ה- 70 תוך איחוד עם אלמנטים סטייליסטים מזמננו. יש שם משחק של אור וצל, דינאמיות  ובגדים נוחים בצבעים פסטליים. תוכלו למצוא בתוך הבגד מרכיבים ייחודיים שמתאימים לנוחות הלובש. נעשה פה ערבוב של סגנונות ונושאים. יש כמה סוגי קולקציות שמתאימות לסוגים שונים של לקוחות, תוך אפשרות של שילוב עם המדבקות והלוגואים הידועים.

כך גם באופנת הנערות שם נעשה שימוש בצבעים עליזים של פירות תוך קליטה של השפעות מתרבות הגלישה. הכול נעשה למען תחושה של שמחה, נוחות וטבעיות ללובש אותם.מוצרי המותג מרובים וכוללים מגוון מוצרים רחב ומגוון, שעונים לצורכי לקוחות רבים.

אסתי כותבת מאמרים  ועוסקת  גם בכתיבה יצירתית. בעברה עבדה בעיתונות הכתובה ועסקה גם בכתבות תדמית.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב