דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טכנולוגיות צילום אוירי מתקדמות 

מאת    [ 02/04/2010 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 2953 פעמים ]

סצנת הצילום מהאויר ראתה שחקים בזמן האחרון, לתקוע מצלמות באמצע האויר ולקחת תמונות אויריות מדהימות של מקומות בזוית צילום מדהימה, זה בהחלט לא דבר של מה בכך. התחום בהחלט שינה את מגמת היזמות בנדל"ן ומגורים.

פיתוח

תמונה שווה אלף מילים. שום דבר לא ממש יכול לתאר את הפרטים של דרכי האדמה כמו שתצלום יכול. יזמי נדל"ן וסוכנים יכולים לתת ללקוחות פוטנציאליים תצוגה אמיתית של הנכס באמצעות תכונות הצילום האווירי. עם נעשה כמו שצריך, מגלים כל פינה חבויה. פיתוח קרקעי עם טכנולוגיות חדישות ופיתוח פרויקטים אמנותיים עכשיו משתמשים בצילוי אויר על מנת לתאר בצורה מושלמת את הפרויקטים. במקום או בנוסף למגרש התצלומים, יזמי נדל"ן נותנים למשקיעים שלהם מושג איך הפרוייקט נראה בכל שלב של ההתקדמות, דבר שתורם להשגת משקיעים נוספים ותושבים פוטנציאליים.

גישה

האיזורים הבלתי אפשריים להגעה הם גם לעיתים המרהיבים ביותר שאפשר לתפוס. קרקע אכזרית ופרועה, קשה ככל שתהיה, עם צילום אוירי מסויים יכולה להיתפס כדבר מרהיב, שברירי, עדין ויפהפיה. עבור איים ומיקומים עם גישה מוגבלת, הטרנד החדש בצילום ממסוקים הוא תחליף הולם במקום לשכור סירה או נסיעה דרך ג 'ונגלים וחופים ללא כבישים. זה נותן לצרכן וגם לחברות אלטרנטיבה סבירה להתבוננות על רכושם.

צילום מרחוק

פעם היו זורקים צלמים מסכנים על גגות או מקומות גבוהים ומסוכנים אחרים, רק בשביל תמונה טובה לאיזה סדרה או כתבה בחדשות.. דברים כאלו לא קורים יותר. טכנולוגיית הצילום האוורי החדשה לקחה את התמונות לרמה אחרת לגמרי, בעזרת יכולות צילום בשלט רחוק אפשר לוותר על הסיכון המיותר בלמצוא זויות צילום מושלמות לצילום אוירי. עכשיו משתמשים במצלמות מיוחדות בטכנולוגיית RC remote camera במקום. המצלמות האלו יכולות לטוס דרך אזורים צרים, בצורה טבעית או מעשה ידי אדם. צילום מקרוב זה עוד דבר שאפשר לעשות בעזרת המצלמות בשלט רחוק האלו.. והוא משמש גם כשצילום בעזרת מסוק בלתי אפשרי בגלל חוסר מקום, כמו לדוגמא ליד בניינים או נמוך בג'ונגלים. האיכות של הצילום היא גבוהה מאוד גם במקרה של הגדלת תמונות.

בתיאום לאחראי אוירודינמיקה, המצלמות האלו יכולות להגיע ל10 קילוגרם, מה שמאפשר למצלמה לטוס במגוון של מודלים. מודלים אשר זולים הרבה יותר מטוסים מאוישים, דבר קריטי עבור חברות הפקה עם תקציב מוגבל.

מתנות וחבילות שי

אחד השימושים הרווחיים יותר של הצילום האוירי בארץ הוא בשוק המתנות וחבילות השי. כל מני אריזות ברכה ומתנות ישראליות שמבוססות על צילומי אויר של ישראל  משומשות בצורה ייעודית בתור חבילות שי יפהפיות ללקוחות מחו"ל.. עסקים מישראל אשר רוצים להעניק מתנה ללקוח מחו"ל, משתמשים במתנות הללו עם מיתוג מתנות מקצועי על מנת להראות ללקוחות שלהם מחו"ל איזה מקצועיים הם ובאותו זמן, את יופייה של ארצנו.

רועי בן עמי,
בונה ומקדם אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב