למה אנו צריכים סרט תדמית לעסק שלנו?
סרט תדמית הוא הכלי השיווקי הכי אפקטיבי להעביר את מרכולתך ללקוחות פוטנציאלים, מכמה סיבות...
- בסרט תדמית הלקוח מקבל בדקות ספורות הצצה כמעט מלאה לכל מאפייני העסק שלך. המוצרים, הצוות, המשרד, אופן השירות , ודוגמאות לעבודות שונות.
- על ידי סרט תדמית, הלקוח ממש חש את העסק שלך, כמעט בצורה בלתי אמצעית.
- בין שלל אמצעי הפרסום הקיימים היום, סרטי תדמית יהיו הכלי הכי מועדף על הלקוחות מסיבה מאוד פשוטה, בני אדם יעדיפו לצפות בסרט מאשר לקרוא כמה שורות מתוך ברושור.
כדי לחזק טענה זו, הבה נסקור בקצרה את שאר אמצעי הפרסום על דרך השלילה.
פרסום על ידי אתר אינטרנט: אין ספק שהיום עסק ללא אתר אינטרנט כמעט ולא יכול להתקיים, למעשה הוא גוזר על עצמו אלמוניות. הבעייה היא (במידה שמוצאים את האתר בגוגל בחיפושים אורגניים) שעדיין הלקוח מתרשם חלקית מהעסק ומהשירותים שהוא מציע. באתר אינטרנט הלקוח צריך לדפדף בין דפי האתר , ולהבין ולהתרשם מהעסק על ידי טקסטים ותמונות, ולנסות לשוות בדמיונו אם העסק באמת יכול להתאים לו. נקודה נוספת לגבי אתרי אינטרנט היא, שהיום סרטי תדמית באתרי חברות הפכו למראה שכיח, ואי אפשר ללכת נגד הזמן. רוצה לומר, סרטי תדמית משדרגים אתרי אינטרנט.
פרסום על ידי מודעות בעיתון : אמנם מגיע להרבה לקוחות פוטנציאלים, אך עדיין מוגבל, ועוד פחות מאתר אינטרנט. במודעה הלקוח צריך להבין את מהות העסק מכמה שורות ותצלום, והוא מבין אחרי הכל פחות או יותר , אך בעידן שבו רוב הלקוחות כבר רגילים לחפש שירותים שונים במקומות שונים, כמו באינטרנט , לא תוכל להסתפק אך ורק במודעה בעיתון, בעיקר אם רצונך להגיע לקהל רחב של לקוחות.
כרטיסי ביקור: אמצעי פרסום מסורתי, יותר מכוון ליצירת קשר מאשר לפרסום. הסיבה שהוא מוזכר פה, היא בגלל שהיום ישנה אפשרות לייצר כרטיסי ביקור דיגיטאלים, כלומר שאפשר לצרוב עליהם את סרט תדמית של חברה, במידה ויש, וכך ממש להכניס מטאפורית את החברה שלך לביתו של הלקוח.
לסיכום נאמר שעסק שמייצר לעצמו סרט תדמית משפר במידה ניכרת את מערך הפרסום שלו.
http://www.ramati-prod.co.il