דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להרוויח כסף באינטרנט - 6 טיפים חזקים ביותר 

מאת    [ 01/04/2010 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 2220 פעמים ]

כדי להרוויח כסף דרך האינטרנט, אנחנו צריכים להבין כמה עקרונות חשובים:

1. כל העבודה שלנו קשורה בנו, אנחנו מחליט מתי להתעורר ומתי לעשות את המטלות שהטלנו על עצמנו, אנחנו נארגן את הזמן שלנו בצורה שנראה לנכון. בדיוק בגלל זה חשוב לציין שכדי ליצור כסף באינטרנט אתם צריכים סדר ומשמעת גבוהים מאד כדי להיות פרודקטיבים.

2. ידע הוא הכוח הגדול ביותר באינטרנט, ככל שאתם יודעים יותר על הנישה שלכם ועל המתחרים שלכם, אתם תובילו. היופי הגדול הוא, שאתם לא צריכים ספרים מבחוץ, הכל מונח לפניכם בגוגל, במרחק של לחיצה או מקסימום שתיים.

3. קביעת יעדים, יכולים להיות לכם גם סדר וגם ידע, אבל אם אין לכם יעדים ברורים, לאן לכוון את העסק שאתם בונים - אין לכם כלום. אנחנו צריכים את היעדים כדי שנוכל לראות אם עמדנו בהם וכדי שנוכל להבין אם אנחנו פרודקטיבים בעבודה שלנו. אסור לשכוח שאנחנו מדברים על עסק לכל דבר, לכן אנחנו צריכים גם להתייחס אליו בצורה הזאת.

4. מחשבה מנצחת וניתוק רגשות מהתפל- אני בכוונה מכניס את הנתון זה לפה, מכיוון שהרבה פעמים אנשים עובדים על עסק שפשוט לא מצליח להניב כסף באינטרנט, התשובה היא, בגלל שהם קשורים ריגשית לעסק ובטוחים שדרכו, הדרך להרוויח כסף קצרה ביותר. הבעיה הגדולה היא, שלא תמיד העסק מצליח וצריך לדעת מתי לעבור הלאה לנישה אחרת, או לשנות את המצב הנוכחי של העסק בצורה קיצונית.

5. ראיה לטווח הארוך והקצר- ברגע שאנחנו עומדים את היעדים שלנו ורואים מה עובד ומה לא עובד, יש לנו את האפשרות לחזות דברים לטווח הקצר והארוך. הכלי שנותן לנו לחזות דברים בצורה הטובה ביותר באינטרנט הוא, גוגל אנליטיקס, שנותן לנו את כל האינפורמציה של המבקרים ושל הלקוחות שלנו בעסק. מומלץ מאד להשתמש בכלי הזה כדי לדעת לאן העסק שלנו הולך ומה אנחנו יכולים לשנות כרגע כדי להעצים את המטרות שלנו.

6. להשקיע כסף כדי להרוויח כסף- תבינו את העיקרון הזה עכשיו ותחסכו לעצמכם זמן יקר מאד. בתחלית דרכי לא הבנתי כמו שצריך את המשפט הזה, אפילו שחבר טוב אמר לי אותו, החלטתי להתעלם, אני מבקש שתבינו, זמן הוא אחד הדברים היקרים ביותר שלכם ולכן אם אתם יכולים לחסוך ממנו בעזרת כלים באינטרנט, אתם גם תמנפו את העסק שלכם ותרוויחו יותר כסף באינטרנט וגם תוכלו להיות בשליטה הרבה יותר טובה, מכיוון שהכלים עושים את העבודה המסורבלת בשבילכם.

אסכם ואגיד, שאם תממשו את כל הטיפים שציינתי להלן, את צפויים להצליח, לעומת זאת, תשמיטו גורם אחד ותמצאו את עצמכם מבזבזים זמן יקר מאד בניסיון להרוויח כסף- בהצלחה ( :

שרון כהן, יזם ומשווק אינטרנטי עם נסיון של שנים בתחום בארץ ובעולם, עובד מהבית במשרה מלאה. אתם מוזמנים לבקר באתר שלו שמלמד כיצד להרוויח כסף דרך האינטרנט. בפנים תוכלו לקבל קורס מקצועי של תוכניות שותפים בחינם: www.Kesef-il.org




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב