דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להרוויח כסף בלי להשקיע? 

מאת    [ 01/04/2010 ]

מילים במאמר: 355   [ נצפה 2121 פעמים ]

 

האם זה אפשרי להרוויח כסף בלי להשקיע? התשובה היא כן, אבל לא כמו שצריך. במיוחד שאנחנו מדברים על לעשות כסף באמצעות האינטרנט אנחנו צריכים להבין שבלי השקעה לא נוכל להגיע רחוק, מכיוון שהידע פה הוא נחוץ ביותר.

החלק הטכני שבאינטרנט הוא חלק שצריכים ללמוד אותו רק בקורסים או בסמינרים, הדרך השנייה תהיה אפשרית רק אם יש לך הרבה מאד זמן לבזבז על קריאה של פורומים ומאמרים לא מקצועיים בנושא.

המסר הגדול ביותר שאני יכול להעביר לכם הוא, השלב הראשוני של הלמידה שלכם הוא הקשה ביותר , לכן, תנסו לחפש את הפתרונות ולא את הבעיות. הכוונה היא שאתם תעמדו ללא ספק בקשיים טכניים והרבה דברים לא יעבדו כמו שתרצו שהם יעבדו, לכן אתם צריכים לעקוף את הרגשות המתוסכלים שלכם ופשוט להמשיך קדימה ולהאמין בתהליך.

כדי להרוויח כסף כמו שצריך אתם צריכים לתת מעצמכם 150% בהתחלה, מה שזה אומר, שאתם בשלב הראשוני תשקיעו יותר זמן מאשר שהייתם שכירים, למה? מכיוון שזהו שלב שאתם אמורים ללמוד כמה שיותר וכמה שיותר מהר כדי שתראו תוצאות.

בכל שלב בעסק שלי באינטרנט ראיתי את ההתקדמות לפי השליטה שלי ברגשות, נשמע מוזר נכון? אבל הרעיון הוא שאין לי אף אחד מעל הראש שיגיד לי מה לעשות, מה טוב ומה לא כל כך טוב ולכן כמו שדברים זזים לטוב ולרע, עבדתי על כל מיני פרויקטים שהרגשת ממש קשור אליהם רגשית , לצערי לאחר כמה זמן שהדברים לא עבדו כמו שצריך, לא יכולתי לעזוב את הפרויקטים כי פשוט כל הזמן אמרתי לעצמי "זה בסדר, כנראה שעוד מעט זה יקרה " , הרעיון הוא שלאחר שלא קרה כלום וכמובן לא הרווחתי דבר, פשוט הייתי מתוסכל בצורה שאני אפילו לא יכול לתאר ות'כלס, אין שום סיבה שבעולם שאני ארגיש ככה.

תנסו לחשוב כמה דק' על כל השלבים שבהם הצבתם לעצמכם פרויקטים ולא עמדתם בכל היעדים שבהם, או מצב שעמדתם ביעדים ושום דבר לא קרה. תשאלו את עצמכם, האם אני הייתי יותר מידי קשור רגשית או לא? אני בטוח שאם תלמדו כמו שצריך את החומר של המדידה הנכונה לראות מה עובד ומה לא , אתם פשוט לא תהיו במקום הזה של התסכול אלא במקום של ההבנה האמיתית של העסק שלכם. מהשלב הזה לא תהיה בעיה להרוויח כסף, כי הוא פשוט יבוא בצורה טבעית.

 

שרון כהן, יזם ומשווק אינטרנטי עם נסיון של שנים בתחום בארץ ובעולם, עובד מהבית במשרה מלאה. אתם מוזמנים לבקר באתר שלו שמלמד כיצד להרוויח כסף דרך האינטרנט. בפנים תוכלו לקבל קורס מקצועי של תוכניות שותפים בחינם: www.Kesef-il.org




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב