דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לעבוד קשה זאת לא החוכמה (להרוויח כסף באינטרנט) 

מאת    [ 01/04/2010 ]

מילים במאמר: 336   [ נצפה 1972 פעמים ]

אהלן חברים, בכוונה התחלתי עם כזאת כותרת מפוצצת, מכיוון שאני יודע שיש המון אנשים שעובדים קשה שם בחוץ וממש לא מרוויחים כמו שהם עובדים. אותם אנשים פשוט קורעים את התחת (סליחה על הביטוי) כדי להרוויח כסף שלא מספיק כדי לסגור את החודש אפילו.

זאת מציאות שהמון אנשים נוספים יפגשו בשנים שיבואו עלינו. הרעיון הוא שאנחנו יכולים לעשות משהו נגד התופעה הזאת, אנחנו יכולים לבחור לשנות, כן אנחנו צריכים אומץ והרבה אמונה בדרך וכן זה משהו שלא עשינו אף פעם אז גם לא בטוח שנצליח, אבל מה אם כן? מה אם זה באמת ישנה את המציאות העכשיות שלנו?

אז על מה אני מדבר לעזאזל, אני מדבר על כסף באינטרנט ותאמינו לי, יש הרבה מאד כסף באינטרנט, העניין הוא, שאנחנו חייבים לדעת איך להשיג אותו בצורה הטובה ביותר ושימו לב טוב- האוטומטית.

איך האוטומטית אתם שואלים? תנסו להסתכל על זה ככה, האינטרנט הרי אף פעם לא הולך לישון, הוא שם 24 שעות ביממה, מה שזה אומר, שאם אני יוצר אתר עסקי, סביר להניח שגם כשאני לא יהיה לידו אנשים יחשפו אליו וכמובן שבשלב מתקדם יותר אנשים גם יקנו או יצרכו ממנו כל מיני דברים, כשאנחנו אפילו לא שם! למעשה אנחנו יכולים להרוויח כסף בשלב מתקדם של האתר העסקי שלנו בצורה אוטומטית.

אחת הנקודות המרכזיות שצריך לשים לב אליהן, זה הנק' של הלמידה, הרבה מאד אנשים מנסים ללמוד לבד איך לעשות את הדברים ולצערי כמעט 98% נכשלים בצורה הזאת, לא רק שהם בזבזו מזמנם היקר, הם גם בזבזו זמן שאם היו לומדים כמו שצריך בקורס שהיה יכול לעשות כסף טוב מאד.

תלמדו את הקורסים האלו, רוב הקורסים הטובים מאפשרים למידה בבית, בזמן שלכם, במקום הנוח ביותר. אתם תרגישו הרבה יותר ביטחון והבנה של הדרך אחרי שתלמדו כמה קורסים טובים על שיווק ופרסום ברשת.

רק תדמיינו לאן אתם יכולים להגיע אם תקימו אתר שיכניס לכם 1000 שקל ביום, זה בהחלט אפשרי, זה בכלל לא חלום, רק תתחילו ללמוד ותבינו איך כל הפאזל הזה מסתדר לכם. אתם יכולים להרוויח כסף כמו שכל אחד בעולם הזה יכול, השאלה היא כמה אתם רוצים ומה אתם מוכנים לתת בשביל זה?

שרון כהן, יזם ומשווק אינטרנטי עם נסיון של שנים בתחום בארץ ובעולם, עובד מהבית במשרה מלאה. אתם מוזמנים לבקר באתר שלו שמלמד כיצד להרוויח כסף דרך האינטרנט. בפנים תוכלו לקבל קורס מקצועי של תוכניות שותפים בחינם: www.Kesef-il.org




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב