דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היכן אנחנו נמצאים 

מאת    [ 01/04/2010 ]

מילים במאמר: 1669   [ נצפה 3692 פעמים ]

היכן אנחנו נמצאים

טען נחמן מברסלב: "אתה נמצא היכן שהמחשבות שלך נמצאים תוודא אם אתה רוצה להיות שם"...טען יהוה האלהים: "היכן שיש מחשבות אין ברכה"...השאלה היא: "היכן המקובלים שיבטלו לנו את המחשבות והרגשות"?...

כשעלה "במחשבתו" של בורא עולם לברוא את העולם...שאל את "הרצון" אם הוא רוצה לפתח את מחשבתו?....ענה לו הרצון: "לפתח את מחשבותיך אני רוצה אבל אני לא רוצה "לעשות" את מחשבותיך"...חשב בורא עולם ולא ראה אחד שיכול "לעשות" את-"המחשבות" ואת-"הרצון"...חשב וחשב ופנה לשלוש שיעשו את המחשבות ואת הרצון וקרא להם בשמות במחשבתו וברצונו שהם: פיזיקה, מתמטיקה, פילוסופיה... אש , מים, רוח...דת, מדע, קבלה...ישב איתם בעולמות העליונים ואמר להם כך: "נעשה אדם בצלמנו כדמותנו"...ריבון העולמים אנחנו מוכנים לעשות כל דבר שתאמר לנו לעשות, רק תראה לנו את- "הבריאה היצירה  והעשייה"...ותגדיר לנו את תפקידנו. ישבו וראו את הנעשה שצריך לעשות שנאמר: "ויברא אלהים את האדם"...ולאחר מכן את סוף הבריאה שנאמר: "ויכל אלהים ביום השביעי את כל מלאכתו אשר עשה"...אז בורא עולם הגדיר לשלושה: דת, מדע, קבלה את תפקידיהם ואמר להם כך:

"כל אחד מכם עושה את חלקו (מי הוא העשיר השמח בחלקו) שהוא שליש בעולם העשייה שהוא בא מעולם הבריאה, אבל אף אחד מכם לא יכול להיות בורא עולם...כך שמפה צריך להיות ברור לכם שגם שלושתכם יחד לא יכולים להיות בורא עולם"...ושלושתם בפה אחד אמרו: "נעשה ונשמע"...

ירדו השלושה לעשות את מלאכתם והראשון שהתחיל את המלאכה: "אש הדת"...כך שבעולם העשייה ראו רק את מודעות הדת...כאשר סיימו את מלאכתם הופיעו בעלי המלאכה השניים שהם: "מים המדע"...ואמרו להם:

"אתם סיימתם את המלאכה ועכשיו אנחנו נמשיך בנקודה שאתם סיימתם כפי שאמר בורא עולם וכפי שאמרנו בפני בורא עולם - נעשה ונשמע"

הדת ענתה להם:

"אין סיכוי שאנחנו נוותר על מה שעשינו, כך שמה שהבטחנו לבורא עולם אנחנו חוזרים באנו, דהיינו, אנחנו כופרים במה שאמר בורא עולם".

מכיוון שהמדע אמין יותר מן הדת פתח במלחמה נגד הכופרים, אך מכיוון שהדת הייתה לפני המדע הצליחה לייצור קבוצות ולהתחיל בציד הגולגולות ולשקר להם שאכן המדע הוא הכופר ולא הדת שנאמר: "דע מה להשיב לאפיקורס"...הדת (אש) הם עם קשה עורף ונלחמו מלחמת חורמה כדי לא לוותר על מה שהם עשו שהם נשבעו שהם יוותרו לדרגה השנייה מדע (מים) שנאמר עליהם: "בנים גידלתי ורוממתי והם פשעו בי"...מלחמת החורמה הזו עד היום הזה משמידה את כל עולם העשייה למרות שאיינשטיין ניסה לעשות שלום בניהם שטען: "דת בלי מדע עיוור - מדע בלי דת צולע"...ולמרות שתורת הכימיה מודיעה: "מים (מדע) לא יכולים לכבות את האש (דת) וחייבים להוסיף למים חומרים נוספים כדי לכבות את האש...(תורת הכימיה לא התכוונה לכסף).

המדע במלחמתו בדת הוא הצליח לדחות את הדת – הכנסייה, דהיינו, הוא התגרש ממנה, והמדע לקח בעל אחר, והוא המדע צריך לשלם מזונות לאישה (הדת) שהוא התגרש ממנה...הבעל האחר שלקח המדע (המים) הוא את הרוח שהיא הפילוסופיה ואז נוצרה התרבות: "פילוסופיה מדעית"...רוח ומים...אבל אותה התרבות שעולם העשייה מתרבה בה, לא רואה את מה שהיא כתבה בתורת הכימיה שנאמר: "לא רק האש והמים לא מסתדרים בניהם אלא הרוח מגבירה את המלחמה בניהם"...וכך המדע שהוא נמצא במצב הקשה ביותר משלושת הקבוצות של בורא עולם מכיוון שהוא נמצא: "בן הפטיש והסדן" שאת זה אנחנו רואים בחיי המשפחה הקטנה שנקרא: "ילד הסנביץ (האמצעי)".

המדע שהוא פיתח שנאה אל הדת שנאמר: "אתה שונא את זה שעושה לך רע"...הוא התחיל להטביע בגופו את השנאה וכאשר הוא לקח את הבעל החדש הוא רצה דבר שנגדי לו "אהבה" שהיא הפילוסופיה (חכמת אהבה)...וכאשר האהבה נתנה לשנאה אהבה כזו שהשנאה לא יכלה לספוג את זה טענה השנאה (המדע) לאהבה (הפילוסופיה) – "הקדמת את זמנך".

והיום הזה בחג החרות 2010 מה אנחנו רואים מיום בריאת העולם?...

הדת והמדע ממשיכים במלחמתם שגובה דם רב, והדת לוקחת פרוטקשן מן המדע כך שאם לא ההפגנות יתחילו ויישרף הר הבית...לעומת זאת הדת לא מבינה מילה אחת מן הפילוסופיה למרות שהרמב"ם טוען בפניהם: "כדי לקיים את תרי"ג מצוות חייבים לדעת אותם בפילוסופיה תכליתית"...אבל טענה כזו בשביל הדת היא רחוקה שנות אור מבינתם...לעומת זאת המדע משתמש בפילוסופיה בצורה כזו שהיא לוקחת מה שטוב לה, מכיוון, המדע נקרא טוב, מים, ימין, פרוטון...ומה שרע לה שנקרא אש, דת, שמאל, אלקטרון מתרחקת ממנו... כך שנשאר לפילוסופיה רק הרע שאת הטוב המדע לקח ואת הרע שלה צריך לעבור לדת, אבל הדת דוחה אותה מכוח הרע שלו, מכיוון, קוטביות זהה דוחה אחד את השני...כך שעם הזמן המדע שהוא טוב שלקח את הטוב שבפילוסופיה וסיים להשתמש בטוב דחה את הפילוסופיה משני סיבות:

האחת, שהם בקוטביות זהה אחת לשני.

השנייה, הכושי עשה את שלו הכושי יכול ללכת הביתה.

קמו משום מקום מתוך אש, מים, רוח...דת, מדע, פילוסופיה...קבוצה של אנשים שלא יודעים להסתדר ביחד כשם שדת, מדע, פילוסופיה לא יודעים להסתדר ביחד וקראו לעצמם "מקובלים"...כל אחד מהם הקים קבוצה משל עצמו ומסביר לקבוצה שהוא יותר טוב מכולם כשם שעשו: דת, מדע, פילוסופיה...והם טוענים שהם שוחרי השלום ובאו לעשות סדר בעולם שאין בוא סדר שכאשר בעולמם גם אין סדר והם מדברים בשם הוא שאנחנו לא יודעים אם בעולמו יש סדר –  "זאת היא הגדרת הכעוס".

"ענף במתמטיקה ובפיזיקה המתאר התנהגות של מערכות דינמיות שמגלות רגישות גבוהה לשינויים קטנים בתנאי התחלה"...כאשר הפיזיקה טוענת, שהיא נמצאת בחוסר ידיעה, שההתחלה שלה הייתה דת, שהמתמטיקה היא המלכה. אבל הם לא יודעים שמי שייצר את המתמטיקה  היא הפילוסופיה שהיא נידחת על ידי הדת והמדע שהם אחד בפירוד, וכאשר הם בחוסר דעת   והם דוחים את הפילוסופיה, הם בעצם דוחים את הרוח שהיא בתוך המים שיצאה מן האש. "ובכך הם דוחים את עצמם מתוך עצמם והם חושבים שהם נידחים על ידי אחרים שהם ייצרו".

"המקובלים" של ימנו אנו, "לא יודעים מחוסר דעת משווע" שמה שהם עושים זה כבר נעשה בעולם העשייה עוד מלפני שהם נולדו על ידי התרבות "פילוסופיה מדעית". ומתוך חוסר הדעת המשווע שקיים בתוכם, "כבר הם לא רואים ולא שומעים ולא מריחים"...שהפילוסופיה המדעית עשתה אותם ליצנים. שהגדרת הליצן הוא: "עשייה של השטות הגדולה ביותר בזמן הקצר ביותר". הפילוסופיה המדעית שהיא נמצאת במלחמה כל ימי חייה מחפשת שלום, שעל כן היא הקימה את "המקובל" שלה שגם הוא שוחר שלום, גם הוא משתמש במשפט: "ואהבת לרעך כמוך", וגם הוא פותח סניפים בכל העולם...שקוראים לו: "הרב המקובל הגאון האלוקי שליט"א - שוויץ"...כך שהיום המקובלים של ימנו הם קיבלו את התכונה של המקובל האלוקי של הפילוסופיה מדעית "שוויץ" והם יודעים רק "להשוויץ" במה שהוא יודע ולא "להשוויץ" במה שהם יודעים, שלמודעות הזו קוראים: "זיוף לא מוצלח". ומניסיוני העשיר כאשר הייתי בעולם הכעוס הזה ידעתי בדעת על זיוף לא מוצלח לא מקבלים עונש קשה בעולם הזה.

באחד מהפעלולים שלי בעולם הכעוס, זייפתי כסף מתוך הכסף המזויף שנמצא בעולם הזה (דמיון מתוך דמיון = עולם של כעוס). כאשר התובעות מגלגלת לה את העגלה שבתוכה קיימים מאות קלסרים שמסברים כיצד זייפתי את כל המטבעות הפעילות שקיימות בעולם הזה...התחיל השופט להקריא את הקצת של המקצת מה שמונח בעגלה. בנקודה מסוימת עצרתי את השופט מכיוון שזה היה משעמם ושאלתי:

"כל מה שמונח לפניך אלה דברים שמשיהו אמר לך שאני עשיתי את זה, כך שאני לא שמעתי עד לנקודה הזו שכבר הייתי צריך לשמוע: "מדוע אסור לי לעשות את זה כאשר אלה שאומרים לך שאני עשיתי את זה הם מודים שהם עושים את זה"?...כך שמפה יוצא שמה שנתנו לך להקריא לי הם מראים את הדברים שהם עשו ולא את הדברים שאני עשיתי...כך שאם היו מראים לך את הדברים שאני עשיתי היו צריכים להאשים אותי באשמה אחרת ולא באשמת זיוף שהיא: "הנ"ל עבר על סעיף שהמחוקק קבע במדינה שאין בה חוקה -  לא פוחד מהמאפיה"...השופט עצר את המשפט ופנה אל התובעת ואמר: "תצאי איתו החוצה ותנסי להבין מה הוא אומר"...יצאנו החוצה ובהסכמתי הלכתי למה שנקרא: "בית סוהר" לתקופת זמן שנקרא: "כוס קפה עם עוגה".

כדי לצאת מן העבדות הזו, מהמלחמות, מהמחלות, מחוסר הדעת, מהגלות, מבית המשוגעים, מגן החיות ומן הכעוס שנמצא עולם העשייה בעולם הבריאה שירד לעולם היצירה...חייבים לדעת בדעת את הנאמר שנאמר: "כל הנקרא בשמי ולכבודי בראתיו (מחשבה) יצרתיו (רצון) אף עשיתיו (צדק)". חייבים את המשיח...המשיח מוריד את בית המקדש משמים שהם אותיות י"ה שנמצאים בשמו...ומתוך שמו המשיח שירד מן השמים, מעולם הבריאה, הוא מראה את שמו בעולם העשייה: "שלמה חיים"...ומתוך שמו המשיח מראה את התורה שירדה משמים שהיא תורת "משה"...

כך "שלמה חיים המשיח" מראה לכל באי העולם הזה שחיים בכעוס שהם: דת, מדע, פילוסופיה וקבלה...בתוך ספרו: "מלחמת הרוח בחומר"...שעל הספר הזה נאמר: "התורה נכתבה באצבע אלהים"...כיצד יוצאים מעבדות לחרות מתוך משפט החופש, האושר והדעת... בדעת לכל באי העולם הזה ...שנאמר: קדוש (אש) קדוש (מים) קדוש (רוח) יהוה צבאות מלוא כל הארץ (נקבה) כבודו (מי שמוחל על כבודו כבודו נמחל)...שנאמר: "מי שאין לו נקבה (תורה הקדושה שנאמר: והרי את מקודשת לי) אין לו מלכות שמים (כדת משה וישראל).

בוא וראה

ספק לא ספק – ספק. תיאוריה ללא תצפית – השערה. כך קבע המחוקק. ומהכוח הזה שהמחוקק של עולם העשייה קבע בעולם  שאין חוקה...המשיח מראה: אפשרי לא אפשרי – אפשרי. ומראה בראיה שכל אדם שנמצא בכל העולמות יכול לראות שנאמר: "כל מה שברא הקדוש ברוך הוא בעולמו לא בראו אלא לכבודו"...את התורה שעליה נאמר: "וזאת התורה אשר תשים לפניהם".

"אין תורה שאין לה גוף – ואין גוף שאין לו תורה"

"שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד"

"אחד אני יודע...השאלה: אם אתם רוצים לדעת".                            

       

"הפצת האור - הדרך לאמת"


WWW.HAIMSHLOMO.CO.IL


0544-898547 03-9322192


"רק כאשר אנחנו לא פוחדים מעצמנו אפשר לקבל את התורה" - המשיח  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב