דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מלחמת הקמטים בעיצומה!!! 

מאת    [ 31/03/2010 ]

מילים במאמר: 500   [ נצפה 2262 פעמים ]

חברים, אנחנו נמצאים בעידן מודרני!!!

אפילו אני מתקשה לקלוט את זה אבל העולם מתקדם ואיתו הטכנולוגיה המתחדשת שמביאה לנו כל הזמן חידושים מדהימים! אפילו הדעות של האנשים משתנות ומתחדשות כל הזמן...

תנו לי לתת לכם דוגמא: כמה גברים אתם מכירים שמתעסקים במראה עורם? כי אני עד לא מזמן לא הכרתי אפילו אחד כזה. להיפך, כששאלתי פשוט צחקו לי בפרצוף על השאלה המגוחכת שלי!

אבל כמו שאמרתי, אנחנו משתנים... יותר ויותר גברים, בגילאים מבוגרים יותר ופחות, מתחילים להתעסק במראה עורם ובקמטים שנוצרים. זה ממש מפריע להם! והם כמובן מחפשים פתרונות. וכן, גם נשים מתחילות להתעסק במראה עורן בגיל צעיר יחסית. קמט קטן פה, קמט קטן שם, וכל העולם פתאום נהיה שחור! חושך בעיניים!

אז כמו שאמרתי, העולם מתקדם, הטכנולוגיה מתקדמת, ויחד איתם גם אנחנו מתקדמים. אנחנו מחפשים את הדבר הבא... אנחנו מחפשים להיראות צעירים ויפים, ואם אפשר אז שזה גם יהיה לנצח!!!

תרשו לי לנפץ לחולמים מביניכם את הבועה – אבל אין כזה דבר צעירים לנצח...

אתם יכולים עד מחר לעשות ניתוחים פלסטיים, להזריק רעלנים לגופכם ולגרום לעצמם להרגיש טוב יותר ולהיראות טוב יותר. אבל זה לא יחזיק לנצח. כי הגוף מזדקן, ועם זה אין מה לעשות. כמובן שזה כן יגרום לכם/לכן להרגיש טוב יותר, ואולי זה בעצם כן שווה את זה? – את זה אתם תחליטו.

מה שכן, קחו בחשבון שכל ה'פתרונות' שהזכרתי כאן למעלה יכולים לשים קץ לחלומות שלכם – ולתמיד! לא חסרים מקרים של 'תופעות לוואי', שאלה מקרים טובים אגב כי גם היו מקרים של מוות כתוצאה מכך שהרעלן התפשט בגוף... ואני לא רוצה להתחיל בכלל לדבר על ניתוחים פלסטיים... אתם כבר מבינים לאן אנחנו חותרים כאן...

אלה תעשיות שמגלגלות סכומי עתק והן ימשיכו להתקיים ולגלגל הרבה כסף, וכן, גם על חשבון אנשים שיצאו ניזוקים מזה... כי בסופו של דבר – זה דבר בלתי נמנע ולא משנה כמה ינסו לנפץ לנו את החלום – כולנו רוצים להיראות צעירים יותר!

כעת מה שנותר הוא להחליט – האם זה שווה את הסיכון?...ובייחוד כשבעידן הקיים יש פתרונות אחרים, טובים יותר ובטוחים יותר?

כן, אלה לא פתרונות שתוך טיפול אחד או יום אחד העור שלכם יקבל תבנית אחרת ויראה שונה לחלוטין, כמו מה שקורה במקרים הטובים של הזרקת רעלנים כמו Botox או ניתוחים פלסטיים, אך אלה פתרונות לטווח הארוך, שלא מסכנות אף אחד, נותנות את התוצאה אותה רובנו מחפשים – עור חלק ובלי קמטים כמעט או בכלל, והכי חשוב – את הכל אפשר לעשות מהבית, בזמננו החופשי, בלי שום סיכונים בריאותיים כאלה או אחרים, ובמחיר סביר ביותר וברור שזול יותר מניתוחים או BOTOX...

אני מדבר על מכשיר חדשני. פשוט פלא טכנולוגי... אתם פשוט לא יודעים שאתם רוצים אותו עדיין – אבל הבטחה שלי – ברגע שיהיה לכם אותו, לא תוכלו להיפרד ממנו... לעולם! יש גם אפשרות להתנסות בו בטיפול שאורך 10 דקות בלבד, ולראות תוצאות בעיניים! בלי בולשיט! (אך זכרו – לא מדובר בניתוח ולא בהזרקות, טיפול ההתנסות ראשוני ייתן אמנם תוצאות מיידיות הבולטות לעין, אך לא באותו קנה מידה שנותנים הניתוחים או הרעלנים...)

היכנסו עכשיו ללינק הבא לקבלת מידע נוסף אודות הפלא הטכנולוגי שהולך לאפשר לכם להמשיך לחלום – בלי סיכונים!

www.spa-revolution.com

כולנו רוצים עור חלק ובלי קמטים - בדיוק כמו שהיה לנו כשהיינו בני 25. וכעת - כל אחד יכול להרשות זאת לעצמו. גבירותיי ורבותיי! ברוכים הבאים למהפכת האנטי אייג'ינג!!! שיטה מהפכנית שתעזור לכם להחליק את העור ולהיפטר מהקמטים - והכל מחומרים טבעיים בלבד!!! לקבלת מידע נוסף: http://www.spa-revolution.com אז שיהיה לכם יום נפלא! "זיכרו, אנטי אייג'ינג זה דרך חיים..."




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב