דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אני יודע משהו עליך! 

מאת    [ 29/03/2010 ]

מילים במאמר: 688   [ נצפה 2236 פעמים ]

‏שבת 23 ינואר 2010

אני יודע משהו עליך!

אני יודע משהו עליך, מבלי להכיר אותך. כן כן, אני מדבר אליך, אני אפילו ארחיק לכת ואגיד שאני מכיר אותך! אני מכיר אותך, אתה נולדת עם האפשרות להיות גדול והחיים מחכים שתבין את משמעותם. משמעות החיים היא הבחירה באפשרות להיות גדול והתמדה במאמץ עד להגשמת גדולתך. אין שירות טוב יותר שתוכל לעשות למען העולם והאנושות מאשר להגשים את הפוטנציאל שלך. אני מכיר אותך, יש לך גדולה! אני יודע שיש לך יכולת לעשות דברים, דברים מדהימים, דברים שמעולם לא דמיינת שתוכל לעשותם. יש לך כישורים ומיומנויות שיתכן ועוד לא גילית עדיין.

אני רוצה שתצטרף אליי למסע במעלית הזמן ליום מאוד חשוב בחיים שלך- היום שבו אתה הולך מהעולם הזה, היום שבו אתה סוגר מעגל! אני רוצה שתדמיין את עצמך שוכב שם, כשכולם נפרדים ממך בפעם האחרונה. הגוף שלך שוכב שם במיטה, אבל הנשמה (הרוח) של הרעיונות, התשוקות, החלומות, הכישרון והיכולות, שניתנו לך במתנה מהחיים, מסתכלת עליך שוכב שם.

ואתה, מכל סיבה שהיא, לא הגשמת את הרעיונות האלה, לא פיתחת את הכישרון שלך, לא פעלת לעבר החלומות שלך, לא כתבת את הספר שרצית לכתוב, לא נסעת למקום שכל כך רצית לראות, לא הפגנת את היכולות שלך, לא מיצית אפילו קמצוץ מהפוטנציאל שלך, העולם לא זכה ליהנות מ"השיר הייחודי שלך"! ואז הרעיונות, החלומות, הכישרון, היכולות והמיומנויות האלה מסתכלים עליך בעיניים גדולות וכועסות ואומרים לך: "אנחנו באנו אליך, כי רק אתה יכולת לתת לנו חיים ועכשיו אתה לוקח אותנו אל המוות יחד איתך".

אני רוצה לשאול אותך שאלה: אם חס וחלילה היום אתה הולך למות, איזה רעיונות? איזה חלומות? איזה כישרונות? אילו מיומנויות? ואילו מתנות, ימותו איתך? המשוררת ג'ואן באז אומרת שאתה לא זוכה לבחור איך תמות ומתי תמות, אתה יכול להחליט רק איך אתה הולך לחיות, עכשיו! אז בנימה זו, הרשה לי לשאול אותך: איך אתה מתכוון לחיות? איזה רעיון אתה הולך לייצג? במה אתה מאמין? בשביל מה אתה מוכן למות? איזו מורשת אתה הולך להשאיר בעולם? לאיזה שירות אתה הולך להקדיש את חייך? מה באת לתת? מה יגיד העולם עליך? איזה הבדל אתה מתכוון לעשות בעולם?

אם החיים שלך לא תורמים ולא מוסיפים לחיים של אחרים, אתה יקירי מבזבז את זמנך! כשנולדת, לא רק שקיבלת את החיים במתנה, אלא קיבלת עוד מתנה. זה אפילו יותר ממתנה, קיבלת אוצר. האוצר הזו הוא הייעוד שלך בחיים ואם לעולם לא תגשים את ייעודך, לעולם לא תוכל לחוש את טעם החיים באמת. אבל החיים רוצים שתגשים את ייעודך, פאולו קואלו אומר שכשאתה רוצה משהו בכל לבבך, כל היקום נחלץ לעזרתך כדי שתשיג אותו. זה לא אומר שהדרך תהיה קלה ושלא יהיו מכשולים. זה רק אומר שבדרך מסתורית כלשהי, אתה תלמד לזהות איך כל מיני צירופי מקרים בלתי הגיוניים עוזרים לך בדרך להגשמת ייעודך.

לעולם שלנו יש נשמה והנשמה הזו ניזונה מאושרם של בני האדם. הנשמה הזו של העולם, היא נשמתו של אלוהים והיא יודעת כל מה שצריך לדעת. הסוד הגדול של החיים הוא לדעת איך לצלול לנשמת העולם, שם הכל כתוב וידוע. לצערנו ולשמחתנו, הסוד הגדול של החיים (למרות שהוא לא ממש סוד) לא מתגלה לכולם וגם כשהוא מתגלה, כל אחד מגלה אותו בדרכו שלו ובזמן הנכון לו. אני אומר "לשמחתנו", כי עם הסוד הגדול של החיים, באה המון אחריות שלא כל אחד מוכן לנשוא על גבו. בשביל לגלות את הסוד הגדול של החיים, לא מספיק רק לרצות אותו, צריך להיות בשל ומוכן לקבלו וצריך כמובן גם לחפש אותו.

בסופו של דבר תבין שהדברים די פשוטים. הכל מתחיל בהקשבה ללב שלך, הוא בא מנשמת העולם ויום אחד יחזור אליה...



לחיי ההצלחה שלך!
יואב זילכה
www.mentorme.co.il 

באהבה והערכה,
יואב זילכה מרצה למוטיבציה והצלחה, מנטור אישי ועסקי ____________________________
מנכ"ל Mentor Me
מנטורינג ליצירת שפע והצלחה בחיים ובעסקים
נייד: 054-7929566 משרד: 072-2509699 פקס: 072-2509690
דוא"ל: href="mailto:yoav@mentorme.co.ilyoav@mentorme.co.il">">yoav@mentorme.co.il
אתר: http://www.mentorme.co.il  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב