דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ברוכים הבאים לעולם הסנכרון 

מאת    [ 29/03/2010 ]

מילים במאמר: 595   [ נצפה 1975 פעמים ]

‏יום שישי 08 ינואר 2010
ברוכים הבאים לעולם הסנכרון

בטח כבר שמעתם פעם מישהו מסביבכם אומר: "שום דבר לא קורה במקרה...". סנכרון תהליכים מתייחס לרעיון שלמספר תהליכים ישנה נקודה משותפת בה הם מחוברים יחד או נפגשים כדי ליישם סדר פעולות מסוים. בעולם של חקר ההצלחה, הסנכרון (
Synchronicity) מתייחס להתרחשות בו זמנית של אירועים דומים אך בלתי קשורים, או במילים אחרות, מאין מסתורין של צירופי מקרים אשר מבטא משהו הרבה יותר מדויק מאשר סתם צירוף מקרים.
עלינו להבין שהעולם הוא חלק מאיתנו וזה לא שאנחנו חלק ממנו. ברגע שאנחנו קשובים ורגישים לרחשי היקום וזורמים בקבלה ולא בהתנגדות עם הגלים של החיים, ברגע שאנחנו חיים בהרמוניה עם החוקים שמנהלים את היקום, אז אלוהים אומר לנו: "ברוכים הבאים לעולם הסנכרון" ומיד מתחיל לחבר בין כל מיני נקודות, מקרים, הזדמנויות, אנשים, קשרים ורעיונות, כדי לאפשר לנו לנוע ולהתקדם לעבר מה שאנחנו מבקשים לעצמנו להיות, לעשות ולהשיג.

במרבית המקרים (אם לא בכולם) אנחנו מזהים את עקרון הסנכרון רק בדיעבד, לאחר שכבר נוצרו צירופי המקרים האלה. לפעמים מדובר בתהליכים קצרים ולפעמים הסנכרון יכול להגיע לרמה כזו שבגיל 40 למשל כשאנחנו כבר מבלים את זמננו בהגשמת ייעודנו כעורכי דין מצליחים, אנחנו נזכרים ביום אחד כשהיינו בני 17 ואלוהים שלח איזה אדם קרוב שיגיד לנו: "הילד הזה עוד יהיה עורך דין...יש לו פוטנציאל".

הסנכרון זה דבר מדהים שלעתים קרובות הופך את מסע ההצלחה לקל, מהיר ומרתק עוד יותר. החיים הם בלתי צפויים, הסנכרון יכול להוביל לכך שאתה תעשה תאונת דרכים עם מי שתהפוך להיות בעתיד אשתך, רק בשביל שכך תכירו לראשונה. או לחילופין להפגיש אותך בכוונה עם אדם מסוים שלא מאמין בך ושמעצבן אותך עד לרמה כזו שאתה תתעורר ותגיד לעצמך: "אני אראה לו ולעולם כולו מי אני". באותם רגעים אתה לרוב לא מסוגל לראות את הצד החיובי שבאותם אירועים או מקרים, אלא רק בדיעבד אתה מודה עליהם.
אלוהים הוא במאי מוזר שאוהב דרמה והחיים הם רכבת הרים. 
בעולם המנטורינג והאימון הסנכרון עובד שעות נוספות, לא רק תוך כדי אלא גם כמנוע של תהליך. מתאמן לא מתאמן אצל מאמן מסוים סתם, הם לא נפגשו סתם ככה. הם נפגשו כי לכל אחד מהם יש מסר שהוא אמור להעביר לאחר. לכל אחד מהם יש משהו שהוא צריך ללמוד כשיעור לחיים מהאדם האחר. מתאמן מגיע למאמן בנקודה מסוימת בחיים של שניהם ולא במקרה. על זה נאמר: "כשהתלמיד מוכן, המורה יופיע" (וזה דו-צדדי...).

"החיים נותנים לנו בדיוק את השיעור שאנחנו צריכים לקבל, מתי שאנחנו צריכים לקבלו. אבל אנחנו אלה שאחראים ללמוד מכל שיעור כזה". (יואב זילכה)
אז איך אנחנו רותמים את עקרון הסנכרון ככלי עזר להצלחה שלנו בכל תחום בחיים? יש כמה דברים שעלינו לעשות:

1.       ראשית, עלינו להיות מאוד מודעים וערים לעקרון הסנכרון וכמובן להאמין בו. 2.       שנית, עלינו לדעת מה אנחנו רוצים. 3.       עלינו לשמור על חשיבה חיובית ועל מיקוד במה שאנחנו רוצים. 4.       להיעזר בסבלנות. 5.       בכל מקרה או שלב בחיינו, עלינו לשאול את עצמנו: "מה אני לומד מזה? או למה אלוהים הפגיש אותי עם האדם הזה?". 6.       עלינו להיות מודעים לחוקים שמנהלים את היקום ולחיות איתם בהרמוניה. 7.       עלינו לקבל את מה שקורה ולא להתנגד. 8.       עלינו להאמין שכל עכבה לטובה ושכל מה שצריך לקרות חייב לקרות וברגע הנכון הוא יקרה. 9.       להבין שלכל סיבה יש תוצאה ולכל תוצאה יש סיבה. 10.   להאמין שאם פספסנו הזדמנות, זה בגלל שאחת טובה יותר מחכה לנו בהמשך. 11.   עלינו להתחבר לרגע הזה, לנקודת ההווה, להיות נוכחים. 12.   להשקיע זמן בעבודה פנימית, עצמית, רוחנית, בכדי להתחבר לעצמנו, לאחר ולכלל. 13.   לחיות על פי ייעודנו ולהקשיב לאינטואיציה. כמו כן, לאחד את המוח, הלב והבטן.

אז, ברוכים הבאים לעולם הסנכרון!
בהצלחה    
באהבה ובהערכה :)
יואב זילכה
www.mentorme.co.il 

באהבה והערכה,
יואב זילכה מרצה למוטיבציה והצלחה, מנטור אישי ועסקי ____________________________
מנכ"ל Mentor Me
מנטורינג ליצירת שפע והצלחה בחיים ובעסקים
נייד: 054-7929566 משרד: 072-2509699 פקס: 072-2509690
דוא"ל: href="mailto:yoav@mentorme.co.ilyoav@mentorme.co.il">">yoav@mentorme.co.il
אתר: http://www.mentorme.co.il  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב