דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלידה והמוות המלחמה והשלום 

מאת    [ 28/03/2010 ]

מילים במאמר: 1539   [ נצפה 2777 פעמים ]

הלידה והמוות המלחמה והשלום

אין עת שלא נגמר – ואין דבר שנגמר שאין עת אחר שיכנס במקומו...הדרך מן הלידה ועד השלום רצופה 28 עתים שעלינו לעשות אותם בידנו...אפשרי או בלתי אפשרי זה יאמר השלום שזה – שלומה המלך.

המדע, שכל העולמות שקיימים בעולם הזה: דת, מדע וקבלה נמצאים בו טוען: "המתמטיקה היא המלכה של המלך שנקרא פיזיקה"...אכן הם צודקים בטענה הזו שהיא התבטלה ברגע שאמרו את הטענה הזו...מכיוון שפילוסופיית המתמטיקה (המלכה) טוענת: "כיצד המלך מצא את המלכה ולא מצא מי עשה את המלך והמלכה לאחד שכך הם היו (שווים) לפני  שנהיו שניים: "המלך = מלכה". כך שמאותו היום ועד היום הזה המתמטיקה והפיזיקה (דת, מדע וקבלה) לא יודעים לענות על שאלת המלכה ששואלת: "אם אחד + אחד הם לא אחד, הכיצד יהיו שניים אם השניים הם חלק מהאינסוף שכל האינסוף נמצא באחד"?...שנאמר: "יהוה אחד ושמו אחד".

שלמה המלך שהוא המלכה של המלך ענה על שאלת המלכה כך: "אשר עוד- ביקשה נפשי ולא מצאתי, אדם אחד מאלף מצאתי, ואשה בכל-אלה לא מצאתי"...מצאתי...מצאתי...מצאתי...כך רץ וצעק המלך הערום ארכימדס וטען: "כמות המים שנדחה ממקום סגור שווה למשקל הגוף"...מפה יוצא:

שהמים שנמצאים מחוץ לגופנו שהוא נקרא התורה שבכתב (מודעות חיצונית) = למים שנמצאים בתוך גופנו שהוא נקרא התורה שבעל פה (מודעות פנימית)...ואנחנו כל הזמן עבדים לתורה שבכתב שהיא מודעות חיצונית שהיא "תורת פרעה" שהוא נוצר לפני שהנשמה נכנסה לגופנו, דהיינו, במצב שהיינו "גולם" שנאמר: "וייצר יהוה אלהים את–האדם עפר...כך "עפר" שהוא גם אינטליגנציה לקח את "ים" מתוך אלהים וצמצם אותה לאות ה' וחיבר לעצמו ונהייה – פרעה...והוא הגולם ייצר את אלה שנקראים: דת, מדע וקבלה...שהם משולים: אש, מים ורוח...אלה עבדים לתורת פרעה, דהיינו, "עבדים לגולם". כך שבשוויון צורה, "הגולם יצר גולם"...וכאשר הגולם הגיע לאל חזור יוצר הגולם נמצא איתו...כך שגם פרעה ואלה נמצאים במצרים, דהיינו בגוף, מים שהם המודעות הפנימית...ומה עושים הגלמים?...הם לא רוצים לדעת את המודעות הפנימית אלא יוצאים מביתם למודעות החיצונית...ונהפכו להיות עבדים...דהיינו, "עבד" למודעות החיצונית שנקראת: "תורת פרעה". הגולם שלאחר מכן ראה את עצמו באל חזור... אלה נהפכו להיות  בעד (עבד) "תורת פרעה"...ומה אומרים הגלמים היום במודעות של 2010 כאשר כולם נאורים?...  

"עבדים היינו לפרעה במצרים"?!...רק גולם לא רואה שזה לא יכול להיות מה שאנחנו אומרים: "אנחנו עבדים מחוץ לביתנו (מודעות חיצונית) –  ואנחנו לא עבדים בתוך ביתנו (מודעות פנימית)"...את הדבר הזה ראו רק שניים מתוך השלוש והם: אברהם אבינו ויעקב אבינו...שהם ירדו מצרימה, דהיינו, חקרו את המודעות הפנימית שהיא חיצונית...ומי לא ירד?... יצחק אבינו. שעל כן הוא מוגדר: "ברצון לקבל לעצמו בלבד"...שהוא נקרא "רע" שנאמר: "ייצר לב האדם רע מנעוריו"..."לא רוצה לתת לעם לרדת מצרימה – ולא רוצה לחקור את המודעות הפנימית"...על הדבר הזה האבא והבן מוכנים לוותר לו...על מה הם לא מוכנים לוותר האב והבן ורוח הקודש?...על זה שהוא לא מוכן להיעקד כשם שהוא נעקד בדמיון (בחזרה הגנרלית), וכאשר מגיעה ההצגה שזה זמן אמת (2010) מסרב לעשות שנאמר: "ברוך שאמר ועשה"...הרי הוא חתום על חוזה שנאמר: "נעשה ונשמע"...והנה עכשיו לא רוצה לעשות את מה ששמע שעל זה נאמר: "אנשי אמונה אבדו"...

שלא כך משה רבנו (המשיח)...הוא לא היה חתום על חוזה, הוא לא התעסק בשטויות שהמוסר מתעסק בו שנאמר: "מי הוא איש מוסר שיאמר לי מה זה להיות מוסרי"...והוא אין לא עניין באמונות התפלות שמתעסק בהם הדת שמישהו יעזור להם שנאמר: "אל רחום וחנון ארך אפיים ורב חסד"  זה רק משל ונמשל...וכאשר שומע את הגולם שנקראת קבלה הוא מקבל רעד בגופו כאשר אומרים: "שהקבלה היא מעל הדת והמדע שכאשר המדע והקבלה מדברים בשם הוא אמר והם גם מדברים בשם הוא אמר" שנאמר: "תיאוריה ללא תצפית – השערה".

זה הזמן לעשות שלום שאם לא: אנחנו נשארים במלחמות והמלחמות מביאות עת לשנוא, ועת לשנוא מביא עת לאהוב, ועת לאהוב מביא עת לדבר, ועת לדבר מביא עת לחשוב...............ועת לחשוב מביא עת למות, ועת למות מביא עת ללדת, דהיינו, חד גדיה... שנקרא בשפה המודרנית – גלגול חוזר של הגולם.

"גלגול חוזר של הגולם"...בשנות ה- 50 לפני 60 שנה, עוד לפני שנולד שלמה חיים המשיח כאשר דוד בן גוריון היה ראש ממשלה ועובדיה יוסף היה בן 30 . דוד בן גוריון שאל את פרופסור נאמן: "האם הגולם יכול לקום על יוצרו"?...פרופסור נאמן שהיה מתעסק בגולם (בעצמו) לא ענה על שאלת דוד בן גוריון וטען: "אני מחזיק את גופי (הגולם) לפי מדע הפיזיקה"....גדל העץ נגע בעננים הניב פרות בצל עתים...כך גם גדל עובדיה יוסף וכתב מאות ספרים בצל עתים (28 עתים של שלמה המלך) וטען: "טוב להיות עבד למלך ולא עבד לעבד"...על זה נאמר: "טוב לשתוק ויאמרו שאתה טיפש מאשר תדבר ויאמתו את זה"...כמה זמן צריך  ללמוד כדי להבין ולא כדי לדעת שהגולם שכשלעצמו אין לו כלום ומה שיש לו הוא מקבל רק בשוויון צורה לו מגולם....כך שכאשר הגולם מתעסק במה שלא שייך לו, דהיינו, המודעות החיצונית...הוא סה"כ משנה צורה מתולעת לפרפר אבל הוא נשאר גולם...איך נהפכים מתולעת לפרפר?...קוראים הרבה ספרים, וחוזרים על מה שקוראים שנית, וחוזר חלילה, דהיינו, "מנטרה"...לאחר מכן הגולם נהפך להיות רובוט, שבתוך הרובוט ישנו סליל הקלטה שמוקלט עליו את מה שעשינו במנטרה, שלאחר מכן הרובוט משמיע את מה שעל הסליל לכל הגלמים שיוצאים דרך התולעת...והם הרובוטים האלה מהללים ומשבחים את הרובוט המשמיע כך שהרובוט לאט לאט מתחיל להרגיש את הפרפר ומתחיל לשיר את השיר הזה: "חי כמו פרפר חופשי ומאושר"...כמו פרפר, אבל בפועל, "הוא גולם שהוא עבד לגולם יותר מפותח ממנו"...

ומדוע הוא מרגיש חופשי ומאושר?... טוענים הגלמים שחושבים שהם אלהים בפני כל הגלמים שרוצים גם הם להיות אלהים...

דת: "צדקה תציל ממוות"...השאלה היא את מי?...מסתבר שהצדקה הצילה את מלך הגלמים והרגה את הגלמים.

מדע – עליהם נאמר: הגלמים האלה מגישים לנו את התוצאות והגלמים נושאים בהוצאות...שלבסוף בנקודת אל חזור הם מעניים את נפשותיהם של הגלמים שנאמר: "הם נותנים אוכל לא כדי לשבוע אלא כדי להרגיש את הרעב".

הקבלה – כדי להיות אלהים ומעל אלהים אנחנו צריכים להיות "בנתינה"...כך שכל אחד ואחד ייתן לא למסכנים שאין להם מה לאכול...אלה הם הערב רב שהקדוש ברוך הוא מנסה אותם...אלא תתנו למלך הגולם שיש לו מלך מעליו שגם הוא גולם... שאולי ביום מן הימים יבוא המשיח ויפתור את הבעיה...כך בנו העבדים את הבתים של פרעה לא במצרים, אלא בארץ ישראל הטמאה שקוראים לה הגלמים הקדושה. עד שלבסוף כבר אין להם ממה לתת כדי להיות אלהים והתחילו לעבוד במשק בית בביתו של מלך הגלמים.

"מי כהחכם ומי יודע פשר הדבר? חכמת אדם תאיר פניו, ועז פניו ישנא".

זה אמר שלמה המלך בהגדרה שנקראת: "עבר"...כך שהיום במודעות 2010 כל הגלמים שמתעסקים "בתורת פרעה" טוענים: שלמה המלך הוא בהגדרת היה: "ממלכת שלמה המלך מבוקרת לפרקים, לפי גישת ביקורת המקרא. הטענה היא כי לא נמצאו ראיות ארכיאולוגיות לקיומו של שלמה או בכלל קיומה של ממלכה עברית"...תמיד תשאל השאלה ששאלנו בילדותנו את הטיפש: "מה מבין חמור במרק ירקות"?...אבל אבי זצ"ל לימד אותי בילדותי וטען: "זה שברא את החמור ברא גם את האדם"...שעל כן נסתכל מה היה מיום החרות הזה 2010 עד 200 לפנה"ס ונקרא לזה יצירה של אלהים או של החמור, ונקרא לזה מודעות חיצונית..."מודעות החיצונית שאנחנו משועבדים אליה היא תורת פרעה שמורכבת משלושה תכונות של "החמור = החומר" והם אש מים ורוח, דהיינו, דת, מדע וקבלה...למודעות הזו קוראים "פר" מתוך "פרעה" מתוך "פרפר"...כך בתקופה קצרה מאוד אוכלוסיית כדור הארץ התרבתה בכוח "פר הרבעה"..."רבע = ערב, ומרוב שהם רב נהיו ערב רב" של כל כת וכת שנקרא: "צייד הגולגולות"...מתוך שוויון צורה של מה שרואות עיננו אני מראה בספרי "מלחמת הרוח בחומר" צעד אחרי צעד כיצד אני מקדש (מאחד) את האש, המים והרוח שנאמר: "קדוש (האש) קדוש (המים) קדוש (הרוח)" כך "פר" נהייה אחד שהם 280 = אחד = אהבה. כך שבמילת ואהבת יצאה נשמתו שהיא "פר" השני שהיה בפנימיות...ואז "פר" עומד מול "פר"... כשם שכל אדם עומד מול המראה ורואה שוויון צורה שעל זה נאמר: "ולא יראני אדם וחי"...לשאלת מדוע?...התשובה נמצאת ומפורטת בספרי "מלחמת הרוח בחומר"...שלאחר מכן מחברים את "פר" הימין עם "פר" השמאל שנאמר: "קח את המטה אשר בידך"...שזה המחזה הדמיוני של קריעת ים סוף שהעשייה צריכה להיעשות בגופנו...ולאחר שנעשתה העשייה, דהיינו, "אחרי יציאת מצרים המעשית ולא הדמיונית"...אנחנו  רואים "פרפר" שמראה לנו כמה הגוף בצמצום גדול מאוד שהוא שואף לאות ו' שנאמר: "אמת נתן ליעקב" שהיא האות ו'...שלאחר מכן נאמר: "אז ישיר משה את השירה הזאת...השירה ולא השיר – "חי פרפר חופשי ומאושר"...שזה עומד בסודי סודות שרק בודדים מן החברים יודעים את זה שנאמר: "ורוח אלהים מרחפת מעל פני המים"...

זה הוא יציאת מצרים שנאמר: אני אני הוא שהוצאתי את עצמי מעצמי ולא מלאך, ולא שרף, ולא יהוה, ולא אלהים, ולא משה...ולא הייתי יוצא ממצרים – אלו לא עשיתי את הדברים שכתובים בספר ספר וסיפור "מלחמת הרוח בחומר" שנאמר:

"ואהבת לרעך כמוך אני יהוה הוא האלהים".

"שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד".

"מה רב טובך אשר צפנת ליראיך".

"אושר הוא לדעת שאתה יכול לדעת כל מה שאתה לא יודע".                                                        

"הפצת האור - הדרך לאמת"


WWW.HAIMSHLOMO.CO.IL


0544-898547  03-9322192


"אין מקום טוב יותר לתקן את הטעות - מאשר המקום שנעשתה בו הטעות" - המשיח




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב