דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקמת חברות בגרנזי- אי שכולו מרכז פיננסי 

מאת    [ 28/03/2010 ]

מילים במאמר: 358   [ נצפה 3197 פעמים ]

עם סביבה פוליטית יציבה, עצמאות חוקתית ומשפטית ומרכז פיננסי גדול,  גרנזי (אחד מאיי התעלה באירופה השייך לבריטניה) מובילה בין כל מרכזי האופשור בעולם למרות המשבר הכלכלי הגדול של 2008/9. הטבות המס שהיא מציגה לחברות זרות מושכים אליה בנקים, חברות ביטוח, מנהלי קרנות, נאמני חברות ועשרות חברות נוספות המתאגדים כולם תחת ה-GFDS (Guernsey Financial Services Commission) שמאפשרת רגולציה נוחה ותנאים טובים למשקיעים ובעלי חברות.

גרנזי בעלת מוניטין רב בשוק הקרנות הבין לאומיות ונציגים מ-38 מדינות שונות ברחבי העולם בחרו בה כמרכז הפיננסי הטוב ביותר לעסקיהם. המפתח לביקוש הגדול הוא אטרקטיביות המיסוי וגמישות של המערכת הפיננסית באי.

בנוסף למבנה המסורתי של: חברות, יחידות נאמנות ושותפויות מוגבלות, בגרנזי חוק החברות מסייע להתאגד ב-2 אפשרויות: חברות בתא מוגן (PCC) - המאפשר ישות חוקית יחידה עם תא בודד שהוא בעלים של נכסים ומחויבויות משלו, או חברות תאים מאוגדים (ICC) שזה אותו דבר למעט ההבדל שכל תא הוא ישות חוקתית עצמאית. כך למשקיע המגיע לגרנזי יש מבחר גדול ואפשרויות נוחות להקמת החברה באי.

חוק החברות בגרנזי שחוקק ב 2008 מאפשר מינימום של יחיד כמחזיקי מניות בחברה, ומינימום של דירקטור יחיד להפעלתה. גם הצורך בשירותי מזכירות לחברה כבר אינו קיים. אך יש צורך לאפשר חשיפת החשבונות לציבור במידה והציבור יבקש לצפות. יתרון נוסף בהקמת חברות בגרנזי היא האפשרות לניוד חברה ממדינה אחרת לגרנזי ללא שינוי שם החברה ועם האפשרות ליהנות מכל ההטבות של חברת אופשור.

החוק החדש בגרנזי מאפשר לבצע כמעט את כל הפעולות והרישומים דרך האינטרנט כולל הורדת טפסים ומשלוח טפסים דרך האינטרנט או בטלפון. מה שמקל על מי שרוצה לעבוד מחוץ למדינה ועדין להיות בקשר יום יומי עם רשם החברות, המוסדות הממשלתיים והמוסדות פיננסים.

אך נראה שהיתרון הגדול של גרנזי הוא יתרון המס המופחת שמשלמות חברות אופשור. למעט מס של 20% על הכנסות אישיות, אין מס על רווחי הון, אין מס על ירושות ואין עלויות מע"מ. בנוסף לכך בגרנזי תוכלו למצוא בסיס מוצק של קרנות ושוק מניות מהימן וותיק הנשען ע"ב חוקי המדינה, יש רמה איכותית גבוהה של קרנות פנסיה בין לאומיות ולא מעט קרנות של הסתדרויות עובדים מכל העולם.

כל המוזכר כאן בתוספת יציבות פוליטית ומיקום גיאוגרפי מעולה וקשר הדוק עם אנגליה, הופכים את גרנזי למרכז פיננסי אידיאלי למשקיעים המעוניינים לסחור בעולם ולפתוח חברת אופשור.

 

קונסטנטין לויטנסקי - מנהל לקוחות בחברת קומפני אקספרס. חברת קומפני אקספרס ישראל בע"מ הינה סניף ישראלי של COMPANY EXPRESS GROUP המתמחה בפתיחת חברות בחו"ל במגוון מדינות ובהן שוויץ, הונג קונג, קפריסין, סינגפור, קפריסין ועוד. קומפני אקספרס מספקת גם שירותים של פתיחת חשבון בנק בחו"ל, שירותי נאמנות (דירקטור נאמן ובעל מניות נאמן), תמיכה משפטית מול הרשויות בחו"ל, שירותי דואר ושירותי משרד וירטואלי, וסיוע בפתיחת חשבונות בנק, לחברות ולאנשים פרטיים, מגוון בנקים ומדינות. http://www.com-exp.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב