דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האיזון בכף ידך 

מאת    [ 05/09/2005 ]

מילים במאמר: 638   [ נצפה 4467 פעמים ]

הצצתי על עציץ הניבט מחדרי על אדן החלון. העלים חלקם קמושים חלקם ירוקים. האם הגיעה העת להשקות את הצמח? חשבתי לעצמי. אם אשקה אותו יתר על המידה, המים יציפו אותו והצמח יבול. לעומת זאת אם אחסיר ואשקה אותו מעט מדי, האדמה בשורשיו תיבש והצמח יבול. מעניין, איך פעולות הפוכות יכולות לגרום לתהליך זהה...הצמח זקוק לטיפול שגרתי מאוזן. כל שינוי משמעותי יגרום להפרת האיזון ויכול לגרום לנבילתו.

הנגלה והנסתר
הצמח, האדם, הצפור... יצורים חיים בכלל, זקוקים לאיזון בכדי להתקיים באופן נורמלי. כל הפרה של האיזון יכולה לגרום לתהליך קמישה או נבילה. איזון בחלקים הפיסיים הנראים לעין, מתחיל מאיזון בחלקים האנרגטיים הבלתי נראים לעין, כגון ההילה האנרגטית העוטפת את הגוף הפיסי. זוהר לוי בספרו "מפתח הקסם שלך" כותב: "כאשר נבין כי העצמי האמיתי שלנו מזוהה עם אותה פוטנציאליות טהורה, נתחבר לכוח ההופך כל דבר ביקום לניגלה". ברמת מודעות גבוהה לאנרגיה האוניברסלית (האלוהית) יכול העוסק בכך לראות את החלק האנרגטי של הגוף המכונה הילה. בשלב ראשון צבעה לבן. ככל שרמת המודעות עולה ומתגברת, ניתן להבחין בצבעים השונים המרכיבים את ההילה בחלקיה השונים.

הגוף המורחב
יצירת גוף פיסי כלשהו תחילתו באנרגיה. כך נברא היקום. מתוך דיסק אנרגיה ענק נבראו בתהליך אבולוציוני סטיכי (שמעבר לשליטת האדם, גורם היולי שנעשה בכוח איתני הטבע) כל המוטציות למיניהן. חלקן כפלנטות חסרות חיים כפי שידוע לנו בשלב זה, וחלקן נושאות צורות חיים שונות. כל גוף שנוצר, אם כן, נוצר מכח האנרגיה: היא הקיימת בו והיא המניעה אותו. אותו גוף מתקיים בצורתו אך מבנהו האנרגטי עובר תהליך של השתנות באופן מחזורי ובתדירות קבועה. כך שהוא אותו גוף אבל אחר...כפי שאמר הפילוסוף תלס: "בכל יום זורחת אותה שמש ובכל יום היא שמש חדשה". "הסביבה" כותב זוהר לוי " היא המשך הגוף שלנו, במילים אחרות היקום הוא הגוף המורחב שלנו".

הפרת האיזון
כל עוד האנרגיה קיימת וצורתה המקורית לא מופרת , הגוף ממשיך להתקיים בצורתו המקורית. בו ברגע שיחול שינוי באנרגיה או שיופר האיזון בין מרכיביה השונים, נהיה עדים לשינויי ההרכב הכימי של האנרגיה. שינוי זה יגרום לכך שהחומר הפיסי שהיה בידינו הופך לחומר אחר. גוף או חלק מגוף שהופר בו האיזון האנרגטי מתפקד פחות או שאינו מתפקד כלל. מראהו משתנה וצבעיו החיוניים מקבלים גוונים מדוללים כשם שהעלים המתיבשים משנים את צבעם לצהוב- חום.

בצלמו ובדמותו
בני האדם בשונה מחלקי הבריאה האחרים, נכונו ביכולת לברוא עולם. לצור חומרים חדשים והרכבים חדשים, להניח הנחות לבדוק וללמוד. "גם לטבע יש מחשבה משלו" כותב זוהר לוי " אך ההבדל בין מחשבה אנושית למחשבת העץ או האבן נעוץ בכך, שהטבע נתון בתוך תבנית קבועה מראש ואילו בני האדם נוטלים חלק בכל תגובה שזורמת בתוכנו". וכאשר הפרשנות שלך משתנה - משתנה גם המציאות שלך, שכן אתה וסביבתך - חד הם".

בני האדם כמו חלקי הבריאה השונים ובהבדל המהותי שצויין לעיל, הם מיני קוסמוס. תאים המרכיבים את הגוף השלם. "הכל צפוי" (פרקי אבות ג',ט"ו) - זה הנתון והידוע לגוף השלם והמושלם. הגוף האלוהי. הקוסמוס. ההתפתחות הסטיכית ידועה וצפויה. "והרשות נתונה" (פרקי אבות ג',ט"ו) - יכולת האדם לברוא את עולמו: "לא תחשוב שבהיותו יודע המעשים. אין הדבר כך, אלא כל אחד בוחר במה יעשה". הרמב"ם בהקדמה לפרשנותו למשנה בספר "המאור" ב"סיכום על הבחירה והידיעה כותב": היוצא מכל מה שאמרנו, שמעשי האדם מסורים לו. ברשותו להיות צדיק או רשע, ואין אלהים כופהו באחד משני המצבים."
ובעניין האנרגיה האוניברסלית שהיא הקוסמוס והאלוהות בעצמה, "ידיעתו יתברך והשגתו את כל הדברים, הרי הוא למעלה משכלנו". כיוון שהיא מוחלטת, אין בה טוב או רע היא מוחלטת. וכיוון שכך היא חיובית מעיקרה (זה מה שמאפיין את הערך המוחלט).

בכף ידך
בצלמו ובדמותו יצר את האדם. וכיוון שכך, אכן ניתנה לנו גם יכולת הקבלה וההתחדשות. יכולת זו מובנית בנו ואנו מסוגלים באמצעות רמת המודעות שלנו להגיע ליכולות ריפוי ואיזון של האנרגיה שבנו באמצעות ריפוי עצמי, או ריפוי אחרים. די בכך שנניח את כפות ידינו על המקום בגוף בו היתה הפרה של האיזון האנרגטי. ביכולתנו לשמש מתווכים של האנרגיה האוניברסלית המוחלטת ולהעבירה למי שזקוק לה.


אור ואהבה
יהודה

מחבר הספר "מאסטרים של אור ואהבה" בהוצאת גוונים

אתר אינטרנט שלי - http://hola.yeladudim.co.il/hola/

ליצירת קשר - 054-4590578

יהודה בכר - מאסטר רייקי מורה, קרני לייטיריאן עם יכולת העברה, מטפל רפלקסולוגיה, עיסוי שבדי, EMF מוסמך לשלבים 1-4, חוכמת הקבלה כדרך חיים מחבר הספר "מאסטרים של אור ואהבה", מתקשר עם "מעגל האור של מטטרון" ועם מלאכי השרת, כותב מדיטציות טיפוליות - ניתן לרכוש דיסקים בהזמנה בטלפון או באמצעות האי מייל.
לפרטים וקבלת מידע: 054-4590577/8
Y_bahar@netvision.net.il
www.yeladudim.co.il
http://hola.yeladudim.co.il/hola
מחבר הספר "מאסטרים של אור ואהבה" בהוצאת גוונים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב