דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכבי תל אביב נגד פרטיזן בלגרד- משחק מספר 2 

מאת    [ 27/03/2010 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 2203 פעמים ]

לאחר ההפסד המפתיע במשחק הראשון שהותיר את מכבי למעשה ללא יתרון הביתיות הגיעו חניכיו של פיני גרשון למשחק השני במסגרת רבע הגמר, בניגוד לזחיחות שאפיינה את מכבי במשחקה הראשון, זחיחות שגרמה לצהובים לשמוט יתרון מבטיח ולספוג הפסד צורב, הגיעו הפעם הצהובים מוכנים לאורך כל  דקות המשחק, ניכר שמכבי הפנימו כי היוהרה היא שהכשילה אותם במשחק הראשון ובמשחק הנוכחי היו הצהובים כל הזמן עם הרגל על הגז, מפוקסים מתחילת המשחק ועד סופו ולא נתנו לשחקני פרטיזן להשתלט על המשחק.

הרבע הראשון היה צמוד, מכבי פתחה עם וויזנייבסקי, אנדרסון, אידסון, פניני ופישר. המשחק התנדנד מצד לצד כאשר שום צד לא מתעלה על יריבתו והסתיים עם סל של בלות'נטל עם הבאזר, סל שהוריד את מכבי עם יתרון של 24-26.

ברבע השני חל המפנה ומכבי התחילה להשתלט על המשחק הכדורסל, עבירה בלתי ספורטיבית של וסלי על פרקינס חיממה את הרוחות ושמעון מזרחי נאלץ להיכנס למגרש כדי להרגיע את שחקניו, פרקינס קלע את השתיים מהקו, בלות'נטל הוסיף עוד שתי נקודות והצהובים עלו ל-28:32. שלשה של דיוויד בלות'נטל, בתוספת חטיפה וסל של אידסון, העלו את מכבי ל-32:39 ומאמן פרטיזן הזעיק פסק זמן. מכבי חזרה מפסק הזמן מפוקסת והשלימה ריצה של 2:10 עם עוד סל של בלות'נטל (34:44).  פיני גרשון ספג עבירה טכנית בעקבות החלטת השופטים לתת כדור חוץ לפרטיזן אך שחקני פרטיזן לא קלעו מהקו ומכבי המשיכה את הריצה וסיימה את המחצית הראשונה עם 39:54 בזכות רבע שני מדהים של הצהובים.

המחצית השנייה החלה עם שש נקודות רצופות של פישר, מכבי עלתה ל-46:60 אחרי שלשה מטורפת של קצמן. איבוד כדור מספר 14 של פרטיזן תורגם לשתי נקודות קלות של בלות'נטל (המצטיין במשחק אם עדיין לא הפנמתם), הצהובים המשיכו בהגנה החזקה, אנדרסון שלח את פישר לדאנק נוסף ול-49:66 לצהובים. הרבע השלישי הסתיים גם הוא ביתרון לצהובים- 58-73.

את הרבע האחרון פתחה מכבי עם 2:7 מהיר ועלתה ליתרון שיא במשחק - 60:80. הגנה טובה של הצהובים עצרה את הסרבים, אבל עבירה מלוכלכת של פניני שלחה את לורנס רוברטס לקו והתוצאה עמדה על 67:83 למכבי ת"א שלוש וחצי דקות לסיום. פניני קלע שלשה שהעלתה את מכבי ל-69:88, ועד לסיום המשחק קלעו גם וויזנייבסקי, לאזמה ולימונד ומכבי ניצחה את המשחק בתוצאה 78-98 ו-1:1 בסדרה.

מכבי יוצאת השבוע לבלגרד וחייבת לנצח לפחות משחק אחד מבין השניים כדי לכפות על פרטיזן משחק חמישי בסדרה שיערך בהיכל נוקיה, הכל תלוי במכבי, אם היא תגיע מפוקסת למשחקים בבלגרד היא תגנוב ניצחון חוץ ומיכיוון שהמשחק החמישי יערך ביד אליהו לעיני עשרת אלפים צופים אז השמיים הם הגבול.

לארגון משחק כדורסל בכל מקום בארץ, לחץ כאן.

יש משחק- אתר לוחות לקישור בין יחידים וקבוצות לארגון משחקי כדורגל, כדורסל, פוקר וכו'... בכל הארץ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב