דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חכמת הקבלה ושיטת הכיול EMF 

מאת    [ 05/09/2005 ]

מילים במאמר: 841   [ נצפה 4746 פעמים ]

"חכמת הקבלה" מציגה מידע שהגיע לעולם באמצעות מקובלים כבר בתקופות קדומות. עוד בתקופתו של אברהם אבינו ובניו האבות ואחריהם מקובלים גדולים כמו משה רבנו, האר"י הקדוש, רבי שמעון בר יוחאי ועד תקופתנו הרב יהודה לייב אשלג ובנו הרב"ש. ההסטוריה המתמשכת של הידע המצטבר הוכיחה את קיומו של קשר מתמשך ובלתי אמצעי בין הבורא לנבראים. בימינו, על סמך הידע הנצבר הזה, מתקבלת אינפורמציה שמחזקת את הקשר הזה.



הידע המגיע מישויות אור כמו קריון והאניה, מצביע על יכולת של האדם להדמות לבורא. נוצרה שיטת איזון ומודעות להתחברות באופן בלתי אמצעי לישויות אלוהיות וקשר ישיר אל היקום ואל הבורא. שיטה זו נקראת שיטת האיזון והכיול EMF .



אם למשל אבקש מכם לצייר איזה יצור מכוכב אחר, תציירו אותו בודאי מאלמנטים המוכרים לכם מעולמנו. ואם אבקש לספר לי משהו דמיוני "לא מהעולם הזה", תספרו ודאי משהו הדומה בהכרח למה שקורה בעולם הזה. הדמיון שלנו ממציא לנו סרטים אופיניים למה שאנו מכירים. אלו הן דוגמאות למוגבלות שלנו. זה קורה כיוון שאנו קיימים רק בתוך הממד שלנו ולכן איננו יכולים להרגיש וגם לא לדמיין משהו מעבר לו. ובגלל שהמוגבלות שלנו היא מוחלטת, שום מדע ושום פילוסופיה לא יוכל לעזור לנו לעולם להבין מה שנמצא מחוץ לעולם שלנו. אפשר שבאותו מקום, אך בממדים אחרים, קיימים עולמות אחרים עם יצורים אחרים, אבל אנחנו לא יכולים להרגיש אותם, מפני שחסרים לנו החושים המתאימים. יתכן שבעולם ההוא האחר והיותר רחב מעולמנו, נמצאות הסיבות למציאותנו ולכל העובר עלינו, כולל סיבת לידתנו ומותנו. ובמצבינו, ללא ידיעת הגורמים האלה, אנחנו חיים ללא ידיעת המטרה האמיתית של קיומינו, כמו הנמצאים במצב ללא הכרה.



הפילוסוף אפלטון כתב על עולם האידיאות (הוא ראה אותו כעולם חיצוני לעולמנו) שהוא עולם הפרויקציות ואמר שכל דבר שנמצא שם הוא האידיאה של מה שנמצא בעולמנו.



המקובלים מדברים על דברים שנמצאים בעולמות העליונים, אותם הם יכולים להרגיש.

לחלוף על פניהם לזמן עבר ולזמן עתידי ולדעת מאין באנו ולאן אנו הולכים. כמו גלדי בצל, שהפנימי ביותר בהם הוא העולם שלנו. כפי שמספרים על הרב יהודה אשלג שצפה את השואה והזהיר במאמרים שונים את הציבור בתקופתו ואף עלה לישראל כדי להימנע מהשואה באירופה. אחד המאמרים החשובים של הרב אשלג הוא המאמר לגבי "החברה העתידית". במאמר זה הוא צופה את נפילת הקומוניזם בשל העובדה שהחברה הזו מוציאה את הבורא מחוץ להם. כל חברה שלא נבנית על בסיס רוחני המנותב בסופו של דבר לבורא.

להלן התיחסותו של הרב אשלג. ציטוט מדברי המאמר "בנין החברה העתידית":





" צריכה שתהיה לשם ה' יתברך ולא לשם האנושות. ומתוך שעושים עבודתם שלא לשמו ית', לפיכך אין להם זכות קיום מצד הטבע עצמו. כי נסה ודמה בדעתך, אם כל אחד מהחברה הזאת היה חרד לקיים מצות ה'יתברך בשיעור הכתוב "ואהבת את ה' אלקיך בכל לבבך ובכל נפשך ובכל מאדך", ובשיעור הזה היה עומד ודואג למלאות צרכי חבירו ומשאלותיו בכל השיעור המוטבע באדם למלאות משאלותיו עצמו, ככתוב "ואהבת לרעך כמוך", והיה ה' יתברך בעצמו עומד כמטרה לכל עובד בעת עבודתו לאושר החברה, דהיינו שהעובד היה מצפה, אשר עתי עבודתו זו להחברה יזכה להדבק בו ית', אל המקור של כל האמת והטוב וכל נועם ורוך, הנה אין כל ספק אשר במשך שנים מועטות היו עולים בעושרם על כל ארצות תבל יחד, כי אז היה לאל ידיהם לנצל את אוצרות החומרים הגולמיים אשר באדמתם העשירה, והיו באמת למופת לכל הארצות, וברוכי ה' יקראו."





אם יתפתח בנו חוש נוסף, החוש הרוחני שנקרא גם החוש השישי, נרגיש בו את העולם הזה,

שגם הוא "גלד בצל" מכלל המציאות, אבל רחב יותר. השיטה, שבעזרתה אנו יכולים

לבוא להרגשת "העולם הבא" מלמדת אותנו איך לקבל את המציאות האמיתית הנסתרת.



כדי שנהיה מסוגלים לפתח את החוש הזה, עלינו לשנות את עצמנו, כמו שמכשיר הרדיו, שכדי שיהיה מסוגל לקלוט גל רדיו מבחוץ, הוא חייב להיות מכוון פנימית על אותו התדר: רק שאם הגל שמיוצר בתוך מכשיר הרדיו שווה במדויק לגל הנמצא מחוצה לו, מקלט הרדיו מסוגל לקלוט אותו.



בשיטת האיזון Emf- מכיילים את האדם כפי שמכיילים מכשיר חשמלי. גוף האדם נושא בתוכו מטענים חשמליים ובראקציות כימיות כאלה או אחרות קיימת תגובה חשמלית של מערכת העצבים הנשלטת ע"י המוח. שיטת השלבים של EMF עושה את עבודת הכיול בשדות החשמליים שלנו. באמצעות הגוף הפיסי מאזנת אותם ומנקה אותם מאנרגיות עודפות שהצטברו בסיבים הארוכים שלנו. כפי ש"חכמת הקבלה" רואה בשינוי עצמנו דרך או נדבך חשוב ביכולת שלנו לחוש את העולם העליון, בשיטת האיזון EMF אנו משנים את האדם מכוונים ומכיילים אותו לתדרים ביקום כדי שתהיה לו עתה אפשרות לשדר ליקום, ולקבל בתגובה באמצעות הכוונות שהוא ייצור את מה שהוא לטובתו הנעלה ביותר.

כמובן שאת השינוי הזה לא ניתן לבצע ללא שיתוף פעולה מלא שלו בכל מהלך העבודה.

רק מי שרוצה לעשות את השינוי, עם כל הקשיים, העליות והמורדות שבו, יגיע בסופו של מסע זה לפיסגה הנשגבת אותה קבע לעצמו כמטרה, ורק כשהיא תואמת אחד לאחד למה שמכונה בקבלה "תכלית הבריאה" וליעוד שלו. שיטת האיזון EMF מחברת אותו ותומכת בו בחיי יום יום בכל שלבי הביניים עד שישיג את המטרה בסופו של דבר. אני רואה בשילוב של "חכמת הקבלה" עם שיטת האיזון EMF, כמשלימים זה את זה ולכך הם נועדו.



*לכתיבת מאמר זה נעזרתי בהרצאותיו של הרב לייטמן באינטרנט באתר של "בני ברוך". ובספריו ומאמריו של הרב יהודה לייב אשלג זצ"ל שמופיעים באתר הנ"ל.

באהבה,

יהודה בכר,

מחבר הספר "מאסטרים של אור ואהבה" בהוצאת גוונים

אתר אינטרנט שלי - http://hola.yeladudim.co.il/hola/

ליצירת קשר - 054-4590578

יהודה בכר (53), נשוי ואב, מורה-מאסטר להוראה - RMT לרייקי בכל הרמות, כולל רייקי לייטריאן וכן לקרני לייטריאן ולחיבורים מלאכיים של המכון ללייטריאן בארה"ב. מורה לתיקשור התפתחות והעצמה אישית, מטפל בשיטת האיזון EMF, ובאנרגיות הזהב והפלטינה. מטפל בשיטות עיסוי ורפלקסולוגיה ועוסק ב"חכמת הקבלה", ובדמיון מודרך ומדיטציות בטיפולים ובהוראה.

מחבר הספר "מאסטרים של אור ואהבה" בהוצאת גוונים

054-4590577/8
Y_bahar@netvision.net.il
www.yeladudim.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב