דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק באינטרנט וקידום אתרים 

מאת    [ 25/03/2010 ]

מילים במאמר: 346   [ נצפה 1586 פעמים ]

שיווק באינטרנט הינו דרך לגרום ללקוחות פוטנציאליים להגיע לאתר ולהפוך ללקוחות ריאליים.
מטרת ביצוע שיווק באינטרנט הינה הבאת האתר לידי חשיפה מקסימלית בפני פלח השוק המתאים בצורה ממוקדת ומבוקרת.
בעוד השיווק הישן והמסורתי הינו קשה למדידה ברמת התוצאות שהוא מניב מול ההשקעה שהושקעה בו ובעוד הוא אינו ניתן להתאמה מיידית לצרכי הלקוחות, שיווק באינטרנט הינו מדיד, אינטראקטיבי, דינמי, מהיר וניתן להתאמה ספציפית לכל פלח שוק בעלות נמוכה יחסית לזו הנהוגה באמצעי השיווק המסורתיים.

הבעייתיות של שיווק באינטרנט טמונה בכך שהשימוש בו טרם תפס את מלוא המקום הראוי לו וכמו כן רבים אינם עושים זאת בצורה מקצועית ונכונה. זאת משום שחלק מהאנשים תופסים את תחום שיווק באינטרנט בדיוק באותו האופן כמו השיווק המסורתי והישן. מובן שצורת תפיסה זו אינה נכונה כלל.

בעת ביצוע שיווק באינטרנט יש לראות מלכתחילה את האתר כעסק אינטרנט. זאת ניתן לעשות לאחר התייחסות למספר פרמטרים. ראשית, יש לודא כי המוצר / שירות / תדמית שלגביהם יש כוונה לקיים שיווק באינטרנט אכן מתאים לצרכי שיווק באינטרנט.


אחת הדוגמאות המתאימות ביותר לצרכי הדגמה של אי-התאמה קיצונית לצרכי שיווק באינטרנט תהיה למשל של ספרית המספרת אך ורק דיירים המתגוררים בדיור מוגן לגיל הזהב. במקרה זה ידוע כי מרבית הקשישים אינם משתמשים באינטרנט וכן אין הם נגישים אליו. כלומר, לפיכך בשלב ראשון יש לודא את התאמת המוצר / שירות / תדמית לצרכי שיווק באינטרנט.
בשלב השני יש לבצע התאמה מקצועית של העיצוב והמלל של האתר לפלח השוק המבוקש וכן יש לדאוג לקידום אתרים מקצועי.
בשלב השלישי יש לדאוג באופן מקצועי לכניסת גולשים לאתר. זאת ניתן לעשות הן באמצעות קידום אתרים, הן באמצעות יצירת לינקים ורכישת שטחי פרסום לצרכי פרסום של מודעות מילים Adwords למשל במקומות הנכונים שביניהם ניתן למצוא כיום גם רשתות חברתיות כלליות וקבוצות עסקיות ספציפיות בתוך רשתות חברתיות באמצעות Social Media Optimization   ועוד...

כהשלמה לכל אלה ניתן בהחלט ליצור שימוש בדואר האלקטרוני שבו ניתן להפיץ פרסומים וקישורים למאגר לקוחות פוטנציאליים וכן שמירה ותחזוקת הקשר עם לקוחות קיימים.
הצלחת שיווק באינטרנט נמדדת באמצעות היכולת להפוך את הגולשים שהגיעו לאתר מלקוחות פוטנציאליים ללקוחות ריאליים. הבסיס לחישוב תוצאות אלה הינו מדד ה ROI שפירושו
Return on Investment כלומר, מדד החזר ההוצאות ביחס להשקעות.

קידום אתרים באינטרנט
בניית אתרים לעסקים קטנים ובינוניים
קידום במנועי חיפוש




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב