דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד יוצאים מעבדות לחרות 

מאת    [ 24/03/2010 ]

מילים במאמר: 2470   [ נצפה 2635 פעמים ]

כיצד יוצאים מעבדות לחרות

ישנם טוענים - האגו לא נותן, חכמי העם , המדינה, הממשלה, פרעה...והכל הבל הבלים...כדי לצאת לחרות צריך לדעת מה לשאול...בואו ותראו שיחה בן המשיח לשלמה המלך שמוציאה את העם מעבדות לחרות...השאלה היא: מי יצא לחרות שיכול להראות כיצד יוצאים לחרות?!...

מצב נתון שקיים היום בעולם הזה הוא חוסר דעת משווע, וכדי למלות את החוסר הם יוצאים מחוץ לביתם כדי להשיג את החוסר בביתם. הפעולה הזו חוזרת על עצמה והחוסר גדל מיום ליום...יום אחד החוסר לא יכול היה להחזיק את החוסר הקיים מכיוון שהבית מלא דברים ועדיין החוסר קיים, דהיינו, אם נצא מחוץ לבית כדי לספק לבית את החוסר לא נוכל להכניס את הדברים לבית כדי למלות את החוסר שבבית, מכיוון שהבית מלא. ובנקודה הזו האדם מסתכל ורואה את הנעשה וטוען: "כיצד אני יכול למלות את החוסר בביתי, כאשר אני רואה שביתי רוצה שכל מה שיש מחוץ לביתי יהיה בביתי"?...באו חכמים וענו על השאלה: "מי הוא העשיר, השמח בחלקו"...ובגלל חוסר הדעת המשווע בעולם הזה לא ידעו מה אמרו החכמים... ומכאן הדרך קצרה לגיהינום, ואין גיהינום גדול יותר מאשר להיות – "עבדים לחוסר".

המשיח.

שלמה המלך, אתה נקרא האדם החכם מכל אדם וכתבת שלושה ספרים ובנייתה את בית המקדש השני. מה אתה אומר לעם הזה כדי לצאת מן  המודעות – "עבדים לחוסר"?...

שלמה המלך (משלי א' פסוק כב).

עד-מתי, פתים, תאהבו פתי....ולצים לצון חמדו להם....וכסילים ישנאו-דעת?

המשיח

שלמה, את מי אתה שואל את השאלה הזו?...

שלמה

את אלה שהרסו את בית המקדש שבניתי אותו – ואת אלה שטוענים שהם עם נבחר – ואת אלה שאומרים שהם אור לגויים – ואת אלה שהם לא יודעים מי הם...שמוגדרים – "יהודים".

המשיח

שלמה, הרי היהודים האלה הם רק יודעים להרוס, שעליהם נאמר: "מבטן אימם יצריהם להרוס". והם אלו שהמציאו את הפטנט לשאול שאלות כדי להוכיח שהשני טיפש, עד שהביאו אותו לדרגה שהוא פוחד לשאול שאלות כדי שלא תוכח טיפשותו שנאמר: "עדיף תשתוק ויחשבו שאתה טיפש מאשר תדבר ותוכח טיפשותך". והם יכולים לבוא ולטעון: "המזהיר ולא נזהר טוב שלא נברא משנברא"...ועד היום אתה לא יודע את המשפט של איינשטיין: "קל יותר לדעת פיזיקה מאשר להיות דיפלומט"...

שלמה

האם אתה יכול להפשיט את הכתובים?

המשיח

אתה הייתה מלך ישראל, ועשיית מה שעשיית, כל עוד מה שעשיית היה טוב ליהודים השאירו אותך בתור מלך, ביום שטעית שנאמר: "הרבה סוסים וכסף"...נהייה מרד במלוכה והרסו לך את הבית ולא רצו להכיר עוד בתורתך...וכראיה לכך עד היום הזה אף אחד לא יודע בדעת מה אתה כותב...תשאל השאלה: "מי הטיפש אתה או היהודים"?....וכראיה לכך, השאלה שאתה שואל את היהודים מראה את טיפשותך.

שלמה

כיצד השאלה מראה את טיפשותי?

המשיח

הרי ידוע, שאין אדם יכול לתת אלא את מה שיש לו ומעצים את מה שיש לו: "יש מיש" כדי שיהיה אדם, ואתה שואל : "עד-מתי, פתים, תאהבו פתי....ולצים לצון חמדו להם....וכסילים ישנאו-דעת"? מה אתה רוצה שהפתים לא יאהבו את עצמם?...ומה אתה רוצה שהכסילים יאהבו דעת שלא יהיו כסילים, דהיינו, אתה בעצם אומר שכולם יאבדו את דעתם לדעת, דהיינו, אתה מבקש מהם להתאבד...כאשר הם היו בזמנך והם הגיעו למצב של ניסיון להתאבדות הם האשימו אותך בזה שאתה הבתה אותם למצב הזה והתאבדו עליך והרסו לך את כל מה שבנית...היום התסמין הזה נפתח שוב והם לא יודעים את מה להרוס מכיוון שהרסו הכל ומה שנשאר להם זה "המחלקה הפסיכיאטרית" ולוקחים כדורים להרגעה . והדבר הקשה ביותר שקיים היום, המורה שמלמד את התלמיד לא לקחת כדורים הוא לוקח כדורים יותר מאשר התלמיד לוקח.

שלמה

מה אתה עושה היום, או לחילופין, מה אתה רוצה היום כדי להוציא את העם הזה מתוך העבדות שהם נמצאים שאתה קורא לעצמך משיח?

המשיח

את חכמתך, דהיינו, התואר של שלמה המלך החכם עלי אדמות  יעבור למשיח, ומכיוון ששמי כשמך אדבר בשמי מתוך שמך ויקרא ויוכתב "שלמה המשיח" ומכוון שקבלתי את החיים שנאמר: "עץ חיים למחזיקים בו"....ואין חיים אלא חכמה...שעל כן ביקשת את החכמה...ואני חיה בחכמה שעל כן יקרא ויוכתב: "חיים שלמה המשיח".

שלמה

אתה דורש ולא מבקש.

המשיח

שלמה, תורתך ותורת כל הצדיקים ששוכבים איתך היא שווה כקליפת שום, היהודים לקחו את הנשים שלכם שהיא תורתכם ונואפים בה, ולא עומדים בכתוב שנאמר: "אל תעשוק אלמנה"...והם לא רק שהם עושקים את תורתכם אלא עשו אותה זונה ומוכרים אותה תמורת כסף...שעל כן אתם כל הצדיקים נמצאים בברירת מחדל על כן אני דורש ולא מבקש.

שלמה

אם אזמין את כל הצדיקים בישיבה עליונה ואעלה את הדרישה הזו תשאל השאלה: באיזה שבועה מוכן לעמוד שנאמר: היזהרו בנדרים פן תפלו בשבועה?

המשיח

בי השבועה ובה אני נשבע שאחיה את כל הצדיקים שנאמר להם: "לכו למשכביכם בשלום כי לקץ הימין תעמדו". ונשותיכם לא יהיו אלמנות ובניכם לא יהיו יתומים וגירכם לא יעשקו.

שלמה

תוכיח לי בפשט מתוך השאלה ששאלתי כיצד אתה יצאת מהמודעות שאמרתי שאתה כזה – לדעת.

המשיח

למדתי מהר לדעת שכל מה שנאמר בכתובי החכמים הם נאמרו עלי ולא על מישהו אחר...כך מתוך שאלתך ראיתי את עצמי בארבעה מצבים. פתים, ולצים, וכסילים ויהודים...שאלתי מדוע רבים ולא יחיד?...עניתי, אברי הגוף שלי רבים ואני היחיד בתוך הרבים, כלל ופרט...כך שאם הפרט כסיל אברי הגוף כסילים...מה עשיתי?....לקחתי את שתי האותיות המשותפות שנמצאות בארבעה המצבים שהם: "ים" והפכתי אותם "מי", דהיינו, דבר והיפוכו...ושניהם יחד נתנו לי את "מאה"...שנאמר: "ובני ישראל יצאו חמושים ממצרים"...שאלתי, במה הם חמושים?...עניתי, חמישים ים ו – חמישים מי...לקחתי את ים ומי ונהיו ימים...ואמרתי, אלה הם חמישים ימים שבתוכם יש מאה ימים....ובמשך חמישים ימים יום ולילה...יום בשביל מי ולילה בשביל ים...עברתי למודעות התאבדות ולא הייתה שנייה שלא רציתי להתאבד גם ביום וגם בלילה במשך חמישים יום וחמישים לילה...שנאמר: למות על קידוש השם...וכאשר עמדתי במבחן קיבלתי את התוצאה שהיא: שלם – ה, שזה שלמה...לקחתי את ה"א וחיברתי אותה למילה: פתים במקום ים וקיבלתי פת – ה שנאמר:  כך היא דרכה של התורה, פת במלח תאכל, ומים במשורה תשתה, ועל הרצפה תישן, וחיי תחייה, ובתורה אתה עמל. ואם אתה עושה כן, אשריך וטוב לך. אשריך בעולם הזה, וטוב לך לעולם הבא...לאחר מכן לקחתי את האות ה"א והנחתי את זה במילה: ולצים המקום ים וקיבלתי: ולצה...שהם צל ו"ה...שנאמר: בצלם אלהים נברא האדם שהם: צל ודמות. לאחר מכן לקחתי את ה"א בתוך המילה: וכסילים וקיבלתי: וכסילה שהם: וי כס לה...שזה מעשה המרכבה...לאחר מכן לקחתי את ה"א והכנסתי את זה במילה יהודים וקיבלתי יהודה...שנאמר: "גור אריה יהודה לך אחיך יודוך"...ויצאתי מתוך יהודה ולקחתי את דל"ת מתוך יהודה ונשאר יהוה ושמתי את חותמת המלך בגופי. כך שיהודה הוא מלך, ודוד הוא מלך ושלמה הוא מלך ואני יצאתי משלושתכם שעל כן: "מלך המשיח הוא מלך המלכים".

שלמה

כל זה אתה יודע ממשפט אחד שאמרתי?!...אתה טענת שאתה הולך לדבר בשמך מתוך שמי כשם שמשה אמר: "האזינו השמים והארץ ואדברה כי בשם יהוה אקרא"...ומפה אני רואה ששמי בשמך ושם משה בשמך ואני שואל שאלה בשמי: כיצד אתה רואה ששמי בשמך ולא מתוך מה שאנחנו רואים ששנינו באותיות שלמה כך שמשה גם בתוך שלמה?

המשיח

על פי שני עדים יקום דבר, שמי המלא צלם ודמות נכתב ונקרא "חיים שלמה" שהוא מורכב משמונה עולמות שהם ארבעה קבוצות שנאמר: "זכר ונקבה ברא אתם"...שהם מורכבים מ – 14 אותיות שהם בשמי חיים = 14 ועושה את זה שני עולמות: חי – ים...הדרגה השנייה אומרת: "בצלם אלהים ברא אתו"...שהם מורכבים מ- 15 אותיות שהם בשמי שלמה = 15 ועושה את זה שני עולמות: של – מה...ואני לוקח את ארבע העולמות: חי – ים – של – מה...ושואל: "מה, משלי חי?!...

שלמה

היום אני יודע שאתה יודע את שני ספרי: קהלת ושיר השירים...ספר משלי הוא ספר קשה מנשוא שהוא תוכחות שכל כולם חלים עליך, דהיינו, אתה הייתה כזה לפני שאתה כזה, דהיינו, בית המקדש שלך היה הרוס ועכשיו הוא בנוי לפי טענתך, דהיינו, אתה בגמר תיקון מוחלט, ובכך חל חיי נצח ועליך נאמר מחייה המתים...ואנחנו הצדיקים אמרנו שלמזהיר ונזהר מקבל תמורה על זה: הדס שיטה בראש תדהר...שהם ראשי תיבות  השב"ת ...ועל השבת אומרים: "יום השבת אין כמוהו (אין עוד מלבדו) ברכו אלהים ויקדשהו (יהוה קדש)...ואני אמרתי בספר משלי: "כי לקח טוב נתתי לכם תורתי אל תעזבו"...שאני אמרתי את זה אל כל אחד ואחד ולך בפרט ולכולם ככלל שהמשמעות היא: "אל- תעזבו לקח תורתי לכם נתתי כי-טוב"...כך שאם תעשו את זה תקבלו את: אל – דרגת חסד שנקרא אברהם אבינו, חג הפסח, מחייה המתים ושחרור מעבדות לחרות. טוב – וירא אלהים את האור כי טוב...לכן השאלה האחרונה היא: כיצד אתה יכול להראות לי שלא טעיתי גם לא באות אחת בכתיבת ספר משלי שנמצא בתוכך ומחוצה לך?...

המשיח

פתחת את הספר פסוק א' בשתי מילים: "משלי שלמה"...ואני טוען שאחד + אחד = אחד. אבל מצד שני = אינסוף...בתוך השלם שהוא אחד ישנם שניים שמקימים אותו שהם: חכמה ובינה...שהם נקראים י"ה...והם בזווג מתמיד כל ימי חיינו והם הורסים לנו את חיינו, דהיינו, המראה שאנחנו רואים של בית המקדש השני ההרוס שכביכול אתה בנייתה אותו...וכדי לבנות את חיינו ההרוסים, דהיינו, את בית המקדש השני שהוא השכן של י"ה שהוא ו"ה אנחנו צריכים להפריד את השתיים, כך שכל אחד יהיה בפני עצמו ושניהם יודעים את מדרגותיהם ושניהם ידעו שיש שוני אחד מהשני אבל אף אחד לא יותר טוב מהשני...ובכך הופרדו י"ה...נלקחה האות יו"ד ונהפכה שלם וקראת לה משלי, לאחר מכן נלקחה האות ה"א ונעשתה שלם וקראת לה שלמה...כך שהשתיים שהיו אחד נהפכו להיות שתיים שהם אחד, דהיינו, י"ה הם ה"י ושניהם יחד היה..."ומה שהיה בכל תקופת חיינו הוא מה שיהיה בכל חיינו"...ובכך נוצרו שלוש עולמות בשתי מילים: "משלי שלמה", דהיינו, "שלם היה ושלם יהיה"...כך שבן מה שהיה לבן  מה שיהיה ישנו וא"ו החיבור שהוא מה שכתוב בתוך ספר משלי עד סופו...כך וא"ו החיבור הוא מקבל הגדרת הקו הישר: "קו ישר הוא אוסף של אינסוף נקודות"...שאלה הם כל האותיות שנמצאים מההתחלה ועד הסוף בספר משלי...כך שאם מה שהיה יהיה והכל נמצא בקו הישר וא"ו עלינו לעשות גם את וא"ו שלם, דהיינו, שלום...ובכך אנחנו יוצרים הוה בזמן שלום...דהיינו, חובה עלינו לדעת בדעת את כל הנאמר בספר משלי מההתחלה ועד הסוף...כך שאם הספר נכתב בטעות אחת לא יכול להיות שיהיה שלום כאשר היה שלום...שעל כן מי שעשה שלם יו"ד, שלם ה"א ושלם וא"ו הוא מקבל: "שלם יהוה" שנאמר: יהוה אחד ושמו אחד – שלם...כך שבשלם נמצא האות ה"א וזה - שלמה...ובשלם נמצא האות וא"ו שעליה אמר: הרב כדורי מוספים אות למשיח ושמו לא ישתנה – שלומה. כך שלמה מקבל חכמה שהיא יו"ד ומקבל ת מודעות – לי משה. כך שכדי לדעת אם לא טעית בכתיבת הספר משלי אני הולך לסופו שהוא ראשו: פרק לא פסוק ל שהכל נמצא בלמ"ד: חכמה, בינה ודעת שנאמר: "שקר החן והבל היפי אשה יראת-יהוה היא תתהלל".

תתהלל – תורה שבעל פה + תורה שבכתב = תת = 8 = ברית אש, ברית מילה...שהיא הנקודה המרכזית שנקראת יסוד – שלמה.

ה"א – שנקראת מלכות, נוקבא, דוד המלך – שלמה בן דוד.

לל – משולש עליון + משולש תחתון = מגן דוד.

מי הוא מגן דוד = "ברוך אתה יהוה מגן אברהם"...שנאמר אלה תולדות השמים והארץ באברהם. חג הפסח חג החרות מחייה המתים.

ולאור כל האמור: היה הוה ויהיה הסתיים ספר משלי לכבודו של אברהם אבינו בפרק לא פסוק לא שהוא אל ובתוכו התחלת ספר משלי יהוה וסוף ספר משלי יהוה שנאמר: "תנו-לה מפרי ידיה ויהללוה בשערים מעשיה".

שלמה

כמה זמן גשמי למדת את זה?....ומי המורים שלך?...והיכן כתובים הכתובים האלה?...

המשיח

בתאריך 20/12/2001 התחיל הלימוד והסתיים בכתובים האלה...שהמורים שלי היו כל באי העולם הזה שנאמר: "נעשה אדם בצלמנו כדמותנו"...שעל כל העולמות מפקח מורי אלופי ומיודעי רבי שמעון בר יוחאי שהופיע בכבודו ובעצמו בביתי...והכתובים כתובים בספר ספר וסיפור שמונצחים בספר אחד – "מלחמת הרוח בחומר".

שלמה

עליך נאמר: "האל הגדול הגיבור והנורא אשריך ואשרי יולדתך"

המשיח

הכל בחכמה עשית שביקשת את החכמה.

שלמה

הכתובים אומרים: "תורתך שעשועי"...כיצד אתה משתעשע בתורתך שהיא תורת כולם...

המשיח

אני יושב בערב עם אשתי ואני אומר לה: זה יומיים אני רוצה לדבר עם שלמה המלך ואני לא רואה שהוא רוצה לדבר איתי לבטח הוא יושב לו עם אשתו מלכת שבא התמניה ואין לו עניין לבוא לדבר איתי ואני לא רוצה להפריע לו...אשתי עונה לי לא כך הדבר: שלמה המלך רואה שאתה יושב עם אשתך המרוקאית והוא לא רוצה לבוא להפריע לך...

שלמה המלך, המשיח ומלך המשיח

"מה רב טובך אשר צפנת ליראיך".

"שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד".

"והיא שעמדה לאבותינו ולנו שלא אחד בלבד עמד עלינו לכלותינו"...                     

 

        

"הפצת האור - הדרך לאמת"


WWW.HAIMSHLOMO.CO.IL


0544-898547  03-9322192


"אין עבדוד אלא יש רצון לעבדוד והוא הרצון לחיות" - המשיח




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב