דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות מעוצבות 

מאת    [ 23/03/2010 ]

מילים במאמר: 482   [ נצפה 2204 פעמים ]

דלתות מעוצבות – בקרוב בכל בית בישראל!

עיצוב אובייקט יכול לעשות את כל ההבדל. בין אם מדובר ברהיט לבית, שחשוב לנו שיהיה בצבע או צורה מסויימים ולא אחרים, שישדר מסר כזה או אחר, ובין אם בעת צפייה בפרסומות, בעת קניית בגדים, בחירת מוצרי מזון במכולת ועוד ועוד. חשוב לנו שמשהו שאנו מוציאים עליו כסף יהיה יפה, ימשוך את העין, יבליט את עצמו, ובכך גם אותנו, במידה ונרכוש אותו, מכל שאר המוצרים באותה קטגוריה. מסיבה זו בדיוק, חשוב להשקיע בצוהר הכניסה לעולם שלנו – הדלת.

 

דלת מעוצבת – גחמה או צורך?

אחד הערכים החשובים ביותר בעולם המערבי בכלל ובחברה הישראלית בפרט, הוא ערך הכנסת האורחים. כשאורחים מגיעים, חשוב לנו שינעם להם הביקור, ושיהנו מהשהות בביתנו-מבצרינו. באותה מידה בה אנו דואגים ששולחן הקפה יתאים בצבע, בגובה ובמרחק משאר הרהיטים בחדר לכל שאר הסלון, כך אנו מעצבים את הקירות עם הצבע שעוטף אותם והתמונות המעטרות אותם. אם כך, מדוע שלא נמשיך מגמה זו לדבר הראשון בו האורחים נתקלים בשעה שהם באים לביקור אצלינו? נכון מאוד! מדובר בדלת הכניסה, ובכל שאר הדלתות בבית. על מנת להשלים את עיצוב הבית, או אפילו בתור צעד ראשוני ומכונן לשאר העיצוב של הבית, חשוב ורצוי להשתמש בדלת מעוצבת, שמשדרת ייחוד ומסר חזק לגבי הבעלים של הבית ודייריו.

מה-מי-מו – פרטים חשובים

אוקיי, אז החלטתם להצטרף למגמה ההולכת וגוברת של אנשים שמבינים ששימוש בדלתות מעוצבות הוא קרדינלי והכרחי לעיצוב מוצלח של בית מודרני בישראל. עכשיו מה? קודם בוחרים את חומר הגלם והרעיון הכללי. איזה עיצוב מתאים לכם? מעוניינים בעיצוב משלים לשאר העיצוב של הבית? עיצוב מנוגד המשדר עניין? או שאולי חשבתם דווקא להתחיל עם הדלת ו... "לזרום" משם? הכל לגיטימי, אחרי הכל, זה הבית שלכם! ולא של אף אחד אחר.

גשו לחנות הדלתות הקרובה לביתכם ועברו על כל סוגי הדלתות המעוצבות שיש להם להציע. במידה ולא מצאתם משהו שהוא באמת "אתם", אין בעיה! ניתן להזמין דלת בעיצוב מותאם אישית. נכון שהתאמה אישית מקפיצה את המחיר למעלה בכמה דרגות, אבל בחירת דלת, מעבר לעובדה שמדובר בבחירה חשובה ועיקרית בעת עיצוב הבית, זוהי גם בחירה שיש לבצע פעם אחת בלבד. רוב הדברים בבית ישתנו במהלך השנים: הרהיטים, השטיחים, התמונות, הטלוויזיה ואולי אפילו המרצפות, אבל דלת לעולם נשארת!

הבה נצא יחדיו למסע במחוזות הדמיון ונעלה בעיני רוחנו את התרחיש הבא: האורחים שהזמנו לחנוכת הבית (או לחגיגות סיום השיפוצים) מגיעים, ולפני שהם דופקים בדלת או מצלצלים בפעמון, נשימתם עוצרת לשניה ולמשך כמה רגעים הם עוצרים להתפעל מהדלת המרשימה הניצבת מולם. תוך דקות מספר אתם נהפכים לשיחת הערב ולנושא החם בקרב החברים והמכרים, שירטנו בינם לבין עצמם: "למה גם לי אין דלת כזו?".

אז למה אתם מחכים? רוצו להזמין!

טל לוי, מנהל אתר בוער.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב